دارندگان PS5 و PS4 می توانند Apple TV Plus را به صورت رایگان دریافت کنند – در اینجا 4 فیلم و نمایش وجود دارد که ابتدا باید آن را امتحان کنید.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خبر خوب برای دارندگان پلی استیشن: و سونی سه یا شش ماه اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان ارائه می کنند. این قرارداد برای هر کسی که قبلاً مشترک یکی از بهترین سرویس‌های پخش در جهان نیست، اعمال می‌شود. همچنین فقط برای دارندگان PS4، که سه ماه استریم رایگان دریافت می کنند، یا دارندگان PS5، که شش ماه دریافت می کنند، است.

اگر تا به حال TV Plus را امتحان نکرده اید، در انتظار شما هستید. ممکن است کاتالوگ بزرگی از بزرگترین بازیگران در بهترین بخش خدمات استریم مانند را نداشته باشد، اما کمبود آن از نظر کمی بیشتر از آن است که کیفیت را جبران کند.

تعداد زیادی انتخاب نیز وجود دارد، کافی است نگاهی به بهترین فیلم‌های Apple TV Plus و لیست‌های بهترین نمایش‌های Apple TV Plus بیندازید تا ببینید به چه تعداد از آنها امتیاز بالایی می‌دهیم. اگر می‌خواهید فهرست ساده‌تری داشته باشید، در اینجا چهار مورد از موارد بسیار مورد علاقه ما برای تماشای اپل تی‌وی پلاس در حال حاضر آورده شده است.

فهرست مطالب این مقاله

1. اخراج

چیزی که به عنوان یک درام اداری عمیقاً آزاردهنده شروع می شود به چیزی بسیار بزرگتر، بسیار شوم تر و با وجود ترس، اغلب بسیار خنده دارتر تبدیل می شود. این درام دیستوپیایی دارای بازی‌های خارق‌العاده‌ای از آدام اسکات، بریت لور و پاتریشیا آرکت است، اما این جان تورتورو و کریستوفر واکن هستند که با دوستی کم‌کلام اما عمیقاً تأثیرگذار خود، نمایش را می‌دزدند.

من از گفتن بیشتر به شما بیزارم زیرا چیزی را خراب نمی کنم، اما می توانم مفهوم اصلی را به شما بدهم. اگر بتوانید کار خود را از دیگری جدا کنید و هیچ کدام از نسخه ها دیگری را نشناسند چه؟ این یک درام ایجاد می کند که همانطور که The Globe and Mail بیان می کنند، “هنگامی که در حال حرکت است، شتابی هیجان انگیز به دست می آورد و می تواند آنقدر آزاردهنده باشد که کابوس وار باشد”. به سادگی هیچ چیز در تلویزیون مانند آن وجود ندارد و در مورد پایان …

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دریافت Apple Music در رایانه شخصی ویندوز: 4 راه آسان

2. سیلو

این تریلر علمی تخیلی حماسی و کلاستروفوبیک که بر اساس پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های پشمی ساخته شده است، در بسیار زیرزمینی اتفاق می‌افتد، جایی که هزاران نفر پس از یک رویداد آخرالزمانی در یک سیلو زندگی می‌کنند. هیچ کس نمی داند این رویداد چه بوده است، یا چه کسی سیلو را ساخته است، یا اینکه چه زمانی بیرون رفتن امن خواهد بود. اما به زودی مشخص می شود که سیلو پر از اسرار است – رازهایی که برخی افراد برای سرکوب آنها دست به هر کاری می زنند.

با یک فرورفتگی در اواسط سری، این حاشیه‌ای است با ربکا فرگوسن در نقش یک کلانتر خسته، تیم رابینز به عنوان رئیس او و مشترک به عنوان مردی که واقعاً نمی‌خواهید طرف بد او شوید. من نقد The Verge را دوست دارم: “به نظر می رسد بازی Hunger اما به چیزی نزدیک تر به Fargo تبدیل می شود”. این یک ترکیب عالی از علمی تخیلی دیستوپیایی و هیجان انگیز توطئه است.

3. روی صخره ها

یکی از چیزهایی که در مورد Apple TV Plus واقعاً عالی است این است که روی فیلم‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که کمی جالب‌تر از فیلم‌های پرفروش متوسط ​​هستند. اگر از دیدن شخصیت‌های CGI خسته شده‌اید که با لرزش شدید، توده‌هایی را از یکدیگر جدا می‌کنند، روی صخره ها پادزهر است

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Axiom Space برای دومین ماموریت فضایی خصوصی انسان به ISS آماده می شود

این درام کمدی ملایم، بیل موری را در نقش پدر بسیار بامزه و بامزه رشیدا جونز جذاب و کاریزماتیک، که شوهرش متقاعد کرده است به او خیانت می‌کند، نشان می‌دهد – بنابراین او راه‌های پیچیده‌تری برای امتحان کردن و اثبات آن پیدا می‌کند.

این سومین باری است که موری با کارگردان سوفیا کاپولا کار می کند و او در اینجا در فرم فوق العاده ای قرار دارد. AWFJ می‌گوید: «این بسیار گرم‌ترین و جذاب‌ترین فیلمی است که از سوفیا کاپولا دیده‌ایم»، در حالی که گاردین به فیلم‌برداری زیبا و «آمیخته‌ای از نوستالژی شبنم‌آمیز و مدرنیته روشن» اشاره کرده است. این یک فیلم دوست داشتنی و اغلب بسیار خنده دار است.

4. CODA

CODA مخفف عبارت Child of Deaf Adults است. و این فیلم در مورد روبی، تنها عضو شنوا یک خانواده ناشنوا، یک چیز زیبا و گاهی دلخراش است که جوایز زیادی از جمله سه جایزه اسکار را دریافت کرده است. این اولین فیلم استریم و اولین فیلمی است که در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد که برنده اسکار بهترین فیلم – و همچنین جوایزی از انجمن تهیه کنندگان آمریکا، انجمن نویسندگان آمریکا و انجمن بازیگران سینما شد.

همه آن را دوست نداشتند – نیویورکر توضیح داد CODA به عنوان یک «فیلم احساس بد، احساس خوب» – اما بیشتر بینندگان، از جمله منتقدان، آن را داستانی جذاب و گیرا در دوران بلوغ دیدند. در حالی که طرح شامل شگفتی های بزرگ زیادی نیست، اجراها هرگز کمتر از جذابیت نیستند، فیلمنامه به زیبایی نوشته شده است و در موارد متعدد توده بزرگی را در گلوی شما قرار می دهد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KitaVO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *