ردیاب پرواز Flighty یک شبکه اجتماعی خصوصی برای ردیابی سفرهای عزیزان اضافه می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ردیاب پرواز Flighty یک شبکه اجتماعی خصوصی برای ردیابی سفرهای عزیزان اضافه می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

برنامه محبوب ردیابی پرواز Flighty، برنده جایزه طراحی اپل در سال 2023، نسخه جدیدی را راه اندازی می کند که منبع اطلاعات پرواز مفید خود را به چیزی شبیه به یک شبکه اجتماعی خصوصی برای دوستان نزدیک و خانواده که می خواهند سفرهای یکدیگر را ردیابی کنند، تبدیل می کند. با راه‌اندازی امروز Flighty 3.0، کاربران روش جدیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پرواز خود با دیگران قابل اعتماد خواهند داشت، بدون اینکه نیازی به ارسال ایمیل‌های تأییدیه خطوط هوایی یا ارسال پیامک داشته باشند.

در عوض، Flighty مفهوم “Flighty Friends” را معرفی می کند، راهی برای ردیابی خودکار جزئیات پرواز عزیزان. این مفهوم مبتنی بر ویژگی پرواز دوستان است که قبلاً در نسخه‌های قبلی Flighty موجود بود، که به کاربران اجازه می‌داد اطلاعات پرواز مستقیم خود را از طریق برنامه با دیگران به اشتراک بگذارند.

اکنون، کاربران می‌توانند مستقیماً با یکدیگر در Flighty ارتباط برقرار کنند – شبیه به اینکه شما با کسی در یک شبکه اجتماعی «دوست» می‌کنید. پس از آن، کاربران متصل به‌طور مداوم به‌روزرسانی‌هایی درباره پروازهای اعضای خانواده یا دوستان خود دریافت می‌کنند. سپس اعلان‌های برنامه به جای اینکه فقط شماره پرواز فرود آمده باشد، چیزی شبیه «مادر فرود آمد» خوانده می‌شود و شامل عکس کاربر می‌شود.

اعتبار تصویر: پرنده

علاوه بر این، یک صفحه جدید «امروز» مکان پرواز همه افرادی را که اضافه کرده‌اید نشان می‌دهد، در صورتی که پروازهای آنها ظرف 24 ساعت انجام شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  باند 27.5 میلیون دلاری برای ساده کردن برنامه ریزی مالی برای مشاغل دریافت می کند

Flighty به کاربران اطمینان می دهد که اطلاعات پرواز آنها فقط برای افرادی که با آنها به اشتراک گذاشته اند قابل مشاهده است، اما این اطلاعات شامل جزئیات حساس مانند کد رزرو نمی شود. به علاوه، کاربران می توانند اطلاعات پرواز خود را با دوستانی که این برنامه را ندارند به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می توانند در هر زمان اشتراک گذاری را غیرفعال کنند.

این ویژگی، که یک ارتقاء پولی نیست، برای همسران یا افراد مهم، والدین و فرزندان، و سایر اعضای نزدیک خانواده و دوستان بسیار منطقی است، زیرا دسترسی هم‌زمان به شخصی را فراهم می‌کند، نه تفاوتی با «Find My» اپل یا یک ردیاب موقعیت مکانی، مانند Life360.

اما در حالی که برنامه‌های ردیابی موقعیت مکانی به موقعیت مکانی GPS فعلی افراد مرتبط هستند، Flighty این ردیابی را به هوا گسترش می‌دهد و تمام اطلاعات ردیابی پرواز معمولی را ارائه می‌دهد – مانند برنامه‌های پرواز، شرایط آب و هوایی، تأخیرها، توصیه‌ها و هشدارهای FAA، تاخیر یا لغو هواپیما، اطلاعات اتصال و موارد دیگر.

این برنامه همچنین از ویجت‌های لایو صفحه قفل اپل و فعالیت‌های زنده در جزیره دینامیک (بریدگی) و ​​پرو مکس برای مشترکین فلایتی استفاده هوشمندانه می‌کند. مشتریان پرداختی همچنین می‌توانند از ویژگی‌های دیگری مانند تقویم و همگام‌سازی TripIt، ارسال ایمیل و اطلاعات دقیق‌تر و موارد دیگر بهره ببرند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای رفع عدم نمایش مخاطبین Outlook در ویندوز 11

به گفته رایان جونز، توسعه‌دهنده Flighty، این اپلیکیشن اولین اپلیکیشنی است که مفهوم «شبکه خصوصی پرنده» را معرفی می‌کند که اولین در نوع خود است. اما او تردید دارد که آن را یک شبکه اجتماعی بنامد، و خاطرنشان می‌کند که این به افزایش تعداد فالوورها یا انتشار اطلاعات شما نیست.

اعتبار تصویر: پرنده

او می گوید: «هیچ سرویس دیگری تا به حال با موفقیت «دوستانی برای پرواز» ایجاد نکرده است. همه آنها سعی می کنند آن را اجتماعی و عمومی کنند. اما این چیزی نیست که کاربران می خواهند. آن‌ها می‌خواهند فقط با چند نفر از دوستان و خانواده، همه به‌صورت خصوصی، بدون ثبت‌نام برای یک سرویس جدید، اشتراک‌گذاری کنند. ما فکر می کنیم مردم آن را دوست خواهند داشت.» جونز اضافه می کند.

این برنامه تا به امروز میلیون ها بار دانلود شده است اما شماره کاربری یا مشترکین خود را فاش نمی کند. با این حال، جونز خاطرنشان می کند که Flighty یک شرکت جریان نقد مثبت و خودپایدار است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GlHrBW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *