باند 27.5 میلیون دلاری برای ساده کردن برنامه ریزی مالی برای مشاغل دریافت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم باند 27.5 میلیون دلاری برای ساده کردن برنامه ریزی مالی برای مشاغل دریافت می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Siqi Chen، رئیس سابق Sandbox VR، مجموعه تجربه واقعیت مجازی آجری و ملات، همیشه درک قوی از امور مالی نداشت. و این چیزی است که او نسبت به آن احساس خودآگاهی داشت.

او در یک مصاحبه ی به TechCrunch گفت: «من همیشه فکر می‌کردم این چیزی برای «تجار واقعی» است و می‌توانم بروم و کاری را انجام دهم که از آن لذت می‌بردم، یعنی محصول و مهندسی. “این وضعیت جهان برای اکثر بنیانگذاران امروزی است.”

پس از تجربیات ناامیدکننده بی‌شماری با صفحات گسترده ، چن تشویق شد تا یک جایگزین ایجاد کند. بنابراین او Runway را شروع کرد که هدف آن جایگزینی صفحات گسترده با مدل‌سازی، برنامه‌ریزی و گزارش‌دهی مالی «شهودی» است.

چن گفت: «Runway اولین پلت فرم مدیریت استراتژیک برای شرکت‌های فناوری مدرن و با رشد بالا است. “[It gives] یک نمای روشن و شاد از کل تجارت خود، از امور مالی گرفته تا منابع انسانی، فروش، بازاریابی، محصول و رشد ایجاد می کند – به آنها امکان می دهد سریعتر تصمیمات تجاری بهتری بگیرند.

Runway که به ابزارهای حسابداری موجود، انبارهای داده و سیستم‌های اطلاعات منابع انسانی متصل می‌شود، به مشتریان اجازه می‌دهد فرمول‌هایی بنویسند و مدل‌هایی ایجاد کنند که می‌توانند در طرح‌ها و سناریوهای تجاری گنجانده شوند (مانند افزایش دستمزد، استخدام افراد جدید یا افزایش هزینه‌های بازاریابی). با مولفه گزارش، کاربران می توانند داشبوردهایی با نمودارهای زنده، جداول، متن و حتی ویدیو و محتوای وب بسازند. در همین حال، “کپیلوت” Runway به مشتریان این امکان را می دهد که با تایپ یک اعلان سناریوها را ایجاد کنند و به سیستم اجازه دهند برنامه های تجاری را بر اساس مدل و داده های زنده از برنامه های تجاری متصل ایجاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شرکت‌های برتر هوش مصنوعی برای انجام تعهدات ایمنی «داوطلبانه» از کاخ سفید بازدید می‌کنند

چن گفت: «با Runway، مشتریان می‌توانند در مورد کسب‌وکار خود احساس اطمینان بیشتری کنند، زیرا این پلتفرم به آن‌ها کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنند، کسب‌وکار و تأثیر تصمیم‌ها را واضح‌تر درک کنند، و زمینه بهتری را به همه می‌دهد تا بتوانند سریع‌تر اجرا کنند.» «در دسترس‌تر کردن کسب‌وکار برای افراد خارج از حوزه مالی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا زمینه‌ای را برای کنترل ایجاد کنند و به آنها مزیت رقابتی عظیمی بدهد.»

حالا، آیا درست است که Runway همه اینها را انجام می دهد؟ شاید. اما این نیز درست است که پلتفرم های دیگری نیز وجود دارند که تقریباً همین کار را انجام می دهند – یا حداقل ادعا می کنند که انجام می دهند.

Dougs را در نظر بگیرید که صورت‌های مالی یک شرکت را مدیریت می‌کند و پرونده‌های مالیاتی تأیید شده را تولید می‌کند و حساب‌های بانکی را به هم متصل می‌کند تا پلتفرم بتواند به طور خودکار گزارش‌ها و فاکتورها را تولید کند. در جای دیگر، Firmbase وجود دارد که یک پلت فرم برنامه ریزی مالی و تجزیه و تحلیل برای استارت آپ ها ارائه می دهد. از دیگر رقبا می توان به پیگمنت و موزاییک اشاره کرد.

با این حال، Runway ظاهراً در جذب کسب و کار از سوی مشتریانی از جمله Superhuman، Stability AI و زمین پایکوبی قدیمی چن، Sandbox VR، مشکلی نداشته است. چن از همکاری نزدیک خود با Rippling خبر می دهد – مشتریان “واجد شرایط” Rippling دارای اولویت دسترسی هستند به طوری که داده های کارکنان، حقوق و دستمزد، هزینه های تعداد کارمندان و برنامه های استخدام می توانند به طور خودکار همگام شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده آفلاین از فایل های گوگل درایو در مک

چن گفت: “ما می توانیم به اشتراک بگذاریم که بیش از 10 برابر سال به سال رشد می کنیم و در حال حاضر یک خط لوله تا پایان سال رزرو شده است.” “نرخ سوختگی ما امروز بسیار کمتر از 500000 دلار است.”

که سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار داده است.

Runway امروز اعلام کرد که 27.5 میلیون دلار در دور سری A به رهبری Initialized Capital با مشارکت فرشتگانی از جمله Elad Gil و Jason Tan جمع آوری کرده است. این مبلغ کل جمع آوری شده شرکت را به 33.5 میلیون دلار می رساند، پس از یک دور اولیه 5 میلیون دلاری که قبلاً فاش نشده بود به رهبری آندریسن هوروویتز.

چن گفت: «به‌عنوان محصولی که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا وضعیت مالی خود را درک کنند و بهتر برنامه‌ریزی کنند، ما در موقعیت خوش شانسی هستیم که محصولی ضد چرخه‌ای هستیم». شرکت‌ها فقط از نظر مالی منظم‌تر می‌شوند و این باعث افزایش تقاضا برای محصولی مانند Runway می‌شود.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dDXOJT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *