رفع موقت خطاهای پخش HBO Max در Apple TV 4K

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تا زمانی که HBO Max به طور دائم خطاهای پخش «نمی توان عنوان را پخش کرد» را در TV 4K برطرف کند، این راه حل موقت ممکن است به کاهش این مشکل کمک کند.

لوگوی سفید HBO Max که در پس زمینه بنفش شیب قرار گرفته است
تصویر: WarnerMedia
  • چه اتفاقی می افتد؟ HBO Max هنگامی که کاربران سعی می کنند در برنامه خود برای Apple TV 4K کنند، خطاهای پخشی ایجاد می کند (مدل های قدیمی تر تحت تأثیر قرار نمی گیرند).
  • چرا مراقبت؟ برای برخی، مشکل متناوب است. برای دیگران، این یکنواخت است و در هنگام تلاش برای تماشای برنامه مورد علاقه آنها می تواند بسیار آزاردهنده باشد.
  • چه باید کرد؟ مراحل عیب‌یابی ما را امتحان کنید تا HBO Max مشکل را برطرف کند.

خطاهای پخش HBO Max در Apple TV 4K؟ یک تعمیر در راه است

گزارش‌های ردیت نشان می‌دهد که افراد حداقل یک هفته است، اگر نه بیشتر، با این مشکل مواجه هستند. وقتی این اتفاق می‌افتد، برنامه با این خطایی که می‌گوید «عنوان پخش نمی‌شود» را هنگام تلاش برای پخش جریانی فیلم یا برنامه ی ارسال می‌کند. به نظر می رسد که برای همه نسل های Apple TV 4K ایزوله است و فقط بر روی tvOS 16.1 و نه نسخه های قبلی تأثیر می گذارد.

HBO Max به The Verge گفت که از مشکل آگاه است و در حال کار بر روی رفع آن است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون در سال 2023 از سرویس پخش رایگان Freevee خود با 100+ آمازون اورجینال استفاده خواهد کرد

برای برخی، این موضوع پایدار است و برخی دیگر فقط خطاهای متناوب را می بینند. این اولین بار در آپدیت 52.50.1 HBO Max که در 16 نوامبر 2022 منتشر شد، سر زشت خود را بالا برد.

برای دیدن شماره نسخه برنامه فعلی HBO Max، راه اندازی کنید اپ استور در Apple TV خود و جستجو کنید HBO Max داخل فروشگاه پس از پیدا کردن، برنامه را برای پرش به صفحه آن انتخاب کنید و شماره نسخه در زیر ظاهر می شود چه خبر.

در همین حال، این مراحل عیب‌یابی را امتحان کنید

تا زمانی که در به‌روزرسانی‌های بعدی برنامه، راه‌حل دائمی به دست نیاید، ممکن است بتوانید با اعمال مراحل عیب‌یابی استاندارد، مشکل را کاهش دهید:

  • زور کاملا HBO Max
  • از HBO Max خارج شوید
  • برنامه را دوباره نصب کنید
  • Apple TV خود را مجددا راه اندازی کنید

ظاهراً مشکلی با محتوای محدوده دینامیکی بالا (HDR) وجود دارد. یکی دیگر از موضوعات Reddit می گوید که خاموش کردن HDR و تنظیم تنظیمات ویدیو ممکن است به طور موقت مشکل را برطرف کند. خواندن: نحوه پخش زنده به یوتیوب از iOS، iPadOS و macOS

تاپیک پیشنهاد می کند که به تنظیمات → ویدیو و صدا عوض شدن قالب به SDR، تنظیم مطابقت با محتوا به غیر فعال کردن و خاموش کنید با محدوده دینامیکی مطابقت دهید و مطابقت نرخ فریم. البته، این ایده‌آل نیست زیرا اکنون همه برنامه‌های پخش جریانی در Apple TV شما Dolby Vision HDR را تا زمانی که تنظیمات ویدیو را برگردانید از دست می‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای کاهش خودکار صدای مک بوک

پشتیبانی مشتری همچنین پیشنهاد کرده است که وضوح ویدیو را در خود برنامه از 4K به 1080p یا حتی 720p تغییر دهید.

یک تعمیر در راه است

وقتی HBO Max یک به‌روزرسانی را با یک اصلاح منتشر می‌کند، Apple TV شما به‌طور خودکار آن را نصب می‌کند. این ممکن است بلافاصله با راه اندازی به روز رسانی در اپ استور اتفاق نیفتد.

به‌روزرسانی‌های خودکار معمولاً طی چند هفته انجام می‌شوند. برای به‌روزرسانی دستی کپی HBO Max، به اپ استور در دستگاه خود و جستجو کنید HBO Max. اگر به‌روزرسانی برنامه موجود است، انتخاب کنید به روز رسانی.

می‌توانید با پیمایش به نرم‌افزار tvOS که Apple TV خود را تغذیه می‌کند، به‌روزرسانی کنید تنظیمات → سیستم → به روز رسانی نرم افزار → به روز رسانی نرم افزار. اگر به‌روزرسانی موجود است، را انتخاب کنید دانلود و نصب و منتظر بمانید تا دستگاه آپدیت را دانلود کند.

سپس، HBO Max را باز کنید و دوباره سعی کنید استریم کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NZhphk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *