سامسونگ این شایعه اصلی طراحی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 را تایید می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حالی که ما در حال حاضر تصویر کاملا واضحی از آنچه که گوشی‌های تاشو بعدی – گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 – موردانتظار ارائه می‌دهند، داریم، TM Roh این شرکت حداقل یکی از ویژگی‌های شایعه شده قبلی را قبل از عرضه رسمی آن‌ها در نسخه بعدی تایید کرده است. سامسونگ در 26 جولای بازگشایی شد.

در یک پست وبلاگ رسمی سامسونگ با عنوان «باز کردن طرح‌ها و نوآوری‌های الهام‌گرفته از شما» که در 18 ژوئیه به اشتراک گذاشته شد، روه در مورد تجربیات خود در تطبیق با نقش جدید خود (از سال 2020) در رهبری کسب‌وکار تجربه سامسونگ و مسئولیت اضافی رهبری صحبت می‌کند. مرکز طراحی شرکتی آنها که در سال 2022 مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

Roh بیان می‌کند که این شرکت بر طراحی «ضروری، نوآورانه و هماهنگ» تأکید می‌کند، قبل از اینکه به طور واضح‌تر در مورد تلاش‌های سامسونگ در فضای تاشو صحبت کند، که معمولاً در چند سال گذشته از آن استفاده کرده است. با مخالفت کم معنا.

ما استانداردهای ارگونومی گوشی‌های تاشو را افزایش داده‌ایم [a] میلی متر در ضخامت یک دستگاه ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد، اما هر گرم و میلی متر در یک دستگاه تاشو نیاز به یک پیشرفت مهندسی دارد. کاردستی با اشتیاق می خواهد. وقتی خوب انجام شود، سود برای کاربران بسیار زیاد است. به همین دلیل است که ما نوآوری کرده ایم تا جدیدترین دستگاه های تاشو خود را باریک تر و سبک تر از نسل های قبلی خود کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه برای بازیابی پیام های متنی حذف شده در اندروید

در خلأ، آن سطر آخر ممکن است دلالت چندانی نداشته باشد. «آخرین تاشوها» را می‌توان به معنای گوشی‌های فعلی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در نظر گرفت. با این حال، در پست اصلی وبلاگ، این متن یک لینک به صفحه پیش‌سفارشی است که سامسونگ چند هفته پیش راه‌اندازی کرد و به آن اجازه داد. طرفداران مشتاق علاقه خود را برای شرکت ثبت می کنند بعد تاشوها؛ گمان می رود Z Fold 5 و Flip 5 باشد.

به این ترتیب، Roh ظاهراً آنچه را که مشخصات شایعه شده برای Flip و Fold بعدی برای مدتی پیشنهاد می‌کرد تأیید می‌کند – سامسونگ توانسته است عرضه‌های تاشوی جدید امسال را فراتر از آنچه که هر محصول قبلی در این سری ارائه کرده‌اند، کاهش دهد.

تاشو در رژیم غذایی

Samsung Galaxy Z Flip 4 بررسی Bora Purple بسته در سمت دست

می‌توانید نمای گوه‌ای Z Flip 4 را ببینید که به سمت لولا ظاهر می‌شود. (اعتبار تصویر: آینده / الکس واکر-تاد)

در حال حاضر، سبک‌ترین تاشو Z Fold 4 است (با وزن 263 گرم)، در حالی که عنوان سبک‌ترین فلیپ در واقع هر سه مدل قبل از Z Flip 4 را شامل می‌شود که هر کدام 183 گرم وزن داشتند (ساعت Flip 4 187 گرم است).

در مورد ضخامت، Fold 4 و Flip 4 برای فاکتورهای فرم مربوطه خود تاج مشترک دارند، در 6.3mm (در حالت باز) و 14.2mm تا 15.8mm (در حالت بسته) در مورد Fold، و 6.9mm (در حالت باز). و 15.9 میلی متر تا 17.1 میلی متر (در حالت بسته) در مورد Flip. این به لطف پروفیل های گوه ای شکل آنها است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کابل USB-C مقرون به صرفه برای آیفون 15

پیش از این، IceUniverse سازنده ادعا کرده بود که گلکسی زد فولد 5 254 گرم وزن خواهد داشت – که 9 گرم کمتر از سبک ترین فولد فعلی سامسونگ است – در حالی که ابعاد دستگاه در حالت باز ضخامت آن را تنها 6.1 میلی متر و ضخامت بسته آن 13.4 است. میلی متر به طور قابل توجهی شیک تر از سلف مستقیم خود، به ویژه به این دلیل که انتظار می رود بتواند صاف تا شود – اولین مورد برای این سری.

همان طراحی لولای تاشوی مسطح برای Flip بعدی نیز انتظار می‌رود، اما هنوز اعداد خاصی برای ضخامت و وزن تاشوی شایعه‌شده نشنیده‌ایم. خوشبختانه، زمان زیادی برای حدس و گمان باقی نمانده است، اما اکنون حداقل می دانیم که سبک تر و نازک تر از Flip 4 خواهد بود.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LgPIat
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *