سرمایه گذاران بازار عمومی در IPO به دنبال چه هستند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سرمایه گذاران بازار عمومی در IPO به دنبال چه هستند؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چه کارهای عمومی سرمایه گذاران بازار می خواهند هنگام سرمایه گذاری در IPO ها ببینند؟

ما گروهی متشکل از 50 نرم‌افزار با مشخصات عمومی را گرد هم آوردیم (به استثنای موارد پرت مانند زوم در طول کووید) که به سال 2012 بازمی‌گردد. ما همچنین مطالعه کردیم – اما شامل نشد – مستقیم به مصرف‌کننده، اینترنت، و سریع و معمولی، و خوشحالیم که در صورت درخواست آن داده ها را ارائه می دهیم.

گروهی که در اینجا ارائه شده است، یک نماینده بسیار قوی از دهه گذشته IPOهای فناوری است. ما به دنبال مضامین، گرایش‌ها و میانگین‌هایی گشتیم که به ما بگویند چه چیزی کارآمد است و ‌ای از شرکت‌های نرم‌افزاری که در گذشته آن را ساخته‌اند را ترسیم کنیم.

برای انجام این کار، اجرا، عملکرد، اندازه، مقیاس، حاشیه‌ها، قانون 40 و اندازه معامله (عملی و %) را مورد بررسی قرار دادیم که داده‌های قطعی جالب زیادی را نشان داد.

اگر شرکتی مایل به پذیرش ارزش گذاری بازارهای عمومی باشد، زمان آن رسیده است. جرمی آبلسون

نکته کلیدی: اجرا در مقابل برآوردها

مهم‌ترین یافته، تأثیر اجرای یک شرکت در برابر برآورد آن‌ها بود که به عنوان «ضریب و افزایش آهنگ» نیز شناخته می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 راه برای جلوگیری از اضافه کردن افراد تصادفی به اسنپ چت

داده‌های ما نشان می‌دهد که همبستگی خیره‌کننده‌ای بین عملکرد بهتر سهام و میزان «ضریب عملکرد» در مقابل راهنمایی‌های شرکت در زمان عرضه اولیه سهام آن‌ها وجود دارد. برای نمایش این موضوع، گروه شرکت ها را به سه گروه عملکردی مجزا تقسیم کردیم:

  • گروه 1: واندرکایند
    • برآوردهای هرگز از دست ندهید (GAAP Rev, GM, OM%) و میانگین های همتایان هر متریک را در هر سه ماهه شکست دهید.
  • گروه 2: سنگ جامد
    • به سادگی هرگز یک چهارم در مقابل برآوردها را از دست ندهید (GAAP Rev, GM, OM%)
  • گروه 3: کمتر از کامل
    • از دست رفته در حداقل یک متریک، یک چهارم

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، تاثیر آن قابل توجه است. گروه 1 با ضریب 7 برابر (میانگین 382٪ در مقابل 53٪) در طول 2.5 سال از گروه 3 بهتر عمل کرد. (لطفا کادر قرمز را برای میانه و متوسط ​​ببینید.)

توجه: این نمودار فقط شامل 36 نام است زیرا ما بدون سه سال داده (مثلاً IPOهای 2021) و همچنین فهرست‌های مستقیم را حذف کردیم.

درصد عملکرد بهتر در برابر IGV از زمان عرضه اولیه اولیه

درصد عملکرد بهتر در برابر IGV از زمان عرضه اولیه اولیه. اعتبار تصویر: سرمایه گذاران ایروینگ

داده‌ها باید مربوط به تیم‌های مدیریتی باشد که در حال حاضر به تنظیم تخمین‌های پذیره‌نویس فکر می‌کنند، که به قیمت‌گذاری اولیه سهام و ارزش منصفانه پیش‌بینی‌شده یک شرکت/سهام می‌رسد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فقط موضوعات افرادی را که دنبال می کنید ببینید

داده های خام

این نمودار شامل 50 عرضه اولیه عمومی نرم افزاری مرتبطی است که ما مطالعه کردیم و نحوه عملکرد هر شرکت به مدت سه سال در مقایسه با پیش بینی های ارائه شده در زمان عرضه اولیه سهام آنها در چهار معیار بسیار مهم (مورد علاقه ما قانون 40 است).

مکان مهم برای تمرکز روی کوانتوم است. را میانگین ضرب و شتم در خط برتر 35٪ در سال سوم است!

به صراحت بگوییم، برای ما غیرمعمول نیست که شرکت‌های خصوصی را به طور معمول در مقابل پیش‌بینی‌ها «از دست می‌دهند». شرکت‌ها به سرعت یاد می‌گیرند که بازارهای خصوصی اشتباهات را می‌بخشند، در حالی که سرمایه‌گذاران دولتی به‌شدت غیبت‌ها را مجازات می‌کنند، به‌ویژه در سه ماهه اول پس از انتشار (و پاداش‌ها).

برای مرجع: سال مالی + 0 با سال قبل از عرضه اولیه سهام یک شرکت که آخرین سال تمام نتایج واقعی سه ماهه است، مرتبط است، سال مالی + 1، سال عرضه اولیه اولیه سهام و همچنین سال اول با برآوردهای پذیره نویس است و سال مالی + 2، سال بعد از عرضه اولیه اولیه سهام است. و اولین سال کامل برآوردهای سه ماهه.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iOguUw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *