سیستم VELYS DePuy نشان UKCA را دریافت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Johnson & Johnson MedTech اعلام کرده است که محلول VELYS Robotic Assisted Solution از DePuy Synthes، شرکت ارتوپدی جانسون و جانسون، گواهینامه UKCA را از موسسه استاندارد بریتانیا (BSI) برای استفاده در آرتروپلاستی کامل زانو دریافت کرده است.

اعتبار UKCA Mark جدیدترین نقطه عطف به سوی گسترش جهانی راه حل با کمک رباتیک VELYS است که تا به امروز در هفت بازار کلیدی راه اندازی شده است و راه را برای راه اندازی در سراسر EMEA در ماه های آینده باز می کند.

با افزایش جمعیت بیماران و پیری، تقاضا برای جراحی تعویض کامل مفصل با کمک رباتیک در حال افزایش است. در سراسر صنعت، داده‌ها نشان می‌دهد که تا 20 درصد از بیماران تعویض مفصل زانو از نتیجه جراحی خود راضی نیستند. تراز و موقعیت بهبود یافته مشاهده شده با آرتروپلاستی کامل زانو رباتیک ممکن است به بهبود معیارهای نتیجه گزارش شده توسط بیمار (PROMs) و کاهش درد کمک کند.

آقای بنجامین بلوخ، مشاور جراح ارتوپد با علاقه خاص به جراحی مفصل ران و زانو در بیمارستان‌های دانشگاه ناتینگهام NHS Trust، معتقد است که فناوری رباتیک به او اطمینان بیشتری در مورد دقت برنامه‌ریزی و اجرای جراحی‌های تعویض زانو می‌دهد.

“در گذشته، فناوری جدید با اوج علاقه معرفی شده است و گاهی اوقات با گذشت زمان از بین می رود. با روباتیک، من واقعاً معتقدم که این هیجان در جامعه ارتوپدی پایدار خواهد بود. منحنی یادگیری وجود خواهد داشت، اما این فناوری به طور بالقوه می تواند کارایی و نتایج را برای بیماران بهبود بخشد. نتایج بهتر به این معنی است که بیماران کمتری به کلینیک های پیگیری یا برای جراحی تجدید نظر برمی گردند، که به شما زمان بیشتری برای درمان هزاران بیمار جدید در لیست انتظار می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۷ فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (۲۱ ژوئیه)

برای من، مخصوصاً با تعویض زانو، رباتیک فرصتی برای ارزیابی دقیق‌تر حین عمل از تعادل بافت نرم و توانایی انجام تنظیمات کوچک مانند 1 درجه خم شدن روی استخوان ران یا 0.5 درجه تنظیم به تراز تیبیا را فراهم می‌کند. زانو را کاملا متعادل کنید می توانید قبل از انجام برش های خود برنامه ریزی کنید و آن را در زمان واقعی مشاهده کنید که به نظر من واقعاً بسیار هیجان انگیز است. من گمان می‌کنم بعد از 15 تا 20 سال، ایده ما در مورد اینکه تعویض مفصل زانو چگونه باید باشد، می‌تواند به طرز چشمگیری تغییر کند.»

محلول VELYS Robotic Assisted Solution یک راه حل روی میز با طراحی کارآمد و کارآمد است که در جریان کار فعلی جراحان ادغام می شود. این سیستم کنترلی را به جراحان می‌دهد که به آن عادت کرده‌اند و به آنها اجازه می‌دهد تکنیک مورد نظر خود را بدون افزایش خطر آسیب به پوشش بافت نرم حفظ کنند. از فناوری NATURAL CONTROL استفاده می کند، یک فناوری اختصاصی که صفحه برش اره را حفظ می کند تا به اجرای برش های دقیق و قابل تکرار تحت کنترل جراح بدون نیاز به بلوک برش کمک کند.

راه حل با کمک رباتیک VELYS به طور انحصاری با سیستم زانو ATTUNE کار می کند، که نشان داده شده است که نتایج گزارش شده توسط بیمار را با کار در هماهنگی با آناتومی بیمار برای ارائه ثبات و حرکت بهبود می بخشد. هدف این فناوری‌ها با هم تعریف استاندارد بالایی برای عملکرد بیمار و ارتقای تجربه کلی تعویض مفصل زانو است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای رفع خطای Feedback Required در اینستاگرام

هوگو بردا، مدیر عامل جانسون و جانسون مدتک و ایرلند، گفت: “ما فرصت قابل توجهی در بریتانیا داریم تا به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود کمک کنیم تا نتایج بالینی را بهبود بخشند و رضایت بیماران زانو را افزایش دهند، به خصوص که آنها با برخی از بزرگترین چالش های خود مقابله می کنند. تا به حال مجبور به مواجه شدن با

با هم، ATTUNE Total Knee و VELYS Robotic Assisted Solution ترکیبی بسیار متمایز از جراحی رباتیک و دیجیتال است. این یک راه حل بالینی جذاب تر از هر گزینه دیگری در بازار در حال حاضر است و افزودن راه حل با کمک رباتیک VELYS به پلتفرم جراحی دیجیتال VELYS ما گام دیگری است که ما برای ادامه چشم انداز جهانی خود برمی داریم تا شخصی ترین و مرتبط ترین شرکت ارتوپدی باشیم. ”

امروز یک نقطه عطف مهم در ارائه جراحی دیجیتال ما است. در ماه‌های آینده اعلامیه‌های هیجان‌انگیزتری وجود خواهد داشت، زیرا ما راه‌حل VELYS Robotic-Assisted را شروع می‌کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zbzZIs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *