۷ فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (۲۱ ژوئیه)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بیایید تعقیب و گریز را کاهش دهیم، این یک آخر هفته کاملاً بزرگ برای سرگرمی است. دو تا از بزرگترین فیلم های پرفروش امسال – باربی و اوپنهایمر – در حال حاضر در سینماها و IMAX در سراسر جهان بازی می کنند، با Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول همچنین وارد دومین آخر هفته خود در صفحه نقره ای می شود.

اگر برای تماشای اسکیت سواری مارگو رابی در لس آنجلس یا کیلیان مورفی که در مورد پایان جهان فکر می‌کند، بیرون نمی‌روید، پس شرکت‌هایی مانند ، مکس و پرایم ویدیو چندین گزینه بر اساس تقاضا دارند تا شما را از آسایش خانه خود سرگرم کنند – اگرچه انتخاب این هفته به طور قابل‌توجهی ضعیف‌تر از حد معمول است.

در زیر، هفت فیلم و برنامه تلویزیونی جدید جدید را گردآوری کرده‌ایم که این آخر هفته از آنها پخش می‌شود آنها تایرون را شبیه سازی کردند به عمیق ترین نفس.

آنها تایرون را شبیه سازی کردند (نتفلیکس)

ورود سرفصل این آخر هفته است آنها تایرون را شبیه سازی کردند در نتفلیکس، که در ابتدا قرار بود در ماه دسامبر به پخش کننده برسد.

در این فیلم چند ژانر مرموز – از ذهن جوئل تیلور و تونی رتن مایر – جان بویگا، جیمی فاکس و تیونا پریس در نقش سه نفر بعید است که کشف آنها در گلن، یک شهر خیالی ایالات متحده، یک توطئه دولتی شرور را آشکار می کند.

در یک مصاحبه اختصاصی با تک راداربویگا این را به ما گفت آنها تایرون را شبیه سازی کردند “فیلمی است که تعادل کاملی بین چیزهای زیادی ارائه می دهد”. ستاره هم ما را از پایان تکان دهنده فیلم صحبت کرد، پس وقتی تماشای آن را تمام کردید دوباره اینجا را بررسی کنید فیلم جدید نتفلیکس.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

فلش (Prime Video، TV Plus)

باشه باشه، دی سی فلش از نظر فنی برای پخش رایگان این آخر هفته در دسترس نیست – فقط یک هفته پیش منتشر شد! – اما فیلم ابرقهرمانی جدید است در حال حاضر برای خرید در خدمات VOD ( بر حسب تقاضا) مانند Prime Video و اپل تی وی پلاس.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اصلاحات MHRA برای ساده کردن فرآیند آزمایشات بالینی

در این تصویر جنجال‌برانگیز، بری آلن ازرا میلر (معروف به فلش) با نسخه‌های مختلف بتمن همکاری می‌کند تا دشمن کریپتونی آشنا را که از گذشته بیرون می‌آید، خنثی کند. مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال و مایکل شانون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فلش به دلایل مختلف سوژه مطبوعات منفی بوده است – شاید توضیح دهد که چرا برادران وارنر دیسکاوری (WBD) فیلم را به این زودی برای پخش در دسترس قرار می دهد – اما این هنوز یک فیلم ابرقهرمانی پر اکشن است که برای طرفداران فعلی DC چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

اکنون برای خرید در Prime Video و Apple TV Plus موجود است.

عملیات ویژه: Lioness (Paramount Plus)

بازگشت به محتوای مبتنی بر اشتراک این هفته، عملیات ویژه: شیر زن – جدیدترین سریال از یلوستون خالق تیلور شریدان – اکنون در پارامونت پلاس در حال پخش است.

این مهیج نظامی هشت اپیزودی، بر اساس وقایع واقعی، زوئی سالدانا را در نقش رئیس ایستگاه سیا ایفا می کند که یک تفنگدار دریایی جوان (Laysla De Oliveira) را برای نفوذ به یک سازمان تروریستی خطرناک استخدام می کند. نیکول کیدمن، مورگان فریمن، مایکل کلی و دیو آنبل از جمله بازیگران مکمل این سریال هستند.

منتقدان شرح داده اند عملیات ویژه: شیر زن به عنوان “داستانی جذاب که اکشن و درام شخصی را در هم می آمیزد” که نشان می دهد می تواند یکی از داستان های امسال باشد. بهترین نمایش های پارامونت پلاس.

اکنون برای پخش در Paramount Plus در دسترس است.

توجیه شده: City Primeval (Hulu)

تیموتی اولیفانت نقش خود را در نقش مارشال آمریکایی رایلان گیونز دوباره بازی می کند توجیه شده: شهر نخست، مینی سریال دنباله ای بر سریال تحسین شده FX با الهام از المور لئونارد تعدیل شده.

این مجموعه هشت قسمتی که از رمان لئونارد به همین نام اقتباس شده است – اما برای تبدیل شدن به شخصیت اصلی گیونز تغییر یافته است – داستان آن هشت سال پس از وقایع تعدیل شده، با گیونز که اکنون با دختر نوجوانش (با بازی دختر واقعی اولیفانت ویوین اولیفانت) در میامی زندگی می کند. با این حال، زمانی که گیونز با یک جنایتکار خشن به نام مرد وحشی اوکلاهاما درگیر می شود، همه چیز برای خطرناک تغییر می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن تولدها به تقویم آیفون (بدون مخاطب)

دو قسمت اول از توجیه شده: شهر نخست اکنون برای پخش جریانی در دسترس هستند هولو در ایالات متحده، با شش ورودی باقیمانده هر سه شنبه تا 29 اوت. بینندگان بریتانیایی باید تا سپتامبر منتظر بمانند تا این مورد را در دیزنی پلاس ببینند.

اکنون برای پخش در Hulu در دسترس است.

عمیق ترین نفس (نتفلیکس)

اولین مورد از سه فیلم مستند این هفته است عمیق ترین نفس در نتفلیکس

این فیلم بلند با همکاری A24 و نتفلیکس – ساخته لورا مک گان فیلمساز ایرلندی – بر دنیای شدید غواصی آزاد تمرکز دارد. به طور خاص، این فیلم قهرمان ایتالیایی آلسیا زچینی و غواص ایمنی ایرلندی (و شریک عاشقانه‌اش) استفن کینان را دنبال می‌کند که زکینی برای تلاش برای پیمایش تونلی به طول 85 فوت واقع در 180 فوت زیر دریای سرخ آماده می‌شود. بله

داوران شرح داده اند عمیق ترین نفس به عنوان “دلخراش و زیبا”، بنابراین این می تواند یکی از سال های 2023 باشد بهترین مستندهای نتفلیکس.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

استفن کری: کم ارزش (Apple TV Plus)

طرفداران ورزش (یا به طور خاص، طرفداران بسکتبال)، گوش دهید: استفان کاری: دست کم گرفته شده است اکنون در Apple TV Plus پخش می شود.

این مستند بلند – ساخته پیتر نیکس، فیلمساز مشهور غیرداستانی – زندگی و میراث قهرمان چهار دوره NBA استف کوری را به تصویر می کشد. عقیده و پلنگ سیاه رایان کوگلر، فیلمساز، به عنوان تهیه کننده و خود کری نیز در تولید این مستند نقش داشته است.

اکنون برای پخش در Apple TV Plus در دسترس است.

Glitch: The Rise and Fall of HQ Trivia (Max)

HQ Trivia را به خاطر دارید؟ البته که انجامش میدی. اما آیا می‌دانید داستان شکسپیر در پس فروپاشی آن چیست؟ نه؟ وارد Glitch: The Rise and Fall of HQ Trivia در حداکثر.

همانطور که از عنوان آن پیداست، این مستند تولید شده توسط CNN، ظهور سریع و متعاقب آن از بین رفتن برنامه چیزهای بی اهمیت موبایل HQ Trivia را روایت می کند، برنامه ای که زمانی 2.3 میلیون نفر را در بین بازیکنان عادی خود به حساب می آورد و قربانی مسائل فنی و سیاست های اتاق هیئت مدیره می شد.

اکنون برای پخش جریانی در Max در دسترس است.


چیزی که دوست داری ندیدی؟ به راهنمای ما برای فیلم‌های جدید Netflix، فیلم‌های جدید Disney Plus، فیلم‌های Prime Video جدید و فیلم‌های جدید HBO Max نگاهی بیندازید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yipvxq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *