شرکت شیرخشک نوزاد بابی 70 میلیون دلار برای خرید Nature’s One دریافت می کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شرکت شیرخشک نوزاد بابی 70 میلیون دلار برای خرید Nature's One دریافت می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بابی، یک شرکت شیر ​​خشک برای نوزادان ارگانیک، شرکت Nature's One، یک شرکت تغذیه کودکان 26 ساله را خریداری کرده است، در اقدامی که به بابی امکان کنترل تمام عیار بر تولید شیر خشک از طریق یک مرکز جدید را می دهد و اندازه عملیات بابی را سه برابر می کند.

لورا مودی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل بابی، از افشای شرایط مالی این قرارداد خودداری کرد، اما گفت که این خرید تعهد 100 میلیون دلاری بابی را که در ماه سپتامبر انجام شد، مبنی بر سرمایه گذاری برای افزایش دسترسی داخلی به این قرارداد، به خوبی انجام می دهد. زنجیره تامین و صنعت شیر ​​خشک نوزادان این یک سال پس از کمبود شیر خشک در سراسر کشور رخ می دهد.

مودی به TechCrunch گفت: «کمبود شیرخشک نوزاد در سال گذشته بر این واقعیت تأکید داشت که ما واقعاً برای سرمایه‌گذاری در تولیدات داخلی زمان زیادی برای هدر دادن نداشتیم، و کلمه «داخلی» است. «کمبود ما را با کمبود افزونگی و انعطاف‌پذیری بیدار کرد که این کالای ضروری شایسته داشتن آن است. کمبود تا حدودی پایان یافته است، اما بحران همچنان پابرجاست، زیرا صادقانه بگویم، این صنعت برای بهبود منبع واقعی این که از کجا و چگونه شروع شد، کاری انجام نداده است.

علاوه بر این، این شرکت برای خرید Nature's One سرمایه 70 میلیون دلاری سری C را بست. مودی ارزش گذاری را فاش نکرد، اما گفت که نسبت به دور قبلی افزایش یافته است. سرمایه‌گذاری جدید توسط سرمایه‌گذاری 35 میلیون دلاری از پاورپلنت پارتنر، با مشارکت چند سرمایه‌گذار فعلی بابی انجام شد. این در حال حاضر به بابی کمک مالی با پشتوانه سرمایه گذاری بالغ بر 142 میلیون دلار تا به امروز می دهد.

لورا مودی، بابی، شیر خشک نوزاد

لورا مودی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Bobbie. اعتبار تصویر: اشلی بینگ

Bobbie توسط مودی و سارا هاردی در سال 2019 تاسیس شد تا سبک اروپایی شیر خشک را ارائه دهد. این شرکت قبلاً 50 میلیون دلار در اوایل سال 2022 جمع آوری کرده بود و از آن زمان به بیش از 5٪ از بازار غیر WIC خدمات رسانی کرده است و از زمان عرضه محصولات خود در دو سال پیش به بیش از 300000 نوزاد تغذیه کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با افزایش انرژی های تجدیدپذیر، جاه طلبی های خود مختار در زمینه نقشه برداری اقیانوس به 25 میلیون دلار رسید.

در سال گذشته، این شرکت رشد قابل توجهی داشته است. بابی به طور کلی سالانه 394 درصد رشد کرد و به 100 میلیون دلار درآمد و بیش از 100 کارمند رسید. مودی گفت که رشد سال به سال 6 برابر سریعتر از بقیه بازار شیر خشک است. علاوه بر این، شیر خشک بابی در Target راه اندازی شد و به گفته این شرکت “اولین و تنها شیر خشک تولید شده در ایالات متحده برای نوزادان در قفسه های خرده فروشی ملی” شد.

وقتی از او پرسیده شد که چرا Nature's One یک هدف خرید خوب است، او توضیح داد که این اکتساب باعث ایجاد تنوع در بازار شیر خشک در ایالات متحده می شود، که تا سال 2030 به 6.8 میلیارد دلار می رسد، که به طور سنتی توسط “این دوقطبی که برای چندین دهه وجود داشت” ارائه می شود.

همچنین بابی را در معرض آنچه که او به عنوان «پیروان فرقه‌مانند Nature's One» در اطراف نام تجاری خود و استفاده از یک مرکز تولیدی پیشرفته توصیف کرد، به بابی می‌دهد که «نمونه اولیه دقیقاً همان چیزی است که من می‌سازم. [if I were to build my own]مودی گفت.

مودی افزود: «این شرکت دارای DNA بسیار مشابه بابی است: همان فلسفه محصول که محصولات تمیز، ساده و ارگانیک است. «بعد از گذراندن دهه‌ها برای تولید شیر خشک برای کودکان نوپا، آن‌ها شروع به تولید شیر خشک برای نوزادان کردند، و یکی از چیزهایی که متوجه شدند این بود که با صنعت بسیار بسیار متفاوتی آشنا شدند. صنعت شیرخشک نوزاد در سال گذشته سریع‌تر از توانایی هر کسی برای رسیدن به عقب‌نشینی مختل شده است، و من فکر می‌کنم برای آنها این درک این بود که ما با هم قوی‌تر از این است که به تنهایی در این زمینه تلاش کنیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مزیت بیرونی که سرمایه گذار شما ممکن است به آن علاقه مند باشد

با خرید Nature's One، بابی به سومین برند بزرگ کاملاً یکپارچه در ایالات متحده تبدیل می شود و به 15٪ از سهم بازار غیر WIC رشد خواهد کرد. مودی گفت، علاوه بر این، تاسیسات تولیدی جدید Nature's One این شرکت را قادر می‌سازد تا تولید خود را تا 3 برابر حجم خود افزایش دهد.

بابی به تولید محصولات Nature's One با نام تجاری Baby's Only ادامه خواهد داد و در سال آینده برای تولید محصولات خود در این مرکز کار خواهد کرد. مودی گفت که این شرکت همچنین به روابط تولیدی خود با شرکت Perrigo ادامه می دهد و قصد دارد شراکت را دو برابر کند.

نیچرز وان، که در سال 1997 توسط جی هایمن تأسیس شد، به طور سنتی یک تولید کننده شیر خشک برای کودکان نوپا بود. با این حال، در اکتبر 2022، این شرکت تأییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده را برای خط شیرخشک ارگانیک برای نوزادان دریافت کرد. مودی گفت که کارمندان هایمن و نیچرز وان با این شرکت ادامه خواهند داد. هایمن نقش مدیر اجرایی Nature's One را بر عهده خواهد گرفت و به همراه سرمایه گذار Nature's One، Juggernaut Capital Partners، سهامدار این نهاد ترکیبی خواهد بود.

مودی گفت: «این نوعی کتاب است که هر عملیات تولیدی، خدمت به جمعیت آسیب پذیر با یک کالای اساسی، باید انجام دهد. [formula] دوباره بحران.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Pee
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *