ظاهرا مایکروسافت از فشار دادن هوش مصنوعی Bing به کاربران ویندوز 11 دست نخواهد کشید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویندوز 11 به طور مداوم مردم را به استفاده از هوش مصنوعی Bing مایکروسافت در ساخت‌های آزمایشی سیستم‌عامل تشویق می‌کند، شاید شنیدن آن چندان تعجب‌آور نباشد.

PhantomOfEarth در اشاره کرد که این اتفاق در نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز 11 – به ویژه کانال بتا – رخ می‌دهد و همانطور که می‌بینید، پاپ‌آپ از کادر جستجو در نوار وظیفه ظاهر می‌شود و از کاربران می‌خواهد تا Bing AI را از آن قسمت راه‌اندازی کنند. از رابط.

استفاده از هوش مصنوعی آزاردهنده است، و علاوه بر این، افشاگر توییتر خاطرنشان می کند که به نظر نمی رسد هیچ راه آشکاری برای گفتن اینکه این پنجره های بازشو ناخواسته هستند به ویندوز 11 وجود ندارد.

یا بهتر است بگوییم، PhantomOfEarth توضیح می‌دهد که «دو دکمه برای حذف آن وجود دارد» اما حتی پس از استفاده از آن‌ها، «ممکن است گهگاهی ظاهر شود و راهی برای خاموش کردن آن وجود ندارد (afaik)».

یکی دیگر از کاربران توییتر پیشنهاد می‌کند که ممکن است راه دیگری برای خاموش کردن آن در زیر اعلان‌ها وجود داشته باشد، که PhantomOfEarth می‌گوید آن‌ها آن را امتحان خواهند کرد، اما ما از زمان توییت آخر هفته چیزی در مورد موفقیت آمیز بودن آن نشنیدیم.

بنابراین، هیئت منصفه هنوز در این مورد صحبت می‌کند، اما به هر حال، به نظر می‌رسد که خلاص شدن از شر این ناله آسان نیست – اگر اصلاً بتوانید از شر آن خلاص شوید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خروج از Reddit در دسکتاپ و موبایل

تجزیه و تحلیل: این پاپ آپ چندان منطقی نیست

همانطور که قبلاً مشاهده کردیم، تلاش مایکروسافت برای فشار دادن هوش مصنوعی Bing از نقطه نظر کلی تعجب آور نیست (غول نرم افزاری سخت برای بهبود هوش مصنوعی کار کرده است و بدون شک می خواهد که چشمان زیادی روی آن داشته باشد). در واقع، اخیراً، مایکروسافت انواع زوایا را برای جذب کاربران بیشتر برای سرویس‌های مختلف خود امتحان کرده است، چه ربات بینگ یا OneDrive برای انتخاب چند نمونه واضح. (OneDrive اخیراً از طریق “نشان” در منوی استارت تبلیغ شده است – اساساً فقط تبلیغات پنهان به عنوان پیشنهاد).

چیزی که در اینجا کمی عجیب است این است که وقتی Copilot به تازگی در آزمایش معرفی شده است، این دستور نسبتاً مداوم برای هوش مصنوعی Bing در نوار وظیفه منتشر می شود.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، Windows Copilot اساساً هوش مصنوعی Bing است که در قلب ویندوز 11 (در یک پانل جانبی) قرار گرفته است، با قابلیت‌های اضافی برای تنظیم تنظیمات ویندوز (البته تعداد زیادی از آن‌ها برای شروع وجود ندارد. ).

بنابراین، با توجه به اینکه Copilot در افق است – و طبق برخی شایعات در به‌روزرسانی 23H2 (به خاطر داشته باشید که اصلاً آماده نیست) – چرا در این مرحله با درخواست‌های جعبه جستجو برای Bing AI سر و کار داشته باشیم؟ مخصوصاً زمانی که Copilot احتمالاً نزدیک به راه اندازی است، ادغام کامل با ویندوز 11 داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین گیمبال گوشی هوشمند برای مبتدیان

برای ما چندان منطقی نیست، به خصوص زمانی که – همانطور که از واکنش PhantomOfEarth در توییت بالا می بینید – این آزمایش کنندگان در حال حاضر آزاردهنده هستند.

پس ما امیدواریم که این یک آزمایش در ساخت های آزمایشی باشد که مایکروسافت به زودی آن را حذف خواهد کرد. با این اوصاف، نمی‌توانیم در مورد تبلیغاتی که قبلاً با Copilot در حال آزمایش است، همین را بگوییم…

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CvMmyA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *