فرشته گارد در فهرست نهایی دو جایزه عملکرد ساختمان قرار گرفت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک استارت‌آپ مستقر در East Kilbride در فهرست نهایی دو دسته در جوایز عملکرد ساختمان، که توسط موسسه خبره مهندسین خدمات ساختمان (CIBSE) میزبانی می‌شود، قرار گرفته است.

فرشته گارد، یک شرکت بیوتکنولوژی پزشکی، به دنبال دریافت دو جایزه با سیستم نظارت از راه دور آب خود، کلارنس است، که در فهرست نهایی هر دو دسته بهترین نوآوری دیجیتال و محصول یا نوآوری سال – رفاه قرار گرفته است.

فینالیست ها از طریق یک هیئت متخصص از داوران صنعت انتخاب شده اند و برندگان در شامی که در هتل معتبر پارک پلازا در پل وست مینستر لندن، در روز چهارشنبه 1 برگزار می شود، معرفی می شوند.خیابان مارس 2023.

جوایز عملکرد ساختمان CIBSE (BPAs) در شانزدهمین دوره خود قرار داردهفتم سال، که در سال 2007 آغاز شده است، و به محصولات و پروژه هایی که مهندسی عالی را به نمایش می گذارند و به افرادی که پشت سر آنها هستند تبریک می گویم. جوایز خود عمق و وسعت بریتانیا را پوشش می‌دهند و هر کسب‌وکار بر اساس نتایج عملکرد واقعی و اندازه‌گیری شده ارزیابی می‌شود.

جاناتان واگات، مدیر عامل فرشته گارد گفت: «ما اینجا در فرشته گارد خیلی خوشحالیم که در فهرست نهایی دو جایزه در جوایز CIBSE امسال قرار گرفتیم، زیرا سازمان‌های زیادی وجود دارند که هر روز کارهای باشکوهی را انجام می‌دهند. به رسمیت شناخته شدن کار شما بسیار مهم است و این از این قاعده مستثنی نیست، به ویژه به لطف کارمندان Kickstart Scheme ما که به پیشبرد شرکت ما کمک می کنند. ماموریت ما بهبود سلامت و ایمنی افراد در ساختمان‌ها از طریق محصولات بیوتکنولوژی پزشکی پیشرفته‌مان است و نمی‌توانستیم راهی بهتر از این برای شروع سال 2023 بخواهیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Medovate قرارداد خرید گروهی جدیدی را برای SAFIRA اعطا کرد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GqwHXC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *