فرصت های سرمایه گذار در TechCrunch Disrupt 2023 فراوان است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فرصت های سرمایه گذار در TechCrunch Disrupt 2023 فراوان است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مانند آدری دوم در “فروشگاه کوچک وحشت”، جریان معامله یک جانور سیری ناپذیر است – اما بدون خونریزی. سرمایه‌گذاران باید خطوط لوله خود را آماده نگه دارند و بهترین مکان برای یافتن استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه با پتانسیل پرتفوی امیدوارکننده، TechCrunch Disrupt 2023 است که در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

سرمایه گذاران، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. بیایید نگاهی به تمام راه‌هایی بیندازیم که می‌توانید خط لوله خود را در Disrupt تقویت کنید و معاملات را مدت‌ها پس از پایان کنفرانس ادامه دهید. چه کسی می داند، ممکن است تک شاخ بعدی خود را در حال نمایش در نمایشگاه بیابید.

فرصت های سرمایه گذار در TechCrunch Disrupt 2023

از اینجا شروع کنید: قبل از افزایش قیمت ها در 11 آگوست، یک سرمایه گذار بخرید و 600 دلار پس انداز خواهید کرد. این نه تنها شما را به در می‌آورد، بلکه بلیت شما برای پذیرایی‌های فقط دعوت‌نامه است – و فهرست قابل دانلودی از تمام شرکت‌های Startup Battlefield 200 را برای پیگیری آسان دریافت می‌کنید.

اگر با Startup Battlefield 200 آشنا نیستید، این گروه استارت‌آپ‌های اولیه‌ای است که به‌دقت بررسی شده و دست‌چین شده‌اند که در مسیر سریع برای ایجاد تأثیری عظیم در جهان هستند. شما آن‌ها را در حال نمایش در نمایشگاه خواهید دید و از بین آن 200 نفر، 20 نفر برتر در رقابت Startup Battlefield به مصاف هم خواهند رفت. آنها در Disrupt Stage برای ویراستاران TechCrunch، VCهای سطح بالا و کارآفرینان برای یک جایزه 100000 دلاری بدون سهام شرکت خواهند کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  2 بهترین راه برای غیرفعال کردن برنامه تنظیمات در ویندوز 11

این فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذارانی است که مشتاق سرمایه‌گذاری برای استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه با مهر تأیید TechCrunch هستند. فارغ التحصیلان Startup Battlefield شامل بیش از 900 شرکت – مانند Vurb، Dropbox، Mint، Yammer و بسیاری دیگر – با بیش از 121 خروج موفقیت آمیز (IPO یا خرید) و 9.7 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری شده هستند.

شبکه سازی سرمایه گذار در TechCrunch Disrupt 2023

چه به دنبال بنیانگذاران استارت‌آپ در مراحل اولیه برای گسترش سبد سهام خود باشید و چه سرمایه‌گذاران دیگری برای گسترش شبکه خود، راه‌های زیادی برای اتصال در Disrupt پیدا خواهید کرد. به کافه Deal Flow، منطقه شبکه‌ای کاملاً جدید سرمایه‌گذار به بنیان‌گذار ما بروید و مدتی با کیفیت را در سالن TechCrunch+ صرف کنید.

تمام جلسات سرمایه‌مدار فهرست‌شده در دستور کار Disrupt را بررسی کنید – در هفته‌های آینده موارد بیشتری را اضافه خواهیم کرد. این یک فرصت عالی دیگر برای ملاقات و ارتباط با همکاران جدید و گسترش شبکه خود است. در اینجا فقط برخی از جلسات VC وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید.

پرورش در یک اقلیم جدید

از سرمایه گذاران در مورد بادهای مخالف فعلی فناوری آب و هوا بشنوید، جایی که آنها در حال یافتن فرصت های جدید هستند، مناطقی که آرزو دارند استارتاپ های بیشتری وارد شوند، جایی که ممکن است فرصت ها پیدا شود، مناطق نادیده گرفته شده و موارد دیگر. با آرویند گوپتا (میفیلد) و لیبی ویمن (سرگرمی انرژی).

آریانا سیمپسون در مورد وعده سرمایه گذاری Web3

بله، هنوز هم سرمایه‌گذارانی که روی ارزهای دیجیتال متمرکز هستند، وجود دارند که استراتژی‌های وب 3 خود را دو برابر می‌کنند، زیرا سایر VCها به افق‌های دیگر (اهم، ) نگاه می‌کنند. آریانا سیمپسون یک شریک عمومی است که سرمایه را برای صندوق(های) ارز دیجیتال چند میلیارد دلاری a16z به کار می گیرد. در حالی که سایر سرمایه‌گذاران در بحبوحه رکود بازار از صنعت کریپتو دور می‌شوند، ما می‌خواهیم در مورد چرایی و چگونگی حفظ a16z، استراتژی آن‌ها، نحوه نگاه آن‌ها به چشم‌انداز سرمایه‌گذاری و موارد دیگر بیاموزیم. ما همچنین به معنای چشم انداز نظارتی برای VCها و پروژه هایی که در آنها سرمایه گذاری می کنند، خواهیم پرداخت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مسدود کردن آدرس ایمیل در Apple Mail در iPhone، iPad و Mac

چگونه یک شرکت سرمایه گذاری جدید در عموم بسازیم

صندوق‌های مخاطره‌آمیز جدید نیستند و پزشکان عمومی انفرادی هم نیستند. با این حال، آنچه یک نوآوری تازه در زمین های خطرپذیر است، ایجاد یک صندوق یا شرکت جدید در عموم است. برخی از سرمایه گذاران جدیدتر به دلیل حضور آنلاین خود و سرمایه گذاری هایشان مشهور هستند. و این چیزی نیست: افزایش سرمایه کار سختی است و ساختن یک برند گناهی نیست. با این حال، ما می‌خواهیم مزایا و معایب ساخت چیزی به پیچیدگی یک صندوق سرمایه‌گذاری بدون فیلتر را بدانیم. بنیان‌گذاران، برای شما نیز آموخته‌هایی وجود خواهد داشت، حتی اگر چند راه دورتر از خشم‌هایتان باشید و طرف دیگر میز معامله را بگیرید. با Noramay Cadena (سرمایه تغییر عرضه)، Mac Conwell (RareBreed Ventures) و Turner Novak (سرمایه موز).

TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود. جریان معامله خود را تغذیه کنید، خط لوله خود را پمپ کنید و شبکه خود را گسترش دهید. اکنون پاس سرمایه گذاری خود را بخرید و تا 600 دلار پس انداز کنید. افزایش قیمت ها از 11 آگوست

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pzkKfI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *