فرودنبرگ آموزش واقعیت مجازی را برای تولید کاتتر اجرا می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Freudenberg Medical، یک CDMO جهانی برای دستگاه‌های پزشکی تمام‌شده، قطعات و راه‌حل‌های کم تهاجمی، آموزش واقعیت مجازی را برای کارکنانی که در تولید کاتتر در عملیات‌هایی در ایرلند و ایالات متحده کار می‌کنند، اجرا کرده است.

برنامه آموزشی VR تضمین می کند که کارکنان مهارت های لازم را برای برآورده کردن استانداردهای با کیفیت بالا در تولید کاتتر برای مشتریان در سراسر جهان دارند.

آموزش متعارف به این معنی بود که خطوط تولید برای ارائه آموزش کافی به اپراتورهای جدید مختل می شود. امروزه، کارآموزان قبل از کار روی خط، 100 تکرار بیشتر را در یک محیط مجازی انجام می‌دهند – با سرعت خودشان و نیازهای آموزشی فردی را برآورده می‌کنند.

Séamus Maguire، معاون سیستم های ناب در Freudenberg Medical، گفت: «معرفی همکاران جدید به طبقه فروشگاه چالش برانگیز است. ما وظایف بسیار تخصصی زیادی داریم که باید با بزرگنمایی انجام شوند. آموزش قبلاً به یک مربی اختصاصی برای هر کارآموز نیاز داشت که پرهزینه بود.

تمرین واقعیت مجازی حافظه عضلانی را برای کارآموزان ایجاد می کند و اصطلاحات مواد و تجهیزات را آموزش می دهد. قبل از ادغام آموزش واقعیت مجازی، سه تا چهار هفته طول می‌کشید تا اپراتورها ریتم خطوط تولید را به دست آورند و زمان تاکت را به دست آورند. زمان تاکت یک مفهوم کلیدی در تولید ناب است که با نرخ مورد نیاز برای تکمیل یک محصول تعریف می‌شود. اکنون پس از سه روز آموزش واقعیت مجازی، اپراتورها می توانند زمان تاکت را بزنند که بازده تولید را چندین برابر افزایش می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع کار نکردن دوربین در Microsoft Edge در ویندوز

لارس گردینگ، نایب رئیس GBU Silicone و معاون فناوری در Freudenberg Medical، گفت: «پیش از این، کارکنان جدید در خط تولید با استفاده از مواد خام آموزش می دیدند. اکنون که آنها ابتدا از طریق آموزش واقعیت مجازی یاد می گیرند، ضایعات به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این در راستای تعهد فرودنبرگ به پایداری است. با توجه به اختلالات زنجیره تامین جهانی در سال‌های اخیر، اجرای آموزش واقعیت مجازی بسیار سودمند بود.

پس از عرضه موفقیت آمیز در ایرلند، Freudenberg Medical در حال حاضر این برنامه را در یک سایت تولید کاتتر در ایالات متحده اجرا می کند. به گفته لارس گردینگ، برنامه این است که آموزش واقعیت مجازی را در سایت های دیگری که مراحل بسیار دقیق و با بزرگنمایی و طولانی مدت انجام می شود، اجرا کند. برای معرفی شرکت آموزشی در سطح وسیع.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EAtSyh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *