مایکروسافت دیفندر به شرکت شما یک تقویت امنیتی خوشایند ارائه می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Defender for Endpoint ، پلتفرم امنیتی نقطه پایانی این شرکت، برای کمک به محافظت بهتر از سازمان ها در برابر باج افزارها و سایر تهدیدات سایبری در حال به روز رسانی است.

در اطلاعیه اخیر ()این شرکت گفت که با روشن بودن برخی ویژگی‌ها به‌طور پیش‌فرض، کسب‌وکارها شانس بیشتری در برابر حملات سایبری در حال تکامل با ویژگی‌ای که آن را به سادگی «محافظت داخلی» می‌نامد، خواهند داشت.

غول ردموند توضیح داد: “برای اینکه بهترین محافظت در برابر باج افزارها و سایر تهدیدات سایبری وجود داشته باشد، تنظیمات خاصی باید پیکربندی شوند.” “محافظت داخلی می تواند با ارائه تنظیمات پیش فرض برای محافظت بهتر به شما کمک کند.”

انصراف دادن

حفاظت داخلی به عنوان «مجموعه تنظیمات پیش‌فرض» توصیف می‌شود که این شرکت برای Defender for Endpoint ارائه می‌کند. حفاظت از دستکاری یکی از این تنظیمات است، اما مایکروسافت گفته است که تنظیمات پیش‌فرض دیگر به زودی ارائه می‌شوند.

کاربران Defender for Endpoint می توانند انتظار دریافت دو نوع اعلان را داشته باشند: یک پست مرکز پیام که ورود قریب الوقوع حفاظت داخلی را اعلام می کند و یک بنر در پورتال 365 Defender که فعال شدن خودکار Tamper Protection را اعلام می کند.

مایکروسافت توضیح داد که اگر نمی‌پرسید، همچنان می‌توانید با تعیین تنظیمات امنیتی خود، از حفاظت داخلی خودداری کنید. با این حال، شرکت آن را توصیه نمی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف کامل مک آفی در ویندوز

«محافظت Tamper محافظت بهتری را برای شما فراهم می کند. برای انجام مراحل زیر باید یک مدیر جهانی یا مدیر امنیتی باشید.

با این حال، کسانی که مایل به خاموش کردن این ویژگی هستند می توانند به پورتال Microsoft 365 Defender مراجعه کنند، به Settings > Endpoints > Advanced features بروید، و Tamper Protection را روی On قرار دهید (اگر قبلاً روشن نیست)، Save را بزنید و سپس Tamper Protection را تنظیم کنید. خاموش (و ذخیره، دوباره).

ویژگی محافظت داخلی در نوامبر سال گذشته در Defender برای کاربران Office 365 منتشر شد که از کاربران در برابر پیوندها و پیوست های مشکوک در ها محافظت می کند.

از طریق: BleepingComputer ()

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xwxvxi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *