مایکروسافت صدها شغل دیگر را کاهش می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دور دیگری از اخراج‌ها را تأیید کرده است که تصور می‌شود صدها کارگر را در مقر ردموند و اطراف آن تحت تأثیر قرار می‌دهد.

یک ایالت واشنگتن اطلاعیه تعدیل و بازآموزی کارگران (WARN) ورودی تایید می کند که 276 کارگر قرار است مشاغل مستقر در ردموند و بلوو را ترک کنند.

این تغییر تعداد کارمندان تنها چند هفته پس از پایان سال مالی قبلی این غول فناوری صورت می گیرد. به این ترتیب، اعتقاد بر این است که این یک حرکت بازسازی بیشتر از شروع موج دیگری از اخراج در Big Tech است.

مایکروسافت نزدیک به 300 کارگر خود را اخراج کرد

گزارش شده است که از 276 کارگر، 210 کارگر مستقر در ادارات و 66 کارگر از راه دور آسیب دیده اند. بسیاری از مدیران عامل شرکت ها در این مورد صحبت کرده اند کار هیبریدی در ماه های اخیر، با اشاره به بهره وری بهتر و همکاری در محیط های حضوری.

سخنگوی این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد:

«تنظیمات سازمانی و نیروی کار بخشی ضروری و منظم از مدیریت کسب و کار ما است. ما به اولویت‌بندی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های رشد استراتژیک برای آینده خود و حمایت از مشتریان و شرکا ادامه خواهیم داد.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  2 بهترین راه برای انتقال پادکست از iPhone به iTunes در رایانه شخصی ویندوز

در حالی که این اخبار احتمالاً بسیاری را نگران می کند، این تعدیل ها می تواند نقطه اوج فسخ اجاره و تمدید پروژه باشد که صرفاً ادامه و جمع بندی اخراج های قبلی است.

مایکروسافت از تایید دلیل دقیق این از دست دادن شغل خودداری کرد، اما این خبر حدوداً شش ماه پس از اعلام اخراج گسترده 10000 کارگر منتشر شد.

مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا نیز اخیراً پس از اعلام یک “سال تاریخی” که درآمدهای بی سابقه ای را کسب کرد، مورد انتقاد کارمندان قرار گرفت، اما از افزایش حقوق کارگران خودداری کرد.

کارکنان فناوری در سیاتل و اطراف واشنگتن، جایی که مایکروسافت و در آن مستقر هستند، در ماه‌های اخیر مورد اخراج‌های متعددی قرار گرفته‌اند، زیرا شرکت‌ها به دنبال کاهش نیروی کار خود در پی رکود اقتصادی جهانی و عدم اطمینان، پس از یک دوره استخدام بیش از حد در طول همه‌گیری همه‌گیر بودند.

از طريق GeekWire

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MengNC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *