مایکروسافت “یک قدم دیگر به خط پایان نزدیک تر” می رود زیرا FTC جذابیت نهایی را برای جلوگیری از خرید Activision Blizzard از دست می دهد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) درخواست تجدیدنظر نهایی خود را در اعتراض به خرید Activision Blizzard توسط از دست داده است و این امکان را فراهم می کند تا تصاحب طبق برنامه پیش برود.

خرید اکتیویژن مورد نظر مایکروسافت کولاک زیر آمده است بررسی دقیق از سوی دولت های سراسر جهان، اما با وجود اینکه مایکروسافت در نبرد خود با FTC پیروز شد هنگامی که یک قاضی فدرال به نفع اکتساب رای داد، FTC پرونده کامل را ثبت کرد اطلاعیه تجدید نظر با دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم در تلاش برای تغییر تصمیم.

با این حال، در حال حاضر، Ninth Circuit «حرکت معافیت دستوری» را «رد» کرده است، که به این معنی است که مایکروسافت برای تکمیل خرید 69 میلیارد دلاری آزاد است.

برد اسمیت، نایب رئیس و رئیس مایکروسافت، گفت: “ما از واکنش سریع مدار نهم در رد کردن پیشنهاد FTC برای به تاخیر انداختن بیشتر معامله قدردانی می کنیم.” آستانه.

این ما را یک گام دیگر به خط پایان در این ماراتن بررسی‌های نظارتی جهانی نزدیک‌تر می‌کند.»

در همین حال، در آن سوی اقیانوس اطلس، مایکروسافت هنوز باید با حکم سازمان رقابت و بازار (CMA) دولت بریتانیا که در آن حکم صادر شده است، مبارزه کند. ادغام را مسدود کرد به این دلیل که به مایکروسافت اجازه می دهد تا انحصار را پرورش دهد. شکایت خود مایکروسافت علیه CMA در سیستم دادگاه بریتانیا ادامه دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سیستم ریسندگی مرطوب FET بخشی از برنامه تحقیقات مواد را تشکیل می دهد

برنامه های خرید مایکروسافت با استقبال گرم تری در سایر نقاط جهان مواجه شده است. دولت چین به طور کامل این توافق را تایید کرد، در حالی که اتحادیه اروپا تصمیم گرفت این خرید را تایید کند، البته با برخی اخطارهای مهم.

در خبر دیگر، لری هریب که بیشتر با برچسب بازی Xbox Live خود Major Nelson شناخته می شود، اعلام کرده است که او مایکروسافت را پس از 22 سال حضور در این شرکت ترک می کند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pJTShT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *