شرکت‌های آماده‌سازی مالیات ممکن است داده‌های خصوصی شما را به Google، Meta و دیگران ارسال کرده باشند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشخص شد که هر سه سرویس از پیکسل‌های ردیابی استفاده می‌کنند که اطلاعاتی مانند وضعیت پرونده، درآمد ناخالص تعدیل‌شده تقریبی، مبلغ تقریبی بازپرداخت، نام افراد وابسته، انواع درآمد و مالیات تقریبی بدهی فدرال را به اشتراک می‌گذارند. در برخی موارد، نام کامل، ، آدرس، شماره تلفن و جنسیت به عنوان مقادیر هش به اشتراک گذاشته می شد.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های دو طرف پیکسل‌های ردیابی ادعا می‌کنند که داده‌های جمع‌آوری‌شده ناشناس هستند، اما کارشناسان معتقدند که ترکیب عناصر مختلف در کنار هم می‌تواند کاربران را آشکار کند. هویت ها، احتمالاً برای اهداف تبلیغاتی.

شرکت های آماده کننده مالیات داده ها را به اشتراک می گذارند و قانون را زیر پا می گذارند

قانون بیان می‌کند که «تهیه‌کننده اظهارنامه مالیاتی نمی‌تواند اطلاعات اظهارنامه مالیاتی مؤدی را قبل از کسب رضایت کتبی از مؤدی افشا کند یا از آن استفاده کند» و عدم رعایت آن می‌تواند منجر به جریمه تا 1000 دلار و یک سال زندان برای هر مورد شود.

به دلیل نحوه تنظیم سیستم مالیاتی آمریکا که شهروندان مسئول تسلیم اظهارنامه خود هستند، از هر پنج نفر چهار نفر به خدمات آنلاین روی آورده اند تا آن را سریعتر انجام دهند.

سیستم‌های بدون بازگشت، که معمولاً در کشورهای دیگر دیده می‌شوند، معمولاً کارآمدتر هستند و از بسیاری از خطاها جلوگیری می‌کنند، اما شرکت‌های اظهارنامه مالیاتی آمریکایی به نفع تنظیمات موجود صحبت کرده‌اند، که اکنون مشخص شده است که اشتراک‌گذاری داده‌ها را تسهیل کرده است و احتمالاً شرکت‌ها را تقویت می‌کند. درآمد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا با جریمه هنگفتی برای افشای اطلاعات کاربر مواجه شد

متا پیکسل و گوگل آنالیتیکس مسئول مقادیر زیادی از انتقال داده تا به امروز هستند، اما به نظر می رسد که نسخه های مختلف این پیکسل های ردیابی به درجات مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند.

یک جدا حرف خطاب به آژانس های فدرال با توصیف این عمل به عنوان “به اشتراک گذاری ظالمانه و بالقوه غیرقانونی اطلاعات شخصی و مالی حساس مالیات دهندگان با متا توسط شرکت های تهیه مالیات آنلاین” به پایان می رسد.

شش سناتور و یک عضو کنگره امضاکنندگان از خدمات درآمد داخلی، بازرس کل خزانه داری برای اداره مالیات، کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری خواستند تا در مورد این موضوع تحقیق کنند و از آزمایشی پرونده مستقیم رایگان خواستند تا به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از آن اقدام کند. اشخاص ثالث از دسترسی ناخواسته به داده های مالیاتی.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XRe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *