طرح نیروی کار NHS: شکست در نوآوری نیز یک مشکل نیروی کار است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از انتشار طرح نیروی کار NHS توسط دولت بریتانیا، باربارا هارفام، رئیس گروه فناوری پزشکی، افکار و پیشنهادات و تأثیرات خود را برای medtech ارائه می دهد.

هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. NHS به شدت با کمبود پرسنل مواجه است. انتشار طرح نیروی کار دولت در اوایل این ماه با استقبال گسترده ای مواجه شد، شاید به این دلیل که دولت صادقانه با مقیاس و ماهیت مشکل دست و پنجه نرم می کرد. سرویس بهداشتی طی 15 سال آینده به 360000 پرسنل دیگر نیاز خواهد داشت و 2.4 میلیارد پوند سرمایه گذاری مربوطه برای تحقق توصیه های آن اختصاص یافته است.

همچنین استقبال از این طرح که اهمیت فناوری پزشکی در ارائه خدمات به بیمار، بهبود مراقبت از بیمار و ایجاد خدمات بهداشتی کارآمدتر را تایید می کند.

این طرح با اشاره به و جراحی با کمک رباتیک، هدف تشکیل یک «گروه متخصص را برای شناسایی فناوری پیشرفته‌ای که می‌تواند به طور مؤثر در NHS مورد استفاده قرار گیرد» تشکیل می‌دهد. همچنین نیاز به اطمینان از برخورداری نیروی کار از مهارت های مناسب برای استفاده از این پیشرفت ها را تشخیص می دهد.

با این حال، اینجا جایی است که گزارش یک ترفند را از دست می دهد. ما نباید از این واقعیت غافل شویم که مجموعه وسیعی از فناوری پزشکی وجود دارد که از قبل وجود دارد و آماده استقرار است. این فناوری توسط NICE تایید شده است و ثابت شده است که نتایج بهتری را برای بیماران و خدمات بهداشتی کارآمدتری ارائه می‌دهد: تشخیص سریع‌تر بیماران، ارائه بهترین درمان در دسترس به آنها، اجتناب از بستری مجدد، و حمایت از خود مدیریتی بیمار. مهمتر از همه، فشار را بر کارکنان بالینی کاهش می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاتالوگ پشتی Apple TV+ در حال حاضر شامل 20 فیلم رایگان است

در کنار گزارش نیروی کار، باید از خود بپرسیم: سریعترین راه برای گسترش این نوآوری و فناوری در سراسر نیروی کار چیست؟ همانطور که گزارش اخیر Rationwatch ما نشان داد، برخی از تراست ها از فناوری و مسیرهای نوآورانه ای استفاده می کنند که ثابت شده است ویزیت های بیمارستانی را کاهش می دهد و وقت پزشکان را آزاد می کند. بنابراین، مایوس کننده است که بدانیم ما هیچ مکانیسم جدی برای به اشتراک گذاشتن این نوآوری در سراسر خدمات بهداشتی نداریم، و شرایطی را ایجاد می کنیم که کارکنان برخی از بیمارستان ها بی دلیل دچار سوختگی می شوند، در حالی که برخی دیگر می توانند به لطف ابتکار تیم های تحول محلی موفق شوند. .

من قبلاً خواستار یک استراتژی ملی برای شناسایی و گسترش این نوآوری و فناوری شده بودم. متن این گزارش بر این ایده تأثیر می گذارد، اما از نظر واقع بینانه چنین طرحی را با عمق و پاسخگویی کافی تجلی نمی دهد. یک آژانس اجرایی واحد مسیر واحدی را فراهم می کند که امکان اجرای فناوری و نوآوری پزشکی در بیمارستان ها را فراهم می کند. این می تواند بر سیلوهای تحولی که در NHS وجود دارد غلبه کند و با پزشکان و رهبران بیمارستان کار کند تا اطمینان حاصل شود که چنین فناوری با سرعت و مقیاس اجرا می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ابزار تشخیص سرطان سینه می تواند 287 میلیون پوند از NHS صرفه جویی کند

البته خدمات بهداشتی ما به کارکنان بیشتری نیاز دارد، اما این به تنهایی راه حلی برای چالش های آینده NHS نیست. ما همچنین باید شروع به ایجاد یک سرویس بهداشتی کنیم که شبیه یک سیستم مدرن و کارآمد است که اغلب در مورد آن آرزو می‌کنیم. میل به تغییر وجود دارد، اما هنوز قانع نشده ام. اغلب اوقات “نوآوری” تبدیل به یک فروشگاه صحبت می شود. در سطح جهانی، NHS در مورد دسترسی بیماران به نوآوری و فناوری شهرت ضعیفی دارد. ما می بینیم که سایر خدمات بهداشتی شروع به پیشی گرفتن از ما کرده اند و جاه طلبی برای ایجاد مدل های مراقبت دیجیتالی و پیشگیرانه را برآورده می کنند.

اگر بتوانیم تشخیص دهیم که فناوری پزشکی نیز می تواند راه حلی برای برخی از مشکلات نیروی کار باشد، آنگاه اراده سیاسی و جزئیات لجستیکی به ثمر خواهند نشست. همانطور که اغلب به من گفته می شود، نوآوری به دلیل “بار سطل” در NHS وجود دارد. مشکل دسترسی به چنین نوآوری است. عدم استفاده از راه‌حل‌هایی که باعث صرفه‌جویی در وقت پزشکان می‌شود، کار آنها را آسان‌تر می‌کند و اطمینان می‌دهد که بیماران فقط زمانی به بیمارستان می‌آیند که واقعاً نیاز دارند، در نهایت یک مشکل نیروی کار نیز محسوب می‌شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pxK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *