مدیر بسته Misaka برای اکسپلویت MacDirtyCow با رفع اشکال به روز شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همین هفته گذشته، ما یک برنامه مدیریت بسته برای دستگاه‌های مستعد سوء استفاده MacDirtyCow به نام Misakathat را به شما نشان دادیم که می‌توان از آن برای نصب افزونه‌هایی برای سفارشی‌سازی رابط کاربری iOS استفاده کرد، و شما را در مراحل نصب و استفاده از آن راهنمایی کردیم.

مدیر بسته Misaka برای MacDirtyCow.

امروز صبح، ما با هیجان گزارش می دهیم که از آن زمان چندین به روز رسانی برای Misaka وجود دارد که این برنامه را به نسخه 1.8.7 بتا رسانده است.

در زمانی که Misaka را به شما نشان دادیم، بسته در نسخه 1.8.5 بتا بود. اما در روز شنبه، توسعه دهنده پروژه @straight_tamago نسخه 1.8.6 بتا را با رفع اشکال کلی منتشر کرد و سپس روز بعد نسخه 1.8.7 را با تغییرات خاص تر زیر منتشر کرد:

  • مکان ذخیره داده تغییر کرد
  • هنگام باز کردن تنظیمات توییک، یک خرابی را برطرف کنید
  • تعمیر رابط کاربری
  • افزودن یک تایید enabler_toggle

همانطور که ممکن است از گزارش تغییرات مختصر متوجه شوید، این به‌روزرسانی‌ها ماهیت کوچکی دارند و سعی می‌کنند تجربه کاربر را به روش‌های مختلف، از تقویت رابط کاربری گرفته تا رفع ناپایداری‌ها، بهبود بخشند.

اگر کاربر موجود Misaka هستید، قبل از اینکه بتوانید به استفاده از برنامه ادامه دهید، از شما خواسته می‌شود که به‌روزرسانی را نصب کنید. اعلان مانند شکل زیر است:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای فشرده سازی ویدیوها در مک

Misaka از کاربر می خواهد به روز رسانی کند.

به‌روزرسانی ساده است – با ضربه زدن روی دکمه «بله» در فرمان، به کانال منتقل می‌شوید، جایی که می‌توانید آخرین اطلاعات را دریافت کنید. .ipa و آن را از طریق TrollStore یا سایر روش های بارگذاری جانبی مانند AltStore یا Sideloadly دانلود و نصب کنید.

ما یک آموزش عمیق داریم که نشان می دهد چگونه می توانید Misaka را نصب و استفاده کنید، اما لطفاً به خاطر داشته باشید که افزونه ها برای سوء استفاده MacDirtyCow فقط در نسخه های iOS و iPadOS 15.0-16.1.2 موجود هستند.

آیا هنوز به آخرین نسخه برنامه Misaka برای دستگاه های MacDirtyCow به روز رسانی کرده اید؟ شما می توانید در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pWEPtA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *