مصرف کنندگان آمریکایی 6.4 میلیارد دلار در روز اول رویداد Prime Day آمازون خرج کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مصرف کنندگان آمریکایی 6.4 میلیارد دلار در روز اول رویداد Prime Day خرج کردند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بر اساس داده های Adobe Analytics، اولین روز رویداد دو روزه پرایم دی آمازون شاهد افزایش فروش در ایالات متحده بود که تقریباً 6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به 6.4 میلیارد دلار رسید. این عدد نشان دهنده بزرگترین روز تجارت الکترونیک تا کنون در سال 2023 است. رویداد Prime Day آمازون در 11 و 12 جولای امسال برگزار می شود. رویداد فروش به آمازون این فرصت را می دهد تا مشتریان جدید را جذب کند و در عین حال رابطه خود را با مشتریان فعلی عمیق تر کند.

می‌گوید که فروش توسط چند دسته مختلف، از جمله لوازم خانگی که در مقایسه با میانگین فروش روزانه در ماه ژوئن، 37 درصد جهش داشت، هدایت می‌شد. فروش اسباب 27 درصد افزایش یافت در حالی که فروش پوشاک 26 درصد افزایش یافت. دسته دیگری که شاهد جهش قابل توجهی بود، الکترونیک بود، زیرا فروش 12 درصد افزایش یافت.

به گفته شرکت داده Numerator، میانگین خرج شده در Prime Day برای هر سفارش 56.64 دلار است که از 53.14 دلار در دوره گزارش مشابه در Prime Day 2022 افزایش یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Peacock رسما "Must ShopTV" را راه اندازی کرد تا به کاربران اجازه دهد محصولاتی را که در محتوا ظاهر می شوند خریداری کنند

داده‌های Adobe نشان می‌دهد که سفارش‌های Buy Now Pay Later (BNPL) ۶.۴ درصد از سفارش‌های آنلاین را تشکیل می‌دهند و ۴۶۱ میلیون دلار درآمد داشته‌اند که در مقایسه با اولین روز Prime Day در سال گذشته ۱۹.۵ درصد افزایش داشته است. استفاده از BNPL بر اساس دسته بندی هایی از جمله پوشاک، مبلمان/خانه و لوازم الکترونیکی هدایت می شد. داده‌ها نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان از روش‌های انعطاف‌پذیر برای مدیریت مخارج خود استقبال می‌کنند.

جالب اینجاست که داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای برای خرید از صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر راحت‌تر می‌شوند، زیرا گوشی‌های هوشمند 43.7 درصد از فروش را در مقایسه با 42.7 درصد در سال گذشته افزایش دادند.

Vivek Pandya، تحلیلگر ارشد Adobe Digital Insights در بیانیه‌ای گفت: «روز پرطرفدار به یکی از بزرگترین لحظات تجارت الکترونیک در سال تبدیل شده است، زیرا مشتریان از تخفیف‌های عمده تعدادی از خرده‌فروشان مختلف استفاده می‌کنند. رکورد مخارج تاکنون به ما نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان از شکارچیان درونی خود استفاده می‌کنند و دسته‌های خاصی مانند لوازم الکترونیکی و پوشاک را تهیه می‌کنند در حالی که تخفیف‌ها همچنان زیاد است.

آمازون بزرگترین تخفیف 16 درصدی را برای لوازم الکترونیکی ارائه می دهد، در حالی که پوشاک با 13 درصد تخفیف و اسباب بازی ها 15 درصد ارزان تر هستند. کامپیوتر با 10 درصد تخفیف، لوازم ورزشی با 9 درصد تخفیف و مبلمان با 7 درصد تخفیف.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه نصب TrollStore در iOS 14.0-16.6.1 با TrollInstallerX

سال گذشته، آمازون دو فروش پرایم دی داشت که اولین مورد در 12 تا 13 جولای و دومی در 11 تا 12 اکتبر برگزار شد. مشخص نیست که آیا آمازون قصد دارد امسال دو رویداد Prime Day را نیز برگزار کند یا خیر.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Gdl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *