منابع: پشتیبان هوش مصنوعی Lensa از Servers.com با 200 میلیون دلار خارج می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم منابع: پشتیبان Lensa از Servers.com با 200 میلیون دلار خارج می شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

منابع معتبری که به شرط ناشناس ماندن صحبت می‌کنند می‌گویند یکی از حامیان یکیشن هوش مصنوعی لنزا، که تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از موشک‌های Stable Diffusion را به رسانه‌های اجتماعی اصلی ارسال می‌کرد، به تازگی از یک شرکت برای مبلغ قابل توجهی خارج شده است.

CloudOne Digital امروز اعلام کرد که Servers.com، ارائه‌دهنده خدمات «فلز لخت» با مراکز داده در آمریکای شمالی، اروپای غربی و آسیا را به مبلغی نامشخص خریداری کرده است. Servers.com توسط Alexey Gubarev، بنیانگذار/شریک Palta، شرکتی که از Prisma Labs، تیم راه اندازی که هوش مصنوعی Lensa را ایجاد کرد، حمایت کرد، تأسیس شد. پالتا همچنین اپلیکیشن‌های تلفن همراه مصرفی از جمله ردیاب پریود و تخمک‌گذاری Flo، برنامه تغذیه Simple، Zing، یک همراه تناسب اندام شخصی با هوش مصنوعی و چندین برنامه دیگر ایجاد کرده است.

منابع معتبر به TechCrunch گفته اند که ارزش خروج 200 میلیون دلار بوده است. با این حال، نه CloudOne Digital و نه Gubarev قیمت خرید را به جز تایید خروج فاش نمی کنند.

Servers.com اکنون به خانواده برندهای “Liquid Web” متعلق به CloudOne Digital می پیوندد، یک شرکت هلدینگ حاوی تعدادی راه حل مبتنی بر ابر چندگانه.

گوبارف، مقیم دائم قبرس، Servers.com را در سال 2013 و پالتا را در سال 2016 به همراه یوری گورسکی و الکس فرولوف تأسیس کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای واکنش هایی که در فیس بوک مسنجر کار نمی کنند

پالتا سرمایه‌گذار سبک «استودیویی» است که از استارت‌آپ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و برنامه‌های سلامت حمایت می‌کند. اپلیکیشن هوش مصنوعی لنز در سال گذشته با اپلیکیشن “آواتارهای جادویی” خود در جدول اپ استور صعود کرد.

Lensa به طرز ماهرانه‌ای از Stable Diffusion، یک مدل AI منبع باز استفاده کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویری را بر اساس مجموعه داده آموزشی متشکل از میلیاردها تصویر جمع‌آوری‌شده از اینترنت ایجاد کنند. طبق گزارش ها، تنها در نوامبر 2022 بیش از 70 میلیون دلار از این برنامه درآمد داشته است.

سپس زمانی که از آن برای تولید عکس‌های برهنه بر اساس تصاویری که توسط کاربران ارائه می‌شد، مورد بحث و مناقشه قرار گرفت، اما بعداً گفت که در حال کار بر روی یک اصلاح برای جلوگیری از آن است.

شرکت سهام خصوصی One Equity Partners گفت نیک دواس و کنستانتین بزروچنکو، بنیانگذاران Servers.com به تیم رهبری CloudOne Digital خواهند پیوست. Dvas رئیس Servers.com خواهد بود. Bezruchenko زیرساخت های جهانی و تدارکات را برای CloudOne Digital اجرا خواهد کرد.

Servers.com که مقر آن در لیماسول، قبرس است، می گوید که 18 مرکز داده جهانی را با بیش از 3000 مشتری در سراسر جهان اداره می کند.

این شرکت بر روی «زیرساخت به عنوان یک سرویس» برای شرکت‌هایی با حجم کاری زیاد و مداوم مانند ‌های ویدیویی، فین‌تک، ادتک، خدمات فناوری اطلاعات، فناوری ورزشی و تعدادی از برنامه‌های کاربردی web3 تمرکز دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TikTok با Warner Music همکاری می کند

در بیانیه‌ای، جیمز اف گایگر، مدیرعامل CloudOne Digital گفت: «خرید Servers.com کاملاً با یک استراتژی بزرگ‌تر قابلیت چند ابری که از طریق CloudOne Digital برنامه‌ریزی شده است، مطابقت دارد و خدماتی را برای مشتریان متوسط ​​​​بازار اضافه می‌کند. بارهای کاری بسیار پایدار و فشرده.»

گوبارف اخیراً به یکی از مدافعان بزرگ اکوسیستم فناوری قبرس تبدیل شده است، اما به عنوان یک شهروند سابق روسیه و اکنون شهروند قبرس از سال 2002، گهگاه مجبور به دفاع از خود در برابر اتهامات مربوط به ارتباط با خانه سابقش شده است.

در سال 2020 گوبارف از BuzzFeed در دادگاهی در ایالات متحده شکایت کرد به دلیل اینکه زیرساخت سرور توسط شرکتی تحت مالکیت او (XBT) برای کمک به کلاهبرداری “Methbot” که ظاهراً در خدمت آژانس اصلی امنیت داخلی روسیه، FSB بود، وادار شده است. آن دعوی در نهایت کنار گذاشته شد. وکلای مدیران Gubarev و XBT ادعا کردند که آنها در واقع “قهرمانان گمنام” بودند که حساب Methbot را در دسامبر 2016 لغو کردند و دیسک های سخت را به عنوان مدرکی برای سیستم قضایی ایالات متحده حفظ کردند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GLemga
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *