رهبر روایت Fable اعلام کرده است که از پروژه “کناره گیری” می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افسانهسرنخ روایت تایید کرده است که آنها Playground Games را ترک کرده اند.

آنا مگیل اعلام کرد که در جولای 2022 به استودیو ملحق شده اند، اما اکنون تأیید کرده است که ادامه می دهند زیرا “زمان برای چالش های جدید مناسب است” و آنها “به نقطه توقف خوبی برای پرش از پروژه رسیده اند”.

مگیل در توییتی نوشت: «دوستان، من خبری دارم. «در ماه آگوست، من از نقش خود به عنوان رهبر روایت دور می شوم افسانه.

«من چندین سال فوق‌العاده را پشت سر گذاشتم که در کلبه‌ی افسانه‌ای خود خط خطی می‌کردم، اما زمان برای چالش‌های جدید مناسب است.

“کارکردن روی افسانه برای من رویایی بود که به حقیقت پیوست، و ترک آن آزاردهنده است. اما Playground یک تیم با استعداد قهرمانانه جمع آوری کرده است، بنابراین می دانم که در دستان خوبی است. مگیل قبل از تأیید اینکه آنها اکنون قصد دارند قبل از جستجوی یک “پروژه جدید در اکتبر” چند ماه مرخصی داشته باشند، اضافه کرد: من برای آنچه در آینده در راه است هیجان زده هستم – برای آنها و برای من.

بیشتر ببین

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پخش کننده موسیقی Plexamp با الهام از Winamp اکنون رایگان است

با این حال، این آخرین اظهارنظر مگیل در مورد خروج آنها نبود. با توجه به اینکه برخی از طرفداران کمی نگران به نظر می رسیدند که چرا افسانه سرب روایی استودیو را ترک کرده بود، مگیل برای کاهش نگرانی ها به روز رسانی اضافه کرد.

آنها افزودند: “بعضی افراد احمق هستند، بنابراین اجازه دهید واضح بگویم: من به نقطه توقف خوبی رسیدم تا از پروژه پرش کنم، بنابراین انجام دادم.”

“و من تصمیم گرفتم قبل از پریدن به کنسرت بعدی خود کمی استراحت کنم. همین. من چیزی جز علاقه و احترام به Playground و همکارانم در آنجا ندارم.”

داستان سرایی عالی مگیل را می‌توان در برخی از بهترین داستان‌های غنی از ، از جمله Dishonored: Death of the Outsider و کنترل (بله، ما باید از مگیل تشکر کنیم/از ایجاد آن عروسک های وحشتناک می ترسیم). آنها همچنین روی یوبی سافت کار کردند آواتار: مرزهای پاندورا.

پس از سال‌ها سکوت رادیویی، نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس امسال با جزئیات بیشتری آغاز شد. افسانه تریلر هنوز بازیگر و کمدین ریچارد آیواده به عنوان یک غول وسواس سبزیجات، برداشت Playground Games از سریال به وضوح طنز تیز خود را دریافت می کند و این در تریلر کاملاً به نمایش درآمد.

ما هنوز واقعاً نمی دانیم چگونه افسانه بازی خواهد کرد و تاریخ انتشار بازی آینده نیز اعلام نشده است. اما به نظر می رسد که Playground Games لحن دردناک بریتانیایی فرنچایزی را که در اصل توسط استودیو Lionhead که اکنون منقرض شده بود، میخکوب می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  علی‌بابا از جاه‌طلبی برای یک خلبان پرده‌برداری می‌کند در حالی که چین بر روی هوش مصنوعی مولد نظارت می‌کند.

اینجاست همه چیزهایی که تاکنون در مورد آن می دانیم افسانه 4 در Xbox Series X.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BjIToL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *