اینستاگرام Threads اکنون یک پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر را دارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اینستاگرام اکنون یک پنجم کاربران فعال هفتگی را دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

راه اندازی اینستاگرام Threads یک شبه موفقیت آمیز بوده است و در عرض چند روز پس از ورودش از 100 میلیون کاربر عبور کرده است. اکنون، داده‌های جدید نشان می‌دهد که این برنامه در حال حاضر یک پنجم از پایگاه کاربر فعال هفتگی توییتر در سراسر جهان و 86 برابر پایگاه کاربر فعال هفتگی بزرگترین رقیب توییتر در ایالات متحده، Truth Social، که یک پایگاه کاربر فعال هفتگی داشت، به دست آورده است. 1 میلیون تا هفته گذشته

بینش های جدید که توسط شرکت اطلاعاتی اپلیکیشن data.ai ارائه شده است، به دنبال تحلیل دیگری از کشش اولیه Threads است که افت جزئی در استفاده اولیه را نشان داده بود. طبق گزارش شرکت اطلاعاتی اپلیکیشن Sensor Tower در اواخر هفته گذشته، کاربران فعال روزانه Threads در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش یافتند – حدود 20 درصد نسبت به شنبه کاهش یافت. طبق گزارش CNBC، این شرکت گفت که زمان صرف شده نیز 50٪ کاهش یافته است، از 20 دقیقه به 10 دقیقه.

data.ai خاطرنشان می کند، اما حرکت Threads هنوز به پایان نرسیده است. طبق برآوردهای فعلی، این برنامه اکنون بیش از 150 میلیون بار دانلود کرده است – که 5.5 برابر سریعتر از Pokémon Go شرکت Niantic است که رکورد بزرگترین عنوان راه اندازی برنامه را از زمان اولین عرضه خود در جولای 2016 در اختیار داشت.

اعتبار تصویر: data.ai

Data.ai همچنین بینش‌های جدید دیگری در مورد ماهیت مخاطبان Threads به اشتراک گذاشت و دریافت که رقیب توییتر در اولین هفته جزئی از در دسترس بودن، حدود 93 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، قبل از اعلام رسمی 100 میلیون ثبت نام خود، جذب کرده است. نقطه عطف در 10 جولای.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای Apple Music شروع به پخش به تنهایی در آیفون می کند

این شرکت همچنین دریافت که هند، نه ایالات متحده، از نظر دانلود اپلیکیشن جدید پیشتاز است و 33 درصد از دانلودهای جهانی را به خود اختصاص داده است. پس از آن برزیل (22%)، پس از آن ایالات متحده (16%) و در نهایت مکزیک و ژاپن به ترتیب با 8% و 5% قرار دارند. با این حال، به دلیل موانع نظارتی مربوط به نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی و شیوه‌های جمع‌آوری داده، در حال حاضر در اتحادیه اروپا در دسترس نیست. متا حتی اخیراً شروع به جلوگیری از کارکردن کاربران اتحادیه اروپا از کارکردن بر روی Threads از طریق VPN کرد.

اعتبار تصویر: data.ai

چند روز پیش، Threads اولین به‌روزرسانی بزرگ خود را از زمان راه‌اندازی خود منتشر کرد و پشتیبانی از را که اکنون به عنوان نسخه بتا عمومی در دسترس است، در کنار سایر تغییرات کوچک‌تر به ارمغان آورد. هنوز پیشرفت‌های بزرگ‌تری مانند فید زیر، دکمه ویرایش، پشتیبانی از چند حساب، و ادغام با ActivityPub، پروتکلی که جایگزین محبوب و غیرمتمرکز توییتر Mastodon را تامین می‌کند، در پیش است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MsQWFc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *