توسعه دهندگان استارفیلد از صحبت در مورد جزئیات “منتشر نشده” منع شده اند – اما رئیس بتسدا تاد هاوارد اینطور نیست.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هیچ فایده ای ندارد که از هیچ یک از توسعه دهندگان بپرسید استارفیلد برای اطلاعات مخرب در مورد اکشن RPG موردانتظار – به گفته مدیر طراحی استودیوی Bethesda، رئیس Bethesda تاد هاوارد تنها شخصی است که “مجاز” ارائه “اطلاعات بازی منتشر نشده” را دارد.

“می دانم که این چیزی نیست استارفیلد طرفدار می‌خواهد از من بشنود، اما احساس می‌کنم باید این را روشن کنم: هیچ‌کس به جز خود تاد هاوارد مجاز نیست به طور عمومی در مورد اطلاعات بازی منتشر نشده صحبت کند. این وظیفه افراد روابط عمومی/بازاریابی/جامعه ما است،” امیل پاگلیارولو به دنبال کنندگانش در توضیح داد.

بیشتر ببین

“شما سوالات زیادی دارید. متوجه شدم. و پست مبهم من در مورد بازی کمکی نمی کند. من از پیش بینی شما بسیار متضرر هستم. استارفیلد. به طور جدی. این برای من گیج کننده است. بنابراین واقعاً من را ناراحت می کند که بگویم به سادگی نمی توانم به 99 درصد سؤالات شما پاسخ دهم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دادگاه عالی به نفع توییتر و گوگل رای می دهد و در حال حاضر از موضوع بند 230 اجتناب می کند

Pagliarulo افزود: “من نمی توانم نظراتم را در مورد محتوای بازی به اشتراک بگذارم، نمی توانم در مورد عملکرد صحبت کنم، نمی توانم بحث کنم… خوب، بیشتر چیزها.” “من یک NDA امضا کردم. من یک حرفه ای هستم. نمی خواهم اخراج شوم. اما حمایت شما برای ما همه چیز است. شما قلب من را پر می کنید – هر روز. بهترین ها. طرفداران. همیشه.”

استارفیلد قرار است در تاریخ 6 سپتامبر برای PC و Xbox Series X/S منتشر شود.

تاد هاوارد اخیراً این را اعلام کرده است استارفیلد گزینه های عاشقانه حول محور چهار شخصیت اصلی می چرخد. با وجود 1000 سیاره و میلیاردها ساکن در استارفیلد، معلوم شد که تنها چهار شخصیت عاشقانه وجود خواهند داشت. در 22 ژوئن در Kinda Funny Xcast، هاوارد در مورد گزینه های عاشقانه در RPG جهان باز صحبت کرد.

هاوارد در آن زمان، در پاسخ به یک سوال بیننده در مورد عاشقانه ها در بازی جدید گفت: “چهار مورد اصلی Constellation آنهایی هستند که از خطوط کامل جستجو برای آنها و برای عاشقانه پشتیبانی می کنند.”

ما همچنین اخیراً کشف کردیم استارفیلد مکان‌های دست ساز مختلفی در اطراف کهکشان در سیارات خاص در مکان‌های مشخصی خواهد داشت، در حالی که مکان‌های دیگر به‌طور تصادفی زمانی که بازیکنی روی یک سیاره فرود می‌آید ایجاد می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تایپ به سیری در آیفون: 2 راه آسان



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NppEKu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *