سرمایه گذاران شارک تانک هند در تعهدات خود کوتاهی می کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سرمایه گذاران شارک تانک هند در تعهدات خود کوتاهی می کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

با گذشت یک سال از فصل افتتاحیه نسخه هندی کوسه تانک، طبق یک تحلیل جدید، که آخرین مورد از یک سری انتقادات به این نمایش است، هفت سرمایه گذار محترم کمتر از نیمی از تعهدات سرمایه گذاری خود را انجام دادند.

شرکت تحقیقاتی PrivateCircle گفت که “کوسه ها” به طور کلی تنها در 27 مورد از 65 وعده سرمایه گذاری نشان داده شده در برنامه ی سرمایه گذاری کردند. PrivateCircle گفت که کوسه ها به طور کلی 4.87 میلیون دلار به استارتاپ ها اختصاص دادند، اما تا هفته گذشته فقط 2 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده بودند. گفت که این شرکت با بررسی پرونده های شرکتی به نتیجه رسید.

دورنمای فصل دوم سریال Shark Tank India که در ماه مارس سال جاری به پایان رسید، به طور فزاینده ای متزلزل به نظر می رسد. علیرغم اینکه هیئت کوسه ها وعده 115 معامله را داده اند، تنها یک سرمایه گذاری به وزارت دولت محلی فاش شده است.

یکی دوتا مدرک لازمه احتمال مشخصی وجود دارد که چندین سرمایه گذاری هنوز در حال انجام فرآیند بررسی دقیق باشند. علاوه بر این، اشکالات فنی مداوم در این وزارتخانه می تواند توضیحی قابل قبول برای ارقام افشای پراکنده باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه Spotify خود را برای سال 2022 ببندید

Sony Network India، پخش کننده Shark Tank در هند، سه شنبه از اظهار نظر خودداری کرد.

«یافته‌های ما نشان می‌دهد که برخی از معاملات انجام شده در این نمایش ممکن است به دلیل نگرانی‌های مربوط به بررسی دقیق شرکت شکست خورده باشند. همچنین به نظر می‌رسد برخی از استارت‌آپ‌ها قرارداد Shark Tank را برای جذب سرمایه با ارزش‌های بالاتر از سایر سرمایه‌گذاران به تصویب رسانده‌اند.

تحلیل جدید جدیدترین انتقاد از این نمایش است که سونی تخمین می زند بیش از 250 میلیون نفر از آن بازدید کرده اند. برخی از استارت‌آپ‌هایی که در نسخه هندی Shark Tank ظاهر شده‌اند، از این برنامه انتقاد کرده‌اند و می‌گویند که بسیاری از سرمایه‌گذاران پس از قول دادن به معامله در تلویزیون، آنها را مجسم کرده‌اند.

آنوپام میتال، که Shaadi.com را تاسیس کرد و به عنوان یکی از سرمایه گذاران در Shark Tank India فعالیت می کند، در یک پست اخیر در لینکدین گفت که 66 درصد از معاملات ارائه شده در فصل افتتاحیه نمایش با موفقیت اجرا شده است، رقمی که او ادعا می کند از آن بیشتر است. همتای آمریکایی

بیشتر برای دنبال کردن.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TjKLEv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *