مندلیان 1.4 میلیون پوند برای راه حل بیماری نادر اعطا کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مندلیان، شرکت سلامت دیجیتال مستقر در بریتانیا که ابزارهای نرم افزاری را برای کمک به پزشکان برای شناسایی سریعتر بیماران بیماری نادر و تشخیص زودهنگام آنها ایجاد می کند، بیش از 1.4 میلیون پوند برای توسعه بیشتر و ارائه راه حل خود دریافت کرده است.

جوایز در سلامت و مراقبت (جوایز هوش مصنوعی) که توسط آزمایشگاه هوش مصنوعی NHS با مشارکت موسسه ملی تحقیقات بهداشت و مراقبت (NIHR) و Accelerated Access Collaborative (AAC) اجرا می شود، 123 میلیون پوند را برای تسریع آزمایش اختصاص می دهد. و ارزیابی امیدوارکننده ترین فناوری های هوش مصنوعی که اهداف تعیین شده در برنامه بلند مدت NHS را برآورده می کند.

مندلیان یکی از 9 شرکتی است که از طریق سومین دوره جوایز هوش مصنوعی در سلامت و مراقبت دریافت می‌شود، که بر اساس آن دولت 16 میلیون پوند در تحقیقات هوش مصنوعی پیشگام سرمایه‌گذاری می‌کند.

نرم افزار MendelScan مندلیان، یک ابزار موردی یابی هوش مصنوعی، در حال حاضر در بیش از 50 مرکز مراقبت های اولیه NHS در سراسر انگلستان اجرا می شود، با هدف بهینه سازی نحوه انتقال بیماران مبتلا به بیماری های نادر ناشناخته یا تشخیص داده نشده به سمت تشخیص های احتمالی در مقیاس بزرگ – به حداقل رساندن بار. بر روی سیستم بهداشتی و حصول اطمینان از تطبیق بیماران با بهترین مدیریت و درمان موجود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تعریف سلامت برای راه اندازی مسیری برای بیماران جراحی در عرب هلث

3.5 میلیون نفر در بریتانیا با یک بیماری نادر زندگی می کنند که ممکن است هنوز به درستی تشخیص داده نشده باشد. به طور متوسط، بیماران بیماری نادر سه تشخیص اشتباه را تجربه می کنند، به پنج پزشک مختلف مراجعه می کنند و بیش از چهار سال قبل از تشخیص در بریتانیا منتظر می مانند.

این جایزه به MendelScan امکان می‌دهد تا در پرونده‌های سلامت الکترونیکی مراقبت‌های اولیه در مطب‌های عمومی در سراسر بریتانیا آزمایش شود و آزمایش‌های اثربخشی در دنیای واقعی را انجام دهد، با هدف ایجاد شواهد معتبر از اثربخشی نرم‌افزار و بررسی پتانسیل پذیرش در سراسر کشور در سراسر خدمات بهداشتی. .

دکتر پیتر فیش، مدیر اجرایی مندلیان، گفت: «برنده شدن این جایزه فوق‌العاده هیجان‌انگیز است، دیدن اینکه NHS گام‌هایی جسورانه برای حل یکی از پیچیده‌ترین چالش‌های پزشکی مدرن برداشته است. این قفل سفر ما را به سمت تغییر روشی که سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری‌های نادر را بهبود می‌بخشد، ارائه مزایایی به NHS، پزشکانی که از این ابزار استفاده می‌کنند و مهم‌تر از همه، هر یک از ما به عنوان کاربران خدمات بهداشتی، باز خواهد شد.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZynnrF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *