مکس کیو: آمبرا یک خارجی از دره سیلیکون است — آنها آن را به این شکل ترجیح می دهند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مکس کیو: آمبرا یک خارجی از دره سیلیکون است — آنها آن را به این شکل ترجیح می دهند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام و به Max Q خوش آمدید!

در این شماره:

  • نگاهی دقیق تر به آمبرا
  • اخبار از Rocket Lab، Astranis و موارد دیگر

نام خانوادگی Gabe Dominocielo یکی از بنیانگذاران Umbra تقریباً از لاتین به عنوان “ارباب آسمانها” ترجمه شده است. این عنوان مناسبی برای رئیس یک شرکت تصویربرداری ماهواره‌ای است – اما در مصاحبه اخیر با TechCrunch، او به شوخی گفت که نام خانوادگی‌اش باید «اقتصاد واحد» باشد.

او گفت: «فضا من نیست. “علاقه من اقتصاد واحد است.”

داستان Umbra را می توان به عنوان یک ازدواج از نوآوری های تکنولوژیکی و – حدس زدید – اقتصاد واحد صحیح خلاصه کرد.

تصاویر ماهواره ای از آبشار نیاگارا

اعتبار تصویر: آمبرا (در یک پنجره جدید باز می شود)

اخبار بیشتر در سراسر TC

  • 120 میلیون دلار برای یک مرکز پردازش ماهواره ای جدید در مرکز فضایی کندی ناسا برای صورت فلکی اینترنت ماهواره ای پروژه کویپر هزینه خواهد کرد.
  • آسترانیس گفت که اولین ماهواره اینترنتی تجاری آن به دلیل مشکل فنی در آرایه های خورشیدی فضاپیما قادر به پوشش کامل آلاسکا نخواهد بود.
  • مرکز تحقیقات پیو دریافتند که تعداد کمی از آمریکایی ها فکر می کنند که رفتن به ماه یا مریخ باید در اولویت های اصلی ناسا باشد.
  • آزمایشگاه موشک برنامه قابلیت استفاده مجدد Electron خود را با جدیدترین راه اندازی خود، که شامل تعدادی ارتقاء تقویت کننده برای مقاوم سازی بیشتر در برابر آب است، ارتقا داد.
  • اسپیس ایکس Swarm Technologies فروش جدید مودم خود را متوقف می کند، در اقدامی که به نظر می رسد با برنامه های SpaceX برای حرکت به بازار sat-to-cell مرتبط باشد.
  • ویرجین گالاکتیک برای دومین پرتاب تجاری خود در ماه آگوست آماده می شود که سه شهروند خصوصی را به فضای زیر مداری و بازگشت می فرستد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین قاب سیلیکونی برای آیفون 14 سری

Max Q توسط من برای شما آورده شده است، آریا علمالهدایی. اگر از خواندن Max Q لذت می برید، آن را به یکی از دوستان خود فوروارد کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ERtuat
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *