این محافظ برق هوشمند 6 خروجی با 3 درگاه USB را تنها با 43 دلار تهیه کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

احتمالاً با دوشاخه‌های آشنا هستید، اما در مورد نوارهای برق هوشمند چطور؟ نوار برق هوشمند کاسا همان مزایایی را ارائه می دهد که با یک دوشاخه یا دوشاخه به دست می آورید، اما در بسته بندی 6 پریز بسیار بزرگتر. ویژگی ها شامل 6 دوشاخه هوشمند با کنترل جداگانه، با محافظت در برابر نوسانات ETL، 3 پورت USB، و در حال حاضر می توانید یک (یا چند) را با تخفیف نزدیک به 50 درصد بگیرید.

خریدهای انجام شده در این صفحه به پشتیبانی از iDB کمک می کند. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون کمی دریافت کنیم.

تمام آنچه نیاز است بدانید:

  • 6 پریز هوشمند که به طور مستقل کنترل می شوند و به اندازه کافی فاصله دارند که نگران مسدود شدن دیگر پریزها توسط آداپتورهای برق بزرگ نباشید.
  • خروجی ها را می توان از هر جایی با استفاده از برنامه Kasa یا از طریق پلتفرم های خانه هوشمند مانند Alexa یا Google Assistant کنترل کرد (بدون پشتیبانی رسمی HomeKit)
  • نظارت بر انرژی – نظارت بر میزان مصرف انرژی دستگاه‌های متصل به پریز برق و خاموش کردن دستگاه‌هایی که انرژی بیش از حد مصرف می‌کنند.
  • حفاظت از نوسانات دارای گواهینامه ETL برای محافظت از لوازم الکترونیکی حساس در برابر نوسانات ناگهانی برق است
  • برنامه به شما امکان می‌دهد وسایل برقی متصل به پریز برق هوشمند را خاموش/روشن کنید، و همچنین ببینید دستگاه‌ها چه زمانی خاموش می‌شوند – فکر کنید ماشین لباسشویی یا خشک‌کن چه زمانی تمام می‌شود.
  • همچنین می‌توانید چراغ‌ها/لوازم خانگی را برای خاموش و روشن شدن در زمان‌های مشخصی از روز، یا زمانی که خارج هستید، برنامه‌ریزی کنید تا به نظر برسد که در خانه هستید.
  • 3 پورت USB-A برای کمک به شارژ و تغذیه دستگاه های USB شما
  • محصول دارای امتیاز 4.7 ستاره در ، در بررسی 7K است
  • قیمت فروش معمولی در اواسط 50 دلار است، بنابراین 10 دلار از آن تخفیف دارد!
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین راه برای رفع عدم پخش موسیقی اکو آمازون

با قیمت 43 دلار در آمازون ببینید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uSpxjh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *