مک میلان روی دستگاه Neutrocheck برای آزمایش سپسیس نوتروپنیک در خانه سرمایه گذاری می کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Macmillan Cancer Support، موسسه خیریه سرطان، روی Neutrocheck – یک دستگاه قابل حمل و برنامه همراه در حال توسعه از 52 North Health – سرمایه گذاری کرده است تا به افراد مبتلا به سرطان کمک کند تا خطر ابتلا به سپسیس نوتروپنیک تهدید کننده زندگی خود را در خانه به جای بیمارستان آزمایش کنند.

این می تواند باعث صرفه جویی در زمان و کاهش استرس برای بیماران سرطانی و همچنین کاهش فشار بر NHS شود.

  • برای افراد مبتلا به سرطان استرس زا، ناراحت کننده و مختل کننده است
  • اگر فردی مجبور به صرف نظر از کار، ترتیب دادن مراقبت از کودکان یا متحمل شدن هزینه‌های غیرمنتظره برای رفت و آمد به بیمارستان شود، هزینه‌های مالی دارد، که می‌تواند تأثیر بیشتری بر افراد با زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی کمتر داشته باشد.
  • زمان و منابع برای متخصصان مراقبت های بهداشتی که خستگی ناپذیر برای ارائه مراقبت های حیاتی کار می کنند اما به دلیل کمبود مزمن پرسنل و تعداد زیاد بیماران در حال حاضر به نقطه شکست رسیده اند.

دسترسی در خانه به Neutrocheck می تواند به این معنی باشد که افراد مبتلا به سرطان می توانند اقدامات آگاهانه و فوری برای جستجوی مراقبت انجام دهند و در بیمارستان توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی اولویت بندی شوند. کسانی که در معرض خطر نیستند به طور بالقوه می توانند از سفرهای غیرضروری و بازدیدهای بیمارستانی اجتناب کنند و آرامش ذهنی بهتری داشته باشند. همچنین می تواند زمان و منابع بسیار مورد نیاز را در NHS آزاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیفون 15 پرو در مقابل آیفون 14 پرو: آیا باید ارتقا دهید

سرمایه‌گذاری 100000 پوندی مک‌میلان در Neutrocheck اولین سرمایه‌گذاری جدید مؤسسه خیریه Innovation Impact Investment Portfolio است. با سرمایه گذاری در این راه، مک میلان امیدوار است که نقش مهمی در توسعه راه های جدید برای تغییر زندگی افراد مبتلا به سرطان داشته باشد و الهام بخش سازمان ها و سرمایه گذاران دیگر برای حمایت از نوآوری در مراقبت از سرطان باشد.

Neutrocheck توسط 52 North Health، یک شرکت فناوری بهداشتی مستقر در کمبریج، در حال توسعه است. در حال حاضر آزمایشات بالینی دقیقی را پشت سر می گذارد و همچنین با بینش جامعه نوآوری مک میلان – گروهی متنوع از افراد با تجربه زنده سرطان – و همچنین پزشکان، پرستاران، متخصصان بهداشت متحد، بیماران و مراقبان شکل گرفته است. پس از یک مطالعه اعتبار سنجی بالینی که در بیمارستان های NHS انجام می شود، انتظار می رود این دستگاه در سال 2024 از طریق ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای افراد مبتلا به سرطان در دسترس باشد.

جنی البورن، 37 ساله، از لندن، در سال 2019 به لوسمی حاد میلوئیدی مبتلا شد. او از سال 2022 عضو انجمن نوآوری مک میلان بوده است.

بسیاری از تجربیات بیمار مربوط به انتظار برای نتایج آزمایش است. داشتن وسیله‌ای که بتوانید در خانه از آن استفاده کنید و فوراً اطلاعاتی در مورد آنچه در بدن شما می‌گذرد را به شما می‌گوید، بنابراین می‌دانید چه زمانی باید به دنبال کمک پزشکی باشید، به طرز فوق‌العاده‌ای احساس قدرت می‌کند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Samsung 980 Pro PS5 SSD با کمترین قیمت تاریخی خود به فروش می رسد

تانیا هامفریس، رئیس مشارکت های نوآوری در Macmillan Cancer Support می گوید: «در مک میلان، ما می دانیم که می توانیم و باید نقش مهمی در پاسخ به پیشرفت های پیش بینی شده در مراقبت از سرطان داشته باشیم. از طریق سرمایه گذاری تاثیرگذار، ما می توانیم از بیش از یک قرن تجربه در بهبود زندگی افراد مبتلا به سرطان برای ایجاد نوآوری در این فضا استفاده کنیم. ما واقعاً از داشتن 52 North Health به عنوان اولین سرمایه‌گذار خود در سبد سرمایه‌گذاری تأثیر نوآوری هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظریم ببینیم چه تفاوتی می‌توانیم در زندگی افراد مبتلا به سرطان با همکاری خود ایجاد کنیم.»

Umaima Ahmad، مدیر عامل 52 North Health، افزود: «ارزش‌های سازمانی Macmillan به شدت با ما در 52 North طنین‌انداز می‌شود، و ما بیش از یک سال است که با هم کار می‌کنیم و اطمینان می‌دهیم افرادی که مبتلا به سرطان هستند مستقیماً در توسعه محصول برای Neutrocheck مشارکت دارند. ما خوشحالیم که اولین سرمایه گذاری مخاطره آمیز مک میلان در تاریخ 112 ساله آن هستیم. Neutrocheck یک تغییر دهنده است و این پتانسیل را دارد که به طور قابل توجهی ایمنی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به سرطان را بهبود بخشد، و ما خوشحالیم که این تقدیرنامه را از یکی از بزرگترین موسسات خیریه بریتانیا دریافت می کنیم تا با هم مراقبت بهتری از سرطان داشته باشیم. ”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jdFEtb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *