نتفلیکس دی‌وی‌دی‌های سفارش پستی را می‌بوسد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم دی‌وی‌دی‌های سفارش پستی را می‌بوسد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بیش از شانزده سال پس از چرخش به جریان، نتفلیکس با تجارت دی وی دی سفارش پستی خود خداحافظی می کند. این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد این سرویس را تا پایان سپتامبر تعطیل کند.

آه، زمان کجا رفته؟

نتفلیکس بیش از 25 سال پیش شروع به کار کرد و در ابتدا هم دی وی دی ها را اجاره می کرد و هم به صورت آنلاین (از طریق یک باستانی) به فروش می رساند. اگر در سال 2007 تمرکز خود را روی ینگ تغییر نمی داد، ممکن بود مدت ها پیش این شرکت به بی ربطی محو شده بود.

حدود چهار سال بعد، در بحبوحه واکنش‌ها نسبت به افزایش قیمت‌های برنامه‌ریزی‌شده، نتفلیکس گفت که بازوی پستی خود را به یک تجارت جداگانه تبدیل می‌کند که آن را (به‌طور عجیبی) «Qwikster» نامید. سپس، شرکت نظر خود را تغییر داد. طرح اسپین‌آف نشان می‌دهد که نتفلیکس تا چه حد در کسب و کار استریم خود پیشرفت کرده است. با این حال، اجرای این ایده، رک و پوست کنده، بسیار شرم آور بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم نمایش شبکه Wi-Fi مک

در مداحی در وبلاگ این شرکت، تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، به درآمد رو به کاهشی که از طریق دی‌وی‌دی‌های سفارشی از طریق پست به دست می‌آورد اشاره کرد و گفت: «به همه کسانی که تا به حال یک دی‌وی‌دی را به صف خود اضافه کرده‌اند یا در کنار صندوق پستی منتظر یک پاکت قرمز بوده‌اند. برای رسیدن: متشکرم.

ساراندوس افزود: «ما می‌خواهیم به اوج برسیم و دیسک‌های نهایی خود را در 29 سپتامبر 2023 ارسال خواهیم کرد.»

درآمد اجاره دی وی دی نتفلیکس در سال 2022 به 100 میلیون دلار کاهش یافت که از 200 میلیون دلاری که این شرکت در سال قبل به دست آورده بود کاهش یافت. کتابخانه دی وی دی نتفلیکس دارای بیش از 100000 عنوان بود – بسیار بیشتر از آنچه این شرکت از طریق پخش جریانی در ایالات متحده ارائه می دهد، به ازای جمع آوری کننده JustWatch.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QkLDgt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *