نتفلیکس را روی گوشی خود تماشا کنید؟ پیدا کردن نمایش‌ها و فیلم‌هایی که دوست دارید آسان‌تر شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیدا کردن نمایش‌ها و فیلم‌هایی که ارزش تماشا را دارند بسیار آسان‌تر کرده است – به شرطی که از تلفن خود استفاده کنید. برنامه تلفن همراه نتفلیکس یک ویژگی جدید به نام My Netflix دریافت می کند و اکنون در برنامه iOS در دسترس است.

این در چند هفته آینده برای اندروید عرضه می‌شود، و در حالی که نتفلیکس نشان نداده است که برای پلتفرم‌های دیگر مانند بهترین ‌ها عرضه می‌شود، بدون شک در نهایت در آن‌ها نیز ظاهر خواهد شد.

نتفلیکس من جایگزینی برای تب دانلودها است. بارگیری‌های شما همچنان وجود خواهند داشت، اما برگه جدید همچنین محتوای شخصی‌سازی‌شده‌تری را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند آنچه را که تماشا کرده‌اید به اشتراک بگذارید و بهترین سریال‌های Netflix و بهترین فیلم‌های Netflix را پیدا کنید.

نتفلیکس من چیست و چرا وجود دارد؟

ادیت چائو با نوشتن در وبلاگ رسمی نتفلیکس توضیح می دهد که نتفلیکس من “یک فروشگاه تک مرحله ای است که با میانبرهای آسان به شما کمک می کند تا آنچه را که می خواهید تماشا کنید.”

او ادامه می‌دهد: «در این فضای اختصاصی جدید در iOS و اندروید در سطح جهانی، می‌توانید دانلودهای خود (مثلاً قسمت‌های Quarterback برای آن پرواز طولانی)، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی را که به آن‌ها افتخار کرده‌اید، نمایش‌ها و فیلم‌هایی که در فهرست من ذخیره کرده‌اید (مثلاً Heart of Stone، هر کسی؟)، تریلرهایی که تماشا کرده‌اید، یادآوری‌هایی که اخیراً تنظیم کرده‌اید، هر چیزی که اخیراً تماشا کرده‌اید، هر چیزی که اخیراً تماشا کرده‌اید، و آنچه را که در وسط تماشا کرده‌اید، ببینید.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Voice.ai با نزدیک شدن به 500 هزار کاربر، 6 میلیون دلار جمع آوری می کند

ایده این است که هرچه بیشتر با بهترین سرویس تعامل داشته باشید، تب My Netflix شخصی تر می شود. بنابراین، علاوه بر یادآوری نمایش‌های آتی و پیوندهایی به نمایش‌هایی که تریلرهای آن را تماشا کرده‌اید، بر اساس نمایش‌هایی که تماشا کرده‌اید، لایک کرده‌اید و با دیگران به اشتراک گذاشته‌اید، چیزهای بیشتری را برای پخش جریانی توصیه می‌کند.

این ویژگی جدید امروز در برنامه iOS در دسترس است و نتفلیکس قول داده است که در اوایل آگوست 2023 در نسخه اندروید قرار خواهد گرفت.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NCezKj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *