نحوه اندازه گیری ضربان قلب در ساعت گارمین

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ضربان قلب شما یک شاخص مهم برای سلامت کلی است، بنابراین ایده خوبی است که در مورد نحوه آن دقت کنید. در اینجا نحوه انجام این کار با ساعت گارمین آمده است.

هنگامی که سعی می کنید مراقب سلامتی خود باشید، دانستن اینکه ضربان قلب شما چگونه است، می تواند بسیار مهم باشد، به خصوص زمانی که به خودتان ورزش می کنید. به همین دلیل است که سنسور ضربان قلب یکی از ویژگی‌های کلیدی بسیاری از پوشیدنی‌ها است و حضور آن را در بسیاری از دستگاه‌های گارمین خواهید دید.

اما چگونه از این تابع استفاده می کنید؟ خوشبختانه، به طور خودکار وارد می شود، و بنابراین این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه آن را کار کنید.

آنچه شما نیاز دارید:

نسخه کوتاه

  • ساعت خود را تنظیم کنید و آن را روی مچ دست خود قرار دهید
  • ساعت به طور خودکار ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند
  • می‌توانید به داده‌های ساعت خود یا در برنامه Garmin Connect نگاه کنید
  1. گام
    1

    ساعت خود را تنظیم کنید و آن را روی مچ دست خود قرار دهید

    با فرض اینکه ساعت شما جدید است، ابتدا باید مراحل تنظیم را همانطور که روی صفحه نمایش داده می شود انجام دهید. این شامل تأیید زبان سیستم، جفت کردن آن با تلفن خود از طریق ، و ایجاد یا ورود به حساب Garmin شما می شود. هنگامی که همه چیز مرتب شد، می توانید آن را مانند یک ساعت معمولی روی مچ دست خود ببندید.

  2. گام
    2

    ساعت به طور خودکار ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند

    پس از مدت کوتاهی، ساعت شما به لطف سنسوری که در پایین ساعت قرار دارد و می‌تواند آن را 24/7 اندازه‌گیری کند، می‌تواند ضربان قلب شما را بدون درخواست ثبت کند.

  3. گام
    3

    می‌توانید به داده‌های ساعت خود یا در برنامه Garmin Connect نگاه کنید

    هنگامی که داده‌های ضربان قلب شما ثبت شد، می‌توانید از طریق خود ساعت، با اسکرول کردن از صفحه اصلی به بالا یا با نگاهی به برنامه Garmin Connect در تلفن خود، آن را بررسی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Valencell قصد دارد محصولی را برای بیماری های مزمن عرضه کند

عیب یابی

ضربان قلب طبیعی چقدر است؟

NHS بیان می کند: اکثر بزرگسالان ضربان قلب در حالت استراحت بین 60 تا 100 ضربان در دقیقه دارند. هرچه تناسب اندام بهتری داشته باشید، احتمال دارد که ضربان قلب شما در حالت استراحت کمتر باشد. به عنوان مثال، ورزشکاران ممکن است ضربان قلب در حالت استراحت 40 تا 60 ضربان در دقیقه یا کمتر داشته باشند. اگر فکر می کنید ضربان قلب شما به طور مداوم بالای 120 ضربان در دقیقه یا کمتر از 60 ضربان در دقیقه است، برای معاینه به پزشک عمومی مراجعه کنید، اگرچه ممکن است این برای شما طبیعی باشد.

آیا داده های ضربان قلب من که توسط گارمین اندازه گیری می شود خصوصی نگه داشته می شود؟

Garmin بیان می کند که “داده های شخصی شما متعلق به شما است، و شما کنترل می کنید که چه چیزی را به اشتراک می گذارید و با چه کسانی به اشتراک می گذارید” در صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی خود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aqO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *