نحوه ایجاد، یافتن، حذف، استفاده و ارسال استیکرهای سفارشی در سامسونگ

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6نحوه ایجاد، یافتن، حذف، استفاده و ارسال استیکرهای سفارشی در سامسونگ می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

اطلاعات سریع
  • می توانید با استفاده از برنامه گالری یا سامسونگ استیکر ایجاد کنید.
  • هنگامی که یک برچسب ایجاد کردید، در کتابخانه برچسب ذخیره می شود که فقط از طریق برنامه گالری یا صفحه کلید سامسونگ قابل دسترسی است.
  • برنامه گالری به شما امکان می دهد استیکر را روی عکس دیگری اضافه کنید، در حالی که صفحه کلید سامسونگ به شما امکان می دهد آن را با دیگران در برنامه هایی مانند ، Facebook Messenger و غیره به اشتراک بگذارید.

مرحله 1: راه اندازی کنید آلبوم عکس برنامه را باز کنید و هر تصویر یا عکس تصادفی را در جایی که می خواهید برچسب را اضافه کنید باز کنید.

گام 2: روی ضربه بزنید مداد (ویرایش) آیکون در پایین و انتخاب کنید نماد گالری، به دنبال استیکرها.

استیکرهای گالری سامسونگ

مرحله 3: دوباره بر روی ضربه بزنید نماد گالری برای رفتن به کتابخانه برچسب در اینجا، شما می توانید:

استیکر ایجاد کنید: روی ضربه بزنید + نماد برای ایجاد یک برچسب جدید تصویر را برای ساخت استیکر انتخاب کنید. تلفن شما به طور خودکار برچسب را برجسته و برش می دهد. را فشار دهید بعد دکمه. سپس سبک استیکر را انتخاب کرده و فشار دهید انجام شده. برچسب در کتابخانه برچسب ذخیره می شود و همچنین به تصویر فعلی اضافه می شود.

استیکر گالری سامسونگ ایجاد شد

برچسب روی عکس اضافه کنید: برای افزودن برچسب به تصویر دیگر، مراحل 1-3 را تکرار کنید تا گالری استیکر را با استفاده از برنامه گالری باز کنید. برای افزودن به تصویر روی برچسب ضربه بزنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قالب گیری با دقت میکرونی مقرون به صرفه و به موقع
گالری سامسونگ برچسب روی تصویر اضافه کنید

ویرایش یا حذف برچسب: مراحل 1-3 را تکرار کنید و برای ویرایش یا حذف آن، استیکر را به مدت طولانی فشار دهید. در حین ویرایش، فقط می‌توانید سبک استیکر را تغییر دهید، نمی‌توانید متن اضافه کنید یا ناحیه استیکری را که می‌خواهید نگه دارید یا حذف کنید ویرایش کنید.

چند نکته را باید در نظر داشت:

  • متأسفانه، با شروع با OneUI 6، سامسونگ گزینه انتخاب دستی برچسب را حذف کرده است.
  • راه دیگر برای افزودن استیکر در بالای تصویر دیگر استفاده از کلیپ بورد است. برای بریدن استیکر، یک تصویر را طولانی فشار دهید و Copy را انتخاب کنید. تصویر پس‌زمینه را باز کنید و روی نماد سه نقطه و سپس چسباندن از کلیپ بورد ضربه بزنید.
  • از ابزار کمند برای انتخاب دستی منطقه برای برچسب استفاده کنید. روی دکمه Edit در برنامه Gallery ضربه بزنید و نماد Four-circle > Lasso tool را فشار دهید. تصویر را ذخیره کنید. سپس روی تصویر جدید به مدت طولانی فشار دهید و آن را به عنوان برچسب ذخیره کنید.

روش 2: از صفحه کلید سامسونگ

برای ارسال استیکر در برنامه های شخص ثالث مانند WhatsApp، Messenger و غیره، از برنامه صفحه کلید سامسونگ استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای ایجاد، ویرایش یا حذف استیکرها استفاده کنید.

مرحله 1: صفحه کلید سامسونگ را در هر برنامه ای باز کنید.

گام 2: روی آن ضربه بزنید نماد در نوار ابزار صفحه کلید و به دنبال آن نماد گالری برای دیدن استیکرهای شما برچسب را انتخاب کنید که می خواهید بفرستید یا هر برچسبی را به مدت طولانی فشار دهید و انتخاب کنید ویرایش یا حذف کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فایل های اخیر را از دسترسی سریع در ویندوز 11 حذف کنیم
برچسب صفحه کلید سامسونگ

مرحله 3: را فشار دهید + نماد برای ایجاد یک برچسب جدید و انتخاب تصویری که می خواهید از آن استیکر بسازید.

مرحله 4: برچسب برجسته خواهد شد. را فشار دهید بعد را فشار دهید و سبک استیکر را انتخاب کنید و به دنبال آن انجام شده برای ذخیره استیکر

صفحه کلید سامسونگ برچسب می سازد

توجه داشته باشید: در نسخه‌های قدیمی‌تر Samsung OneUI، استیکر ممکن است به‌عنوان یک تصویر با پس‌زمینه سیاه در برنامه‌های شخص ثالث ارسال شود. در چنین مواردی، از گزینه های بومی در برنامه ها برای ایجاد استیکر استفاده کنید یا از برنامه های شخص ثالث مانند Sticker Maker و Sticker Maker توسط Stickify برای تبدیل تصویر به استیکر استفاده کنید.

روش پاداش: ایجاد و افزودن استیکر روی یک عکس با فشار طولانی روی عکس

در برنامه Samsung Gallery، تصویری را که می خواهید از آن استیکر بسازید، باز کنید. فشار طولانی روی موضوع در تصویر و انتخاب کنید ذخیره به عنوان برچسب لطفاً توجه داشته باشید که این روش فقط روی OneUI 5.1 و بالاتر کار می کند.

  • یا روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و Save as image را انتخاب کنید. تصویر ذخیره شده در برنامه گالری ذخیره می شود.
  • یا، نماد ویرایش را فشار دهید تا قسمت انتخاب شده را لغو انتخاب کنید یا آن را به شکل تبدیل کنید.
میانبر سامسونگ برای ایجاد استیکر

امیدواریم از این مقاله نحوه ایجاد، یافتن، حذف، استفاده و ارسال استیکرهای سفارشی در سامسونگ مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

4.6/5 - (9 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/szQpic
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *