نحوه ایجاد پاسخ های ذخیره شده در اینستاگرام

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه ایجاد پاسخ های ذخیره شده در
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

هنگام راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام، وقت خود را برای پاسخ دادن به پرسش ها و سوالات عمومی تلف نخواهید کرد. مدیریت پیام‌های مستقیم، پاسخ‌ها و نظرات کاربران در اینستاگرام کارساز نیست. این شرکت متعلق به فیس‌بوک به شما امکان می‌دهد به سوالات متداول پاسخ‌های سریع بدهید. در اینجا نحوه ایجاد پاسخ های ذخیره شده در اینستاگرام آورده شده است.

ایجاد پاسخ های ذخیره شده در اینستاگرام

پاسخ‌های ذخیره‌شده (که قبلاً به عنوان پاسخ‌های سریع شناخته می‌شد) یک ویژگی ضروری برای افرادی است که روزانه با ده‌ها پیام و کامنت اینستاگرام سروکار دارند. می‌توانید چندین پاسخ ایجاد کرده و با یک ضربه در مکالمات ارسال کنید.

دسترسی به پاسخ های ذخیره شده در اینستاگرام: الزامات

عملکرد پاسخ‌های ذخیره‌شده برای حساب‌های عادی در دسترس نیست. برای دسترسی به آن باید یک حساب کاربری اینستاگرام یا Creator داشته باشید. منطقی است، زیرا مصرف کنندگان عادی ممکن است نیازی به پاسخ های عمومی نداشته باشند که در مکالمات ظاهر شوند. اما اگر اینستاگرام در نهایت افزونه Saved Replies را به همه حساب‌ها بیاورد، تعجب نخواهیم کرد.

به جای تایپ مکرر همان پاسخ، می توانید پاسخ ذخیره شده را در مکالمات خود وارد کنید. بیایید آن را در عمل بررسی کنیم و چند مثال و نکات را برای استفاده از این عملکرد مفید مرور کنیم.

پاسخ های ذخیره شده را در اینستاگرام ایجاد کنید

پس از اینکه یک حساب کاربری معتبر در اینستاگرام یا Creator داشتید، از مراحل زیر برای ایجاد پاسخ‌های ذخیره شده استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه به حلقه‌ها و استوری‌های اینستاگرام زیرنویس یا زیرنویس اضافه کنیم

توجه داشته باشید: در تصاویر زیر از اینستاگرام برای iOS استفاده خواهیم کرد. از آنجایی که برنامه‌های iOS و اندروید اینستاگرام از یک رابط کاربری استفاده می‌کنند، می‌توانید همان مراحل را در برنامه اندروید اینستاگرام خود دنبال کنید و پاسخ‌های سریع ایجاد کنید.

مرحله 1: اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید.

گام 2: از گوشه سمت راست پایین به خود بروید.

مرحله 3: روی منوی همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را باز کنید.

مرحله 4: Creator یا Business (بر اساس حساب اینستاگرام خود) را انتخاب کنید.

مرحله 5: “پاسخ ذخیره شده” را انتخاب کنید.

مرحله 6: روی + در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. پاسخ های رایج را ذخیره کنید تا بتوانید در هر زمان از آنها استفاده کنید.

مرحله 7: یک میانبر صفحه کلید برای پیام زیر اضافه کنید. وقتی همان میانبر را در پیام تایپ کنید، اینستاگرام پاسخ شما را نشان می دهد.

مرحله 8: یک پیام کامل بنویسید که می خواهید برای مشتریان خود ارسال کنید.

مرحله 9: روی Save در بالا کلیک کنید، و شما آماده هستید.

می توانید مراحل مشابهی را برای ایجاد چندین پاسخ سریع برای استفاده در مکالمات دنبال کنید.

از پاسخ های ذخیره شده در اینستاگرام استفاده کنید

پس از ایجاد چندین پاسخ ذخیره شده برای استفاده، اجازه دهید آن را در عمل بررسی کنیم.

مرحله 1: اینستاگرام را راه اندازی کنید و روی نماد پیام ها در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

گام 2: هر را باز کنید

مرحله 3: میانبر صفحه کلید را تایپ کنید، و پاسخ ذخیره شده شما در بالای کادر پیام ظاهر می شود.

توجه داشته باشید: باید میانبر کامل صفحه کلید را تایپ کنید تا پاسخ ذخیره شده شما ظاهر شود.

مرحله 4: روی پاسخ ذخیره شده خود ضربه بزنید و دکمه ارسال را بزنید.

مرحله 5: می توانید قبل از زدن دکمه ارسال، پاسخ ذخیره شده را ویرایش کنید.

ایده هایی برای استفاده از عملکرد پاسخ های ذخیره شده اینستاگرام

عملکرد پاسخ‌های ذخیره‌شده اینستاگرام می‌تواند در چندین موقعیت مفید باشد. این شما را از اشتباهات تایپی شرم آور نجات می دهد و ارتباط شما را کارآمدتر می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین تکیه گاه مچ برای صفحه کلید TKL: انتخاب های برتر ما

از پاسخ‌های ذخیره‌شده اینستاگرام در طول هدایا استفاده کنید

آیا در اینستاگرام هدیه می دهید؟ به جای پاسخ دادن به تاریخ مقرر، نحوه ورود، و جزئیات مربوط به اقلام هدیه، می توانید چندین پاسخ سریع ایجاد کنید و خود را از دردسر نجات دهید. هنگامی که شخصی در مورد قوانین وارد کردن یک جایزه می پرسد، می توانید “جزئیات” را تایپ کنید و با یک ضربه یک پاسخ ذخیره شده طولانی ارسال کنید. کاملا راحت

از پاسخ های ذخیره شده اینستاگرام برای مقابله با سوالات متداول استفاده کنید

کسب‌وکارها می‌توانند از پاسخ‌های ذخیره‌شده برای پاسخ به سؤالات متداول مانند «فروشگاه چه زمانی باز می‌شود؟»، «آیا به خارج از ایالت ارسال می‌کنید؟»، «از کدام شرکت حمل‌ونقل برای ارسال محصولات استفاده می‌کنید؟»، «لطفاً قیمت همه را به اشتراک بگذارید» استفاده کنند. محصولات، و بیشتر. هدف این است که در طول مکالمه بازدهی بیشتری داشته باشید.

یک پاسخ خوشامدگویی برای مشتریان جدید ایجاد کنید

همچنین می توانید یک پاسخ خوشامدگویی برای مشتریان جدید خود ایجاد کنید. اگر در طول ساعات کاری برای پاسخ دادن به سؤالات وقت ندارید، می توانید یک پیام خوشامدگویی ایجاد کنید و زمانی که برای گپ در دسترس هستید به آنها اطلاع دهید.

با پاسخ های ذخیره شده به پرسش های محصول پاسخ دهید

هنگامی که یک تجارت الکترونیک در اینستاگرام راه اندازی می کنید، سوالات زیادی در مورد جزئیات سفارش و ارسال دریافت خواهید کرد. می‌توانید یک پاسخ سریع را با یک پاسخ عمومی در اینستاگرام ذخیره کنید و قبل از زدن دکمه ارسال در مکالمه، آن را با نام مشتری و کد ارسال مربوطه ویرایش کنید.

در اینستاگرام سازنده باشید

اینستاگرام قابلیت Saved Replies را فعال کرده است. اگر یک حساب تجاری یا ایجادکننده با دنبال کنندگان زیادی دارید، توصیه می کنیم برای صرفه جویی در زمان در مکالمات، پاسخ های سریع را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید یک پاسخ ذخیره‌شده برای پیوند PayPal خود برای دریافت پرداخت‌ها یا وب‌سایت خود ایجاد کنید تا به مشتری اجازه دهید کل سبد محصول را بررسی کند. امکانات در اینجا بی پایان است.

اگر می‌خواهید سطح بازی اینستاگرام خود را ارتقا دهید، بهترین برنامه‌های کلاژ را بررسی کنید تا استوری‌های جذاب اینستاگرام ایجاد کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/raSnmD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *