نحوه تغییر جنسیت و نام Snapchat AI

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه تغییر جنسیت و نام Snapchat AI با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اسنپ ​​چت اخیراً من را راه اندازی کرده است تا تجربه ای منحصر به فرد و جذاب را به کاربران خود ارائه دهد. یکی از ویژگی های Snapchat AI که ممکن است بسیاری از کاربران از آن آگاه نباشند این است که می توانید جنسیت و نام آن را سفارشی کنید. در این مقاله، نحوه تغییر جنسیت و نام هوش مصنوعی اسنپ چت را راهنمایی می کنیم.

جنسیت و نام Snapchat AI را تغییر دهید

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چرا می خواهید جنسیت هوش مصنوعی اسنپ چت خود را تغییر دهید. دلایل متعدد است. برای برخی، این در مورد داشتن یک همراه هوش مصنوعی است که بیشتر با هویت یا ترجیحات آنها طنین انداز می شود. برای دیگران، این یک راه سرگرم کننده برای آزمایش با هوش مصنوعی من است.

صرف نظر از انگیزه شما، شخصی سازی هوش مصنوعی اسنپ چت می تواند تجربه شما را در برنامه بهتر کند. اما اول از همه.

Snapchat My AI چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

Snapchat My AI یک چت بات است که توسط OpenAI طراحی شده است، که با آن می توانید با هوش مصنوعی من در مورد هر چیزی که می خواهید چت کنید و به روشی دوستانه پاسخ خواهد داد. اگر با هوش مصنوعی من تازه کار هستید و می خواهید بدانید چگونه آن را دریافت کنید، مقاله ما را در مورد نحوه دریافت هوش مصنوعی من در اسنپ چت بررسی کنید.

هوش مصنوعی من را در اسنپ چت دریافت کنید

هنگامی که هوش مصنوعی من را به اسنپ چت خود اضافه کردید، می‌توانید از آن بخواهید که در انجام کارهای مختلف مانند یافتن ایده‌های هدیه، برنامه‌ریزی سفر، پیشنهاد دستور غذاها یا نوشتن شعر به شما کمک کند. علاوه بر این، می‌توانید هوش مصنوعی من را با ذکر @ نام و پرسیدن سوال از طرف گروه به چت‌های گروهی اضافه کنید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که پاسخ‌های ربات ممکن است همیشه دقیق یا مناسب برای هر موقعیتی نباشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لوازم جانبی وبلاگ نویسی برای آیفون: راهنمای مبتدیان

بیایید به مراحل مربوط به تغییر جنسیت هوش مصنوعی من در اسنپ چت برویم.

توجه : مراحل در و iOS یکسان است. با این حال، برای نمایش، ما با اندروید می رویم. اگر از iOS استفاده می کنید، می توانید آن را دنبال کنید.

نحوه تغییر جنسیت Snapchat AI

تغییر جنسیت My AI Snapchat بسیار ساده است. مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1 : برنامه Snapchat را در تلفن هوشمند خود راه اندازی کنید. از نوار پیمایش پایین به بخش Chats بروید.

به بخش چت ها بروید

مرحله 2 : به چت هوش مصنوعی من در بخش چت بروید و روی عکس نمایه آن ضربه بزنید. در صفحه بعدی، Customize را انتخاب کنید. 

سفارشی را انتخاب کنید

مرحله 3 : روی آواتار ضربه بزنید. برای انتخاب بین دو آواتار به صفحه “انتخاب یک گزینه” هدایت می شوید. به طور کلی، این یک گزینه مرد یا زن خواهد بود. 

توجه : می‌توانید با ضربه زدن روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه و انتخاب تنظیمات آواتار از منوی کشویی به تنظیمات مشابه دسترسی پیدا کنید. 

روی آواتار ضربه بزنید

مرحله 4 : اکنون، از لیست گزینه های سفارشی سازی، ادامه دهید و تصویر پروفایل هوش مصنوعی من را سفارشی کنید. پس از اتمام، روی دکمه ذخیره ضربه بزنید. 

روی دکمه ذخیره ضربه بزنید

خودشه. شما با موفقیت جنسیت هوش مصنوعی اسنپ چت را تغییر دادید. کار بعدی این است که به هوش مصنوعی من یک نام جدید بدهید. برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید

همچنین بخوانید : چگونه Snapchat AI من کار نمی کند یا نشان داده نمی شود

نحوه تعیین نام مستعار برای Snapchat AI

مرحله 1 : برنامه Snapchat را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید و از نوار ناوبری پایین به بخش Chats بروید.

به بخش چت ها بروید

مرحله 2 : از لیست چت ها، هوش مصنوعی من را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تا چت My AI در اسنپ چت باز شود. 

مرحله 3 : روی تصویر نمایه هوش مصنوعی من (Bitmoji) در گوشه سمت چپ بالای بخش چت ضربه بزنید.

مرحله 4 : در صفحه نمایه هوش مصنوعی من، روی My AI name ضربه بزنید. از پنجره «ویرایش نام برای myai»، نام مورد نظر خود را تایپ کرده و ذخیره را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تنظیم صفحه اصلی در مایکروسافت اج
نام مورد نظر خود را تایپ کرده و ذخیره را انتخاب کنید

شما آن را دارید. حساب اسنپ چت شما اکنون نام جدیدی برای هوش مصنوعی من دارد. توجه داشته باشید که می توانید نام های Snapchat AI را چندین بار تغییر دهید تا زمانی که یک نام مناسب پیدا کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اگر سؤالی دارید که ما در مقاله به آن اشاره نکردیم، بخش سؤالات متداول زیر را بررسی کنید. 

سوالات متداول در مورد تغییر جنسیت Snapchat AI

1. آیا می توانم بعد از تغییر جنسیت به جنسیت اصلی برگردم؟

بله، اگر تصمیم دارید پس از سفارشی کردن جنسیت اصلی به آن برگردید، می توانید این کار را انجام دهید. این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که انعطاف پذیر و کاربرپسند باشد و به شما امکان می دهد جنسیت هوش مصنوعی خود را هر چند بار که دوست دارید تغییر دهید.

2. آیا دوستان من تغییر جنسیت را در Snapchat AI من خواهند دید؟

خیر، دوستان شما تغییر جنسیتی که در هوش مصنوعی اسنپ چت خود ایجاد می کنید را نمی دانند. سفارشی‌سازی‌ای که برای جنسیت و نام هوش مصنوعی خود اعمال می‌کنید، کاملاً برای تجربه شخصی شما است و برای دوستان یا مخاطبین شما قابل مشاهده نخواهد بود.

3. آیا محدودیتی برای چند بار تغییر جنسیت Snapchat AI وجود دارد؟

هیچ محدودیتی برای زمان هایی که می توانید جنسیت Snapchat AI را تغییر دهید وجود ندارد. می‌توانید ظاهر چت ربات Snapchat AI خود را با تنظیم ویژگی‌های صورت، رنگ پوست، مو و لباس آن، هر چند بار که می‌خواهید، سفارشی کنید.

هوش مصنوعی اسنپ چت خود را شخصی کنید

اکنون که می‌دانید چگونه می‌توانید جنسیت و نام هوش مصنوعی اسنپ چت را تغییر دهید، می‌توانید اولویت‌های خود را تنظیم کنید و هوش مصنوعی من را سفارشی کنید تا بیشتر با هویت یا زیبایی‌شناسی شما هماهنگ شود. با این حال، اگر کارتان با هوش مصنوعی تمام شده است، در اینجا نحوه خلاص شدن از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت آورده شده است.

امیدواریم از این مقاله نحوه تغییر جنسیت و نام Snapchat AI مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pkcEYP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *