نحوه تماس با خدمات مشتری آمازون

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه تماس با خدمات مشتری آمازون
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

آمازون که به عنوان یک بازار کتاب شروع می شود، امروزه تقریباً هر محصولی را در دسترس دارد. همچنین طیف گسترده ای از خدمات و ویژگی ها را ارائه می دهد. اما اگر در استفاده از محصول یا خدمات آمازون با مشکل مواجه شدید چه؟ آیا راهی وجود دارد که بتوانید با خدمات مشتری آمازون تماس بگیرید؟ برای دانستن به خواندن ادامه دهید.

نحوه تماس با خدمات مشتری آمازون

با استفاده از روش های ذکر شده در زیر، می توانید به دلایل مختلفی با خدمات مشتری آمازون تماس بگیرید. شاید هنوز سفارش خود را دریافت نکرده اید یا سفارشی که دریافت کرده اید معیوب است. علاوه بر این، نمایندگان خدمات مشتری همچنین می توانند به سؤالات مربوط به سایر محصولات و خدمات آمازون پاسخ دهند. در این یادداشت، بیایید مستقیماً وارد آن شویم.

توجه داشته باشید: قبل از شروع، مطمئن شوید که به حساب آمازون خود وارد شده اید.

1. با استفاده از صفحه پشتیبانی آمازون تماس بگیرید

صفحه پشتیبانی آمازون تعدادی منابع دارد که می تواند به حل مشکلات و سوالات شما در مورد هر محصول یا خدمات آمازون کمک کند. بنابراین، مراحل زیر را برای دسترسی به صفحه پشتیبانی آمازون در دسکتاپ و اپلیکیشن موبایل آمازون دنبال کنید. سپس، با استفاده از گزینه های منو، یا با یکی از همکاران کنید یا درخواست پاسخ به تماس کنید.

در مرورگر وب

مرحله 1: صفحه خدمات مشتری آمازون را باز کنید.

گام 2: در صورت لزوم روی هر موضوع کمکی کلیک کنید. یا اگر می‌خواهید از طریق چت یا تماس پشتیبانی دریافت کنید، روی چیز دیگری کلیک کنید.

روی چیز دیگری کلیک کنید

مرحله 3: روی “من به کمک بیشتری نیاز دارم” کلیک کنید. این شما را به صفحه تماس با ما آمازون هدایت می کند.

روی I need more help کلیک کنید

مرحله 4: اگر می‌خواهید درخواست پاسخ دهید، به بخش «درخواست تماس تلفنی» بروید و روی «درخواست تماس هم‌اکنون» کلیک کنید.

روی Request call now کلیک کنید

مرحله 5: شماره موبایلی را که می توانید با کد کشور مناسب با آن تماس بگیرید وارد کنید و روی «اکنون با من تماس بگیرید» کلیک کنید.

شماره موبایل را برای پاسخ به تماس وارد کنید

مرحله 6: با این حال، اگر نمی توانید تماس بگیرید، از ویژگی کمک چت استفاده کنید. در صفحه تماس با ما آمازون، به بخش «چت با ما» بروید و روی «اکنون چت را شروع کنید» کلیک کنید.

روی Start chatting now کلیک کنید

مرحله 7: پس از باز شدن پنجره چت، برای شروع روی پاسخ خودکار کلیک کنید.

از پاسخ خودکار برای چت استفاده کنید

اگر نمی‌توانید درخواست خود را با استفاده از گزینه‌های خودکار حل کنید، این گزینه به شما داده می‌شود که با یکی از همکاران آمازون چت کنید. این پنجره چت به مدت 24 ساعت باز می ماند و به شما زمان زیادی می دهد تا مشکلات خود را حل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رفع مشکل گیر کردن برنامه Xbox و ارور "Few Things That Are Missing on This PC"

در اپلیکیشن موبایل آمازون

مرحله 1: اپلیکیشن موبایل آمازون را باز کنید.

گام 2: در اینجا، روی نماد همبرگر در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله 3: در این صفحه به پایین اسکرول کنید و روی «خدمات مشتری» ضربه بزنید.

با خدمات مشتری آمازون تماس بگیرید

مرحله 4: در اینجا، از پیوندهای سریع موجود برای حل مشکل فعلی خود استفاده کنید.

برای حل مشکل خود از پیوندهای سریع استفاده کنید

با این حال، اگر پرس و جو در دسترس نیست، می‌توانید از پشتیبانی چت نیز استفاده کنید یا با استفاده از برنامه تلفن همراه آمازون، برای همان درخواست پاسخ دهید. در اینجا چگونه است.

استفاده از پشتیبانی چت

مرحله 1: در صفحه خدمات مشتری آمازون، به پایین بروید و روی «چت با ما» ضربه بزنید.

گام 2: پس از باز شدن پنجره چت، می‌توانید از پاسخ‌های خودکار برای یافتن سفارش یا سرویس مورد نظر خود استفاده کنید.

از پشتیبانی چت آمازون استفاده کنید

علاوه بر این، اگر گزینه‌های رزولوشن مناسب در دسترس نباشد، آمازون شما را با یکی از همکاران خود در تماس قرار می‌دهد تا درخواست شما را حل کند. اما، اگر ترجیح می دهید با کسی صحبت کنید، مراحل زیر را برای درخواست پاسخ به تماس دنبال کنید.

استفاده از Callback Service

مرحله 1: با استفاده از روش های ذکر شده به صفحه خدمات مشتری آمازون بروید و روی «با ما صحبت کنید» ضربه بزنید.

گام 2: در اینجا، یا سفارشی را از لیست انتخاب کنید یا روی یک سرویس مرتبط با آمازون ضربه بزنید. برای اهداف نمایشی، از سفارش آمازون استفاده خواهیم کرد.

از صفحه پشتیبانی آمازون استفاده کنید

مرحله 3: در اینجا، روی پرس و جو مربوط به سفارش خود ضربه بزنید.

مرحله 4: دوباره مشکل خود را از لیست انتخاب کنید.

مشکل خود را در آمازون انتخاب کنید

مرحله 5: در اینجا، روی «ادامه به خدمات مشتری» ضربه بزنید.

مرحله 6: به پایین بروید و کشوری را که شماره موبایل شما در آن ثبت شده است انتخاب کنید.

مرحله 7: سپس شماره موبایلی را که می‌خواهید پاسخ تماس را دریافت کنید وارد کنید. لازم نیست این شماره تلفن همراه ثبت شده شما باشد.

مرحله 8: هنگامی که گزینه در دسترس قرار گرفت، روی «اکنون با من تماس بگیرید» ضربه بزنید.

درخواست تماس از آمازون

چند ثانیه صبر کنید و یک تماس از آمازون دریافت خواهید کرد. هنگامی که شنیدید یک نماینده گوشی را از طرف دیگر برداشت، مشکل خود را تا حد امکان با جزئیات بیان کنید تا به حل سریع آن برسید.

همچنین بخوانید: نحوه لغو سفارش در آمازون

اگر از هیچ راه حلی که قبلاً برای خدمات مشتری ارائه شده راضی نیستید یا می خواهید موضوع را تشدید کنید، یک به خدمات مشتری آمازون ارسال کنید. همچنین اگر در مورد محصول یا خدماتی در آمازون سوالی دارید می توانید از این سرویس استفاده کنید.

برای ادامه با آن، یک ایمیل به [email protected]، ترجیحاً از شناسه ایمیل ثبت شده شما.

با پشتیبانی ایمیل آمازون تماس بگیرید

سعی کنید تا حد امکان مشکل یا درخواست خود را با جزئیات شرح دهید و در صورت وجود، تصاویر مربوطه را نیز پیوست کنید. یک نماینده آمازون با یک قطعنامه یا درخواست جزئیات بیشتر در مورد این موضوع با شما تماس خواهد گرفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یک میلیاردر جوان فوربس را می‌خرد، یک استارت‌آپ تلویزیون‌های رایگان ارائه می‌دهد و ChatGPT به موبایل می‌رود

3. با خدمات مشتری آمازون تماس بگیرید

اگر نمی‌خواهید از دردسر درخواست برگشت تماس بگیرید، می‌توانید مستقیماً با خدمات مشتریان آمازون نیز تماس بگیرید. با استفاده از شماره تلفن ثبت شده در آمازون، 1-888-280-4331 را شماره گیری کرده و تماس را فشار دهید. این شماره در تمام روزها، 24×7 موجود است. هنگامی که تماس وصل شد، ممکن است یک منوی رباتیک دریافت کنید.

با این حال، اگر درخواست شما حل نشده باقی بماند، آمازون شما را با یکی از همکاران خود مرتبط خواهد کرد.

اگر از فن‌آوری آگاه هستید و ترجیح می‌دهید از طریق رسانه‌های اجتماعی با آمازون تماس بگیرید، می‌توانید از راهنمای رسمی آمازون و آمازون برای تماس با تیم پشتیبانی آن‌ها استفاده کنید. پس از انجام این کار، تیم های مربوطه با شما تماس می گیرند و از شما می خواهند اطلاعات بیشتری را بیشتر از طریق پیام های مستقیم ارائه دهید.

  • در توییتر: @AmazonHelp
  • در اینستاگرام: @amazon
  • در : https://www.فیسبوک.com/Amazon/
با راهنما آمازون در توییتر تماس بگیرید

در حالی که می توانید جزئیات مربوط به مشکل یا درخواست خود را به اشتراک بگذارید، مطمئن شوید که هیچ اطلاعات شخصی به اشتراک گذاشته نمی شود، به خصوص اگر به صورت عمومی پست می کنید.

1. آیا می توانید یک کارت را از آمازون حذف کنید؟

آمازون را در هر مرورگر وب باز کنید و روی «حساب‌ها و فهرست‌ها» کلیک کنید. در اینجا، روی Payments خود کلیک کنید. کارتی را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید و روی Edit > Remove from wallet > Remove کلیک کنید. این پیامی نشان می دهد که کارت از حساب آمازون شما حذف شده است.

2. آیا می توانید هنگام تماس با پشتیبانی مشتری آمازون مستقیماً با یک انسان در تماس باشید؟

معمولاً شماره‌های پشتیبانی آمازون دارای یک منوی IVR روباتیک هستند که به آن‌ها کمک می‌کند مشکل را بسنجند و تماس‌ها را بر اساس آن تغییر مسیر دهند. با این حال، اگر از آمازون درخواست پاسخ تماس دارید، می توانید مستقیماً با نماینده پشتیبانی مشتری آمازون در تماس باشید.

3. اگر بسته آمازون شما گم شد چه باید کرد؟

اگر بسته شما تحویل داده شده است، اما هرگز آن را دریافت نکرده اید، با استفاده از راه های بالا با پشتیبانی مشتری آمازون در تماس باشید. با این حال، قبل از تماس با آمازون، ممکن است بخواهید آدرس سفارش را دوباره بررسی کنید و با همسایگان بررسی کنید.

از آمازون کمک بگیرید

همانطور که لوگوی آمازون نشان می دهد، از A تا Z، واقعاً همه محصولات در دسترس است. بنابراین، جای تعجب نیست که مواقعی وجود دارد که کاربران ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند یا در مورد آنها سؤالاتی داشته باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با تیم خدمات مشتری آمازون تماس بگیرید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fkp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *