#️⃣ محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2021

زمان مطالعه: 8 دقیقه

از Metricool ما تجزیه و تحلیل کرده ایم 100 هزار هشتگ برای پیدا کردن اینکه کدامیک از محبوب ترین ها در امروزی هستند.

به این معنا که، هشتگ هایی با بیشترین حرکت در اینستاگرام، مواردی که کاربران بیشتر از آنها برای همراهی با انتشارات خود استفاده می کنند.

چگونه محبوبیت هشتگ را اندازه گیری کنیم؟ ?آیا تعداد دفعاتی است که یک پست با استفاده از آن هشتگ منتشر شده است.

پس از تجزیه و تحلیل هشتگ های پرکاربرد در اینستاگرام، 300 مورد برتر را بر اساس محبوبیت آنها طبقه بندی کرده و آنها را بر اساس موضوع تقسیم می کنیم.

14 تم هستند: حیوانات خانگی، هنر، زیبایی، تناسب اندام، غذا، عکاسی، طنز، اینستاگرام، سبک زندگی، مد، طبیعت، سفر و موسیقی.

بنابراین توجه داشته باشید و هشتگ هایی را که با توجه به محتوا و موضوع اکانتتان بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرند، یادداشت کنید.

با استفاده از هشتگ های مناسب، تاثیرات بیشتری را دریافت کنید.

برنامه ریز Metricool به شما این امکان را می دهد که هشتگ ها را جستجو کنید و محبوبیت آنها را در حین نوشتن پست جدید بررسی کنید.

هشتگ های مرتبط با حیوانات خانگی

هشتگ های مرتبط با حیوانات خانگی

اگر اینستاگرام شما در مورد حیوانات خانگی است، یک پناهگاه حیوانات، یک کلینیک دامپزشکی دارید یا یک حساب کاربری برای سگ یا گربه خود ایجاد کرده اید، این هشتگ ها برای شما مناسب است:

#سگ #گربه #dogsofاینستاگرام #catsofاینستاگرام #توله سگ #سگ #گربه #پت #سگستاگرام #instadog #حیوانات #catsagram #pets #kitty

هشتگ های مرتبط با هنر

هشتگ های مرتبط با هنر

اگر اکانت شما درباره هنر است یا علاقه مند به اشتراک گذاری محتوا در این زمینه هستید، در اینجا هشتگ های پرکاربرد در اینستاگرام برای همراهی با انتشارات شما در مورد هنر آورده شده است.

#هنر #دستساز #هنرمند #هنر #هنر دیجیتال #ناخن #artistonاینستاگرام #instaart #artoftheday #art contemporary #streetart #abstractart #artofvisuals #artsy #artgallery #fineart

هشتگ های مرتبط با زیبایی

هشتگ های مرتبط با زیبایی

آیا آرایشگاه یا سالن زیبایی دارید؟ آیا شما یک تأثیرگذار هستید، لوازم آرایشی می فروشید یا در مورد زیبایی مشاوره می دهید؟ اگر چنین است و می‌خواهید نشریات خود را برجسته کنید، به محبوب‌ترین هشتگ‌ها در اینستاگرام در مورد زیبایی توجه کنید:

#زیبا #زیبایی #آرایش #مو #ناخن #زیبا #سالم #آرایشگر #ناخن #مراقبت از پوست #زیبایی #مدل مو

هشتگ های مرتبط با تناسب اندام

هشتگ های مرتبط با تناسب اندام

علاوه بر زیبایی و هنر، محتوای تناسب اندام در اینستاگرام بسیار محبوب است. اگر می خواهید از هشتگ های مرتبط با تناسب اندام برای تقویت حساب خود استفاده کنید، این ها محبوب ترین ها هستند:

#تناسب اندام #سالن #فیت #تمرین #انگیزه تناسب اندام #فیتفام #یوگا #ورزش #دویدن #کراس فیت #جیملیف #عضله #ورزش

همانطور که می بینید، شما هشتگ هایی برای انواع فعالیت های تناسب اندام دارید، یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه شما را نشان می دهد و با محتوای شما مطابقت دارد.

هشتگ های مرتبط با مواد غذایی

هشتگ های مرتبط با مواد غذایی

همچنین به نام هشتگ های foodie، یکی دیگر از موضوعات مرسوم در اینستاگرام است. فراموش نکنیم که غذا هیچ وقت در اینستاگرام کم نمی شود. این ها هشتگ های اینستاگرام هستند که نه تنها دهان شما را آب می اندازند، بلکه به جایگاه محتوای شما نیز کمک می کنند.

#غذا #foodporn #foodie #instafood #قهوه #خوشمزه #شیرین #وگان #کیک #شام #foodstagram #صبحانه #غذای سالم #غذا عکاسی #ناهار #شراب #پیتزا #شراب #خوشمزه

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 روش آسان برای رفع مشکل Twitch Keeps Buffer در Chrome در ویندوز
هشتگ های مرتبط با عکاسی

هشتگ های مرتبط با عکاسی

اینستاگرام شبکه اجتماعی عکس است، بنابراین هشتگ های عکاسان را نمی توان از دست داد. توجه کنید…

#عکس_روز #picoftheday #عکاس #عکاسی طبیعت #عکاسی در سفر #تصویرسازی #اینستاپیک #عکسبرداری #پرتره #کانن #اینستاپتو #عکاسی خیابانی #تصویر #عکس از غذا #pic #nikon

هشتگ های مربوط به طنز

هشتگ های مربوط به طنز

اگرچه پست‌های طنز آمیزی نیز در اینستاگرام پیدا کردیم، اما به اندازه سایر دسته‌ها هشتگ پیدا نکردیم. اما در اینجا شما 4 مورد از پرکاربردترین هشتگ های طنز را دارید:

#شاد #لبخند #تفریح ​​#خنده_دار #مم #خوشبختی #lol #meme #mood #ابرها #memesdily #لذت ببرید

هشتگ های اینستاگرام

هشتگ های اینستاگرام

اینستاگرام برای تشویق کاربران به استفاده از آنها هشتگ های خاص خود را دارد و می توانید آنها را در مناسبت های مختلف اضافه کنید: زمانی که در مورد خود اینستاگرام صحبت می کنید یا آنها را با تم های دیگر ترکیب می کنید.

#Instagood # #instadaily #selfie #reels #nofilter #dogsofاینستاگرام #instamood #reelsاینستاگرام #instafood #instapic #insta #instafashion #instalove #instatravel #foodstagram #artistonاینستاگرام #instacool #instafollow #stagramers

هشتگ های مرتبط با سبک زندگی

هشتگ های مرتبط با سبک زندگی

بسیاری از اوقات اینستاگرام به یک مجله تبدیل می شود، شبکه اجتماعی که در آن شما به طور روزانه در مورد سبک زندگی خود صحبت می کنید یا مطالبی را منتشر می کنید. همانطور که می بینید، این دسته ای است که بیشترین هشتگ ها را دارد، زیرا بیشترین استفاده را دارند. اینفلوئنسرها، اینستاگرامی ها، مدل ها، گران از جمله پروفایل هایی هستند که معمولا از این نوع هشتگ ها استفاده می کنند.

#عاشق #من #دوستان #خانواده #زندگی #سبک_زندگی #الهام #بهترین روز #آخر هفته #صبح بخیر #آرامش #یکشنبه #سبک زندگی سالم #زندگی #خودت را دوست داشته باش #حالات مثبت #شب بخیر

هشتگ های مرتبط با مد

هشتگ های مرتبط با مد

مد یکی دیگر از موضوعات مد روز اینستاگرام است، کاربران از ظاهر اینفلوئنسرها الهام می گیرند، افراد لباس های خود را به اشتراک می گذارند و برندها محصولات خود را نشان می دهند. به همین دلیل هشتگ های مد را نمی توان در این لیست از دست داد.

در اینجا هشتگ های پر استفاده در اینستاگرام در دنیای مد آمده است:

#fashion #style #instafashion #cool #fasionlogger #shopping #dress #outfit #fashionista #shoes #streetstyle #fashionstyle #mensfashion

هشتگ های مرتبط با طبیعت

هشتگ های مرتبط با طبیعت

در شبکه اجتماعی عکاسی، تصاویری از مناظر، غروب خورشید و یا قله های کوه را نیز نمی توانست از دست بدهد. اگر چیزی قابل اینستاگرام باشد، منظره است. محتوای طبیعت خود را با این هشتگ ها همراهی کنید، آنها بیشترین استفاده را در این دسته دارند.

#طبیعت #گل #عکاسی طبیعت #منظره #دریا #ماجراجویی #طبیعت_دوستان #برف #کوه #گل #پیاده روی

هشتگ های مرتبط با سفر

هشتگ های مرتبط با سفر

همه ما دوست داریم زمانی که در حال سفر و کشف مقاصد جدید هستیم، مطالب جالبی ارسال کنیم، درست است؟

در اینجا هشتگ های پرکاربرد برای سفر آورده شده است، آنها را یادداشت کنید!

#سفر #ساحل #عکاسی سفر #هند #سفرگرام #ژاپن #تعطیلات #لندن #ایتالیا #تعطیلات #nyc #trip #brasil #brasil #paris #usa #indonesia #instatravel #istanbul #newyork #dubai #france #california #disney #roadtrip

هشتگ های مرتبط با موسیقی

هشتگ های مرتبط با موسیقی

دنیا بدون موسیقی چگونه خواهد بود؟

اگر محتوای مرتبط با موسیقی را به اشتراک می گذارید، موسیقیدان هستید یا عاشق موسیقی هستید، این هشتگ ها باید همراه با محتوای شما ظاهر شوند:

#music #kpop #hipHop #rock #musician #newmusic #goodmusic #musicislife #musicclover #electronicmusic
#رپ_موسیقی #راک_موسیقی #جشنواره #موسیقی #ایندیموسیک #پاپ_موسیقی #موسیقی_کلاسیک

با Metricool محبوب ترین هشتگ ها را در اینستاگرام پیدا کنید

آیا می توانید تصور کنید زمانی که قصد انتشار محتوای خود را دارید بتوانید هشتگ های محبوب اینستاگرام را جستجو کنید؟

اگر مشترک برنامه Metricool Premium هستید، عملکرد موتور جستجوی هشتگ را در اختیار خواهید داشت. با استفاده از آن، می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی پست خود و تعداد انتشاراتی که آن هشتگ را دارند، مرتبط‌ترین هشتگ‌ها را جستجو کنید: یک کلمه کلیدی مرتبط با موضوع محتوای خود را تایپ کنید و Metricool هشتگ‌های مرتبط و محبوب‌ترین آنها را به شما نشان می‌دهد.

این به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا برای شما مناسب است که آن هشتگ را به پست خود اضافه کنید یا خیر. چه لازم باشد و چه بهتر است یکی دیگر را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا انویدیا از بازار پردازنده‌های گرافیکی اقتصادی عقب‌نشینی می‌کند و آن را به AMD و اینتل واگذار می‌کند؟

چگونه هشتگ های پرکاربرد در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

اگر موضوع شما فراتر از این دسته بندی ها است یا می خواهید هشتگ های دیگری برای محتوای خود پیدا کنید، من به شما ترفندی می دهم تا هشتگ های بیشتری در اینستاگرام پیدا کنید.

برای انجام این کار از حساب خود، به گزینه جستجو بروید، انگار به دنبال یک حساب کاربری هستید. روی کادر جستجو کلیک کنید و گزینه Tag را که در منوی پایین نشان داده شده است انتخاب کنید.

به عنوان مثال، “یوگا”. هشتگ هایی که بیشترین استفاده را دارند ظاهر می شوند و اطلاعاتی در مورد تعداد پست هایی که از هشتگ استفاده شده است را خواهید داشت.

روی موردی که به آن علاقه دارید ضربه بزنید تا بتوانید تحقیقات عمیق تری در مورد هشتگ انتخابی انجام دهید:

  • برجسته ترین نشریاتی که شامل این هشتگ می شوند کدامند؟
  • آخرین پست ها چیست؟

به این ترتیب می‌توانید هشتگ‌های پرکاربرد در اینستاگرام مرتبط با تصویر خود را دریافت کنید تا بیشتر دیده شوید.

از چند هشتگ در پست های خود استفاده کنید

اکنون که لیست خوبی از برچسب ها و برچسب ها برای انتشارات خود دارید، ممکن است تعجب کنید که کدام یک را انتخاب کنید.

در اینجا چند روش خوب برای استفاده صحیح از محبوب ترین هشتگ ها آورده شده است:

پست خود را با هشتگ پر نکنید اگر نمی خواهید یک اسپمر شوید. کپی و چسباندن بهترین هشتگ ها در تصاویر به شما کمکی نمی کند تا بهتر عمل کنید. از عقل سلیم استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که اینستاگرام به شما اجازه استفاده از بیش از 30 هشتگ در هر پست را نمی دهد و برخی از هشتگ ها وجود دارند که می توانند حساب شما را جریمه کنند.

از هشتگ هایی استفاده کنید که واقعاً با برند یا محتوای شما مرتبط هستند. از افزودن هشتگ #music روی عکسی که غذای مک و پنیر را نشان می دهد، خودداری کنید. احتمالاً هشتگ #foodie انتخاب بهتری است

مانند سایر مطالب با هشتگ و تعامل. اگر واقعاً می خواهید لایک یا فالوور بیشتری داشته باشید، خودخواه نباشید. عمل وارد کردن هشتگ و تعامل با سایر نشریات به شما کمک خواهد کرد.

عملکرد هشتگ های خود را تجزیه و تحلیل کنید

از هشتگ ها برای تگ کردن مطالبی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام آپلود می کنید در یک دسته استفاده می شود. اگر می خواهید نشریات شما موفق شوند، آنها کاملاً مرتبط هستند، اما برای این کار باید یاد بگیرید که چگونه از آنها به درستی استفاده کنید و اندازه گیری کنید که آیا آنها برای شما کار می کنند یا خیر.

اگر از هشتگ به درستی استفاده کنید می توانید:

  • به دنبال کنندگان یا مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید
  • در اینستاگرام و بخش خود دیده شوید
  • بتوانید به یک نشریه برجسته تبدیل شوید

برای اینکه بدانید به اهداف خود می رسید یا خیر، باید عملکرد خود را اندازه گیری کنید، بنابراین من قصد دارم توضیح دهم که چگونه می توانید این کار را با Metricool انجام دهید.

در زیر تجزیه و تحلیل های مربوط به حساب کاربری خود، می توانید به معیارهای انتشارات خود و هشتگ هایی که استفاده می کنید دسترسی داشته باشید. اطلاعاتی از قبیل:

  • تصاویری که با هر هشتگ استفاده کرده اید.
  • میانگین برداشت از آن انتشارات
  • تعداد کل پست هایی که آن برچسب را در آنها اضافه کرده اید
  • میانگین تعداد لایک ها در انتشاراتی که از برچسب استفاده کرده اید
  • و میانگین نظراتی که در مورد عکس های تگ شده با هر هشتگ داشته اید

با این جدول می توانید اطلاعات بسیار ارزشمندی را به دست آورید. آن را بر اساس معیاری که بیشتر به آن علاقه دارید مرتب کنید و دریابید که آیا هشتگ هایی که استفاده کرده اید مطابق با اهداف شما هستند یا باید آنها را تغییر دهید.

برای امتحان کردن آن فقط باید به صورت رایگان در Metricool ثبت نام کنید:

هشتگ های خود را در اینستاگرام با متریکول اندازه گیری کنید

با ویژگی ردیاب هشتگ Metricool می توانید هر هشتگ را در اینستاگرام و توییتر آنالیز کنید.

به این ترتیب شما می توانید تمام اطلاعات را در زمان واقعی جمع آوری کنید و مشارکت مخاطبان خود را تشویق کنید و دسترسی بیشتری را به دست آورید.

مشاهده تمام داده ها در زمان واقعی و ایجاد گزارش های حرفه ای و شخصی در PDF یا PPT.

اکنون که همه چیز را در مورد محبوب ترین هشتگ ها در اینستاگرام و اینکه کدام هشتگ ها را می توانید در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود قرار دهید، می دانید، وقت آن رسیده است که شروع کنید.

آیا هیچ سوالی دارید؟ در قسمت نظرات به آنها پاسخ خواهم داد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hvKSWC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *