نحوه دیدن دوستان متقابل در اسنپ چت

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه دیدن دوستان متقابل در با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اسنپ ​​چت یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب برای به اشتراک گذاری داستان ها و فیلم های سریع است. مانند هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی، دارای ویژگی است که به شما امکان می دهد دوستان مشترک خود را با ارتباطات خود ببینید. با این حال، به سادگی اینستاگرام یا نیست. در این مقاله نحوه دیدن دوستان مشترک در اسنپ چت را بررسی خواهیم کرد.

دوستان متقابل را در اسنپ چت ببینید

دوستان مشترک در اسنپ چت افرادی هستند که شما و یک کاربر دیگر در لیست مخاطبین خود دارید. به عبارت دیگر، آنها افرادی هستند که هر دوی شما با آنها در ارتباط هستید. این می تواند به چند دلیل مفید باشد:

  • این به شما کمک می کند تا ارتباطات و دوستان مشترک را شناسایی کنید و برقراری ارتباط با شخص جدید یا تأیید صحت شخصی که به تازگی اضافه کرده اید را آسان تر می کند. 
  • اسنپ ​​چت ممکن است از این دوستان مشترک برای پیشنهاد اتصالات جدید یا کمک به کشف سایر کاربرانی که ممکن است بشناسید استفاده کند. 

اساساً، تعداد اتصالات متقابل در اسنپ چت می تواند آغازگر مکالمه با ارزش و عاملی برای اعتمادسازی برای تجربه اسنپ چت شما باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید دریابیم که چه تعداد ارتباط متقابل را با یکی دیگر از کاربران اسنپ چت به اشتراک می گذارید.

توجه : برای حفظ حریم خصوصی کاربران، اسنپ چت به شما اجازه نمی دهد نام دوستان مشترک را در اسنپ چت ببینید. شما فقط می توانید تعداد را ببینید.

چگونه تعداد دوستان متقابل خود را در اسنپ چت بررسی کنیم

مکان‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید تعداد دوستان مشترک روی اسنپ چت را ببینید. یکی زمانی است که فردی را به عنوان دوست خود در اسنپ چت اضافه می کنید، و دیگری در حین جستجوی دوست جدید در اسنپ چت. شروع کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا آواتارهای خود را با فرم بدن، مو و لباس جدید به روز می کند

روش 1: در حالی که شخصی را به اسنپ چت اضافه می کنید

این روش زمانی مفید است که فردی را از لیست پیشنهادی اضافه می کنید. مراحل زیر را دنبال کنید.

توجه : پیشنهادات بر اساس لیست مخاطبین و حلقه دوستان شما هستند. الگوریتم اسنپ چت ممکن است متفاوت عمل کند تا افراد غریبه تصادفی را تحت ویژگی افزودن سریع خود قرار دهد.

مرحله 1 : را در دستگاه Android یا iOS خود باز کنید و روی Bitmoji خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

روی Bitmoji خود ضربه بزنید

به صفحه نمایه خود منتقل خواهید شد.

مرحله 2 : اکنون به پایین بروید تا بخش Friends را پیدا کنید و روی Add Friends ضربه بزنید.

روی افزودن دوستان ضربه بزنید

اسنپ ​​چت لیستی از افرادی را که می توانید به عنوان دوست اضافه کنید به شما نشان می دهد. علاوه بر این، در زیر آیکون پروفایل و نام کاربری فرد، می توانید دوستان مشترک او را مشاهده کنید. علاوه بر این، بخش افزودن سریع اسنپ چت تعداد دوستان مشترک بین شما و کاربر خاص را نشان می دهد.

اما اگر به دنبال یک دوست جدید هستید چه؟ به خواندن ادامه دهید.

همچنین بخوانید : نحوه تغییر شکلک های دوست در اسنپ چت

روش 2: هنگام جستجوی دوستان جدید

اگر از نوار جستجو برای یافتن دوستان جدید استفاده می کنید، افرادی را از لیست شما نشان می دهد. در زیر لیست، افرادی با دوستان مشترک ظاهر می شوند. به طور کلی، افرادی که دوستان مشترک بیشتری دارند در بالای لیست ظاهر می شوند. با دنبال کردن مراحل زیر می توانید دوستان مشترکی را در اسنپ چت پیدا کنید.

مرحله 1 : برنامه Snapchat را راه اندازی کنید و روی نماد جستجو در بالای صفحه کنار Bitmoji خود ضربه بزنید.

روی نماد جستجو ضربه بزنید

مرحله 2 : اکنون نام یا نام کاربری دوست را در نوار جستجو تایپ کنید.

نام دوست را تایپ کنید

شما آن را دارید. می توانید به سرعت دوستان مشترک را در اسنپ چت پیدا کنید یا بررسی کنید. با این حال، ممکن است تعجب کنید که آیا بهترین دوستان در اسنپ چت مشترک هستند یا خیر.

خوب، بهترین دوستان اسنپ چت متقابل هستند، بنابراین اگر بهترین دوست شخص دیگری هستید، بهترین دوست او نیز هستید. وضعیت بهترین دوست شما با تعداد دفعات و مدت زمانی که عکس های فوری برای یکدیگر ارسال می کنید تعیین می شود.

اما اگر نمی خواهید نمایه شما در بخش افزودن سریع با دوستان مشترک ظاهر شود چه؟ به خواندن ادامه دهید  

همچنین بخوانید : نحوه ایجاد یک نمایه عمومی در اسنپ چت

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک و مارک زاکربرگ باید در قفس دعوا کنند که تغییر نام تجاری چه کسی بدتر است

چگونه نمایه خود را به عنوان یک دوست مشترک در اسنپ چت پنهان کنیم

پنهان کردن دوستان مشترک در نمایه شما بسیار ساده است. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

مرحله 1 : Snapchat را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید. پس از راه اندازی، روی Bitmoji خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

روی Bitmoji خود کلیک کنید

به صفحه نمایه اسنپ چت خود منتقل خواهید شد.

مرحله 2 : از صفحه نمایه، روی نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. اکنون به پایین بروید تا کنترل‌های حریم خصوصی را بیابید و روی «بیشتر در افزودن سریع ببینید» ضربه بزنید.

روی «مشاهده بیشتر در افزودن سریع» ضربه بزنید 

مرحله 3 : علامت کادر کنار «Show me in Quick Add» را بردارید تا تعداد دوستان مشترک شما پنهان شود.

علامت کادر را بردارید

این در مورد آن است. تعداد دوستان مشترکی که دارید از این به بعد از دید کاربری که به دنبال یا جستجو می کند پنهان می شود. با این حال، اگر سؤالی دارید که ما در مقاله به آن اشاره نکردیم، بخش سؤالات متداول زیر را بررسی کنید.

سوالات متداول در مورد دیدن دوستان متقابل در اسنپ چت

1. آیا می توانم دوستان مشترک را بدون افزودن آنها در اسنپ چت ببینم؟

هیچ راهی برای دیدن دوستان مشترک در اسنپ چت بدون افزودن آنها وجود ندارد. اسنپ ​​چت برای حریم خصوصی کاربران خود ارزش قائل است و مشخص نمی کند که چه کسی به چه کسی متصل است.

2. آیا محدودیتی برای تعداد دوستان مشترک نمایش داده شده در اسنپ چت وجود دارد؟

محدودیت مشخصی برای تعداد دوستان مشترک نمایش داده شده وجود ندارد. با این حال، این برنامه فقط دوستان مشترک را تا تعداد مشخصی نشان می دهد و ممکن است نمایش دوستان مشترک اخیر یا فعال شما را در اولویت قرار دهد.

3. وقتی کسی شما را اضافه می کند، «3 دوست مشترک» در اسنپ چت به چه معناست؟

این بدان معنی است که شما و شخصی که شما را اضافه کرده است، سه دوست در اسنپ چت به اشتراک می گذارید. می توانید از این اطلاعات برای تصمیم گیری در مورد پذیرش درخواست آنها استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید در بخش Quick Add مشاهده کنید که چند دوست مشترک به نام خود دارند.

ایجاد اتصالات

با امکان دیدن دوستان مشترک در اسنپ چت، می‌توانید اتصالات را تأیید کنید، حریم خصوصی را بهبود ببخشید، چت‌های گروهی داشته باشید یا جامعه‌ای بر اساس علایق مشترک بسازید. همچنین ممکن است بخواهید در مورد چگونگی بازگرداندن رگه Snapchat خود مطالعه کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه دیدن دوستان متقابل در اسنپ چت مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KONuFy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *