نحوه ارسال پیامک به صورت ناشناس: بهترین برنامه ها و موارد دیگر

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه ارسال به صورت ناشناس: بهترین برنامه ها و موارد دیگر با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

پیامک یکی از محبوب ترین راه های ارتباط است. در عصر حاضر، وقتی برنامه‌های پیام‌رسان زیادی برای برقراری ارتباط وجود دارد، ممکن است تعجب کنید که چگونه به صورت ناشناس به یک شخص پیامک ارسال کنید.

 

نحوه ارسال پیامک ناشناس

با کمک برنامه‌ها و سرویس‌های پیامک ناشناس، می‌توانید متن‌های ناشناس را تقریباً برای هر کسی ارسال کنید. در حالی که برخی از خدمات هزینه ای از شما دریافت می کنند، برخی هستند که خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهند. بسته به طرح‌ها، می‌توانید مقدار مشخصی متن یا نامحدود ارسال کنید.

برای کمک به درک بهتر موارد، هنگامی که پیام ها از طریق اینترنت منتقل می شوند، از اطلاعات فرستنده با بسته دیجیتالی نیز تشکیل می شوند. با این حال، هنگامی که از این سرویس برای ارسال متن بدون نمایش شماره استفاده می کنید، اطلاعات فرستنده حذف می شود و فقط پیام منتقل می شود.

مواردی که هنگام ارسال متون ناشناس باید در نظر بگیرید

قبل از اینکه نحوه ارسال یک متن ناشناس را به اشتراک بگذاریم، باید مواردی را در نظر گرفت. بیایید به آنها نگاه کنیم:

  • ناشناس بودن همیشه ناشناس نیست: برنامه‌ها یا سرویس‌های پیامک ناشناس تضمین می‌کنند که هویت خود را خصوصی نگه می‌دارید. این بدان معنا نیست که شما قابل ردیابی نیستید. اگر از دستگاه یا اتصال اینترنتی خود استفاده می کنید، اگر کاری غیرقانونی انجام دهید، سازمان های مجری قانون می توانند شما را ردیابی کنند. اگرچه نمی‌توانیم حفاظت را به طور کامل تأیید کنیم، بهتر است از یک سرویس VPN استفاده کنید تا مطمئن شوید که حضور شما در اینترنت پنهان می‌ماند.
  • از احتیاط و احترام استفاده کنید: فقط به دلایل اخلاقی از برنامه های پیامک ناشناس استفاده کنید. از استفاده از آن برای آزار و اذیت دیگران، انتشار اطلاعات نادرست یا سایر فعالیت های غیرقانونی خودداری کنید. به یاد داشته باشید که اعمال شما می تواند عواقبی داشته باشد، حتی اگر هویت شما پنهان باشد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین برنامه آموزشی برای کودکان در آیفون و اندروید
برنامه پیامک ناشناس

هنگام ارسال پیامک با استفاده از برنامه TextMe، شماره تلفن خود را پنهان کنید

بسیاری از سرویس‌های شخص ثالث می‌توانند به شما امکان ارسال متن ناشناس با استفاده از Android یا iPhone را بدهند. ما یک مثال را به شما نشان می دهیم و توصیه های دیگری را برای در نظر گرفتن ارائه می دهیم. برای این بخش، از TextMe استفاده می کنیم که رتبه های بسیار خوبی در اپ استور دارد. با این حال، شما می توانید با هر برنامه دیگری بروید.

بسته به دستگاه خود، برنامه را از هر یک از پیوندهای زیر نصب کنید. پس از نصب، برنامه را باز کنید و مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: حساب خود را تنظیم کنید (این فقط برای اولین بار است) و سپس روی Numbers ضربه بزنید.

مرحله ۲: روی «دریافت اولین شماره تلفن» ضربه بزنید.

مرحله 3: این با صفحه بخش منطقه دنبال می شود. پس از آن، یکی از شماره تلفن های ذکر شده را انتخاب کنید.

برای انتخاب هر یک از اعداد ذکر شده در بالا، باید یک طرح برتر انتخاب کنید. پس از انتخاب، می توانید از این شماره برای ورود به هر برنامه پیام رسانی محبوب و ارسال متن های ناشناس استفاده کنید.

سایر برنامه های پیامک ناشناس که باید در نظر بگیرید

علاوه بر TextMe، بسیاری از برنامه‌های دیگر می‌توانند به شما امکان ارسال پیامک ناشناس نامحدود را بدهند. حتی برخی از برنامه ها به شما اجازه می دهند آنها را به صورت رایگان انجام دهید. پیشنهاد می کنیم این برنامه ها را تست کنید و بررسی کنید که آیا با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر:

1. TextNow – شماره تلفن ناشناس رایگان

TextNow یک شماره تلفن رایگان ارائه می دهد و به کاربران امکان ارسال و دریافت متن رایگان را می دهد. این برنامه حتی به شما امکان می دهد در صورت تماشای تبلیغات از اعداد رایگان استفاده کنید.

2. TextPlus – ارسال متون بدون نمایش شماره

مشابه TextNow، TextPlus همچنین یک شماره تلفن رایگان برای ارسال و دریافت متن ارائه می دهد. با این کار می توانید بدون نشان دادن شماره واقعی خود یک متن ارسال کنید.

3. مشعل – قابلیت رایت شماره پس از استفاده

برخلاف استفاده از شماره استفاده شده از قبل، که ممکن است به شما اجازه استفاده از خدمات خاصی را ندهد، Burner به شما این امکان را می دهد که اعداد را پس از استفاده از آنها حذف کنید. می‌توانید قبل از مشترک شدن در هر یک از طرح‌های برتر ارائه شده، نسخه آزمایشی رایگان را امتحان کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا می توانید نام فرستنده را در پیام های آیفون پنهان کنید

شماره خود را از شناسه تماس گیرنده غیرفعال کنید

در حالی که ارسال پیامک بدون نشان دادن شماره شما غیرممکن است، همچنان می توانید هویت خود را در شناسه تماس گیرنده برای iPhone و Android پنهان کنید. در اینجا چگونه است:

در آیفون

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید و روی Phone ضربه بزنید تا “Show My Caller ID” را انتخاب کنید.

مرحله 2: «نمایش شناسه تماس گیرنده من» را خاموش کنید.

خاموش کردن نشان دادن شناسه تماس گیرنده من

در اندروید

پس از آزمایش نتوانستیم گزینه مشابهی را در Google Dialer پیدا کنیم. با این حال، در اینجا نحوه انجام همین کار برای گوشی های سامسونگ آمده است.

مرحله 1: برنامه تلفن را باز کنید، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 2: خدمات تکمیلی را انتخاب کنید و “نمایش شناسه تماس گیرنده خود” را انتخاب کنید.

مرحله 3: بین هرگز یا همیشه انتخاب کنید.

بین هرگز یا همیشه یکی را انتخاب کنید

یک متن ناشناس از طریق ایمیل ارسال کنید

بسیاری از اپراتورهای ایالات متحده امکان ارسال متن ناشناس با استفاده از ایمیل را ارائه می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ایمیل خود را برای نوشتن ایمیل باز کنید. شماره ده رقمی و سپس نام دامنه شرکت مخابراتی را تایپ کنید. پس از اتمام، روی دکمه ارسال ضربه بزنید. در اینجا چند نام دامنه برای اپراتورهای محبوب ایالات متحده آمده است:

خدمات مخابراتی پیامک MMS
AT&T @txt.att.net @mms.att.net
تی موبایل @tmomail.net @tmomail.net
Verizon @vtext.com @vtext.com
اسپرینت @messaging.sprintpcs.com @pm.sprint.com
PCS مترو @mymetropcs.com @mymetropcs.com
Alltel @message.alltel.com @message.alltel.com
ویرجین موبایل @vmobl.com @vmobl.com
تقویت موبایل @myboostmobile.com @myboostmobile.com
کریکت @sms.mycricket.com @mms.mycricket.com
نکستل @messaging.nextel.com @messaging.nextel.com
SunCom @tms.suncom.com @tms.suncom.com
تلفن همراه ایالات متحده @email.uscc.net @email.uscc.net
VoiceStream @voicestream.net @voicestream.net

سوالات متداول در مورد ارسال پیامک به صورت ناشناس

1. آیا می توانم به متن های ناشناس پاسخ دهم؟

در حالی که می توانید به برخی از متون ناشناس پاسخ دهید، همه سرویس ها از عملکرد پاسخ پشتیبانی نمی کنند. با این حال، هنوز هم می توانید امتحان کنید و ببینید که آیا کار می کند یا خیر.

2. اگر کسی با متن های ناشناس شما را اذیت کرد چه باید کرد؟

اگر کسی با متن های ناشناس شما را آزار می دهد، پیشنهاد می کنیم شماره را مسدود کنید. اگر مشکل همچنان وجود دارد، ما به شما پیشنهاد می کنیم از مقامات کمک بگیرید.

اکنون که در مورد برنامه های پیامک ناشناس و نحوه ارسال متن های ناشناس می دانید، مطمئن شوید که مسئولانه از آنها استفاده می کنید. آزار و اذیت شخصی با این خدمات غیرقانونی است و اکثر این سرویس ها هنوز هویت شما را ذخیره می کنند که مقامات می توانند آنها را ردیابی کنند.

امیدواریم از این مقاله نحوه ارسال پیامک به صورت ناشناس: بهترین برنامه ها و موارد دیگر مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jplWlX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *