نحوه رفع مشکل نمایش قرقره های ( ریلزهای ) مشابه در اینستاگرام

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6نحوه رفع مشکل نمایش قرقره های ( ریلزهای ) مشابه در اینستاگرام می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

حلقه ها به یکی از اعتیاد آورترین ویژگی های اینستاگرام تبدیل شده اند. کاربران به پیمایش مداوم برای تماشای ویدیوهای کوتاه مد روز از سازندگان عادت کرده اند. با این حال، وقتی اینستاگرام همچنان همان قرقره‌ها را در گوشی شما نمایش می‌دهد، ناامید می‌شوید. قبل از اینکه اینستاگرام را به دلیل ناامیدی ببندید، از ترفندهای زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که حلقه‌های اینستاگرام تکرار نمی‌شوند.

نحوه_اصلاح_اینستاگرام_نمایش_همان_قرارها_و_استوری ها

اینستاگرام قرقره ها را بر اساس علایق، سابقه جستجو، اکانت های دنبال شده و سایر جنبه های شما نشان می دهد. مرور در همان قرقره هایی که قبلاً دیده اید می تواند خسته کننده و خسته کننده باشد. عوامل متعددی می تواند بر تجربه شما در اینستاگرام Reels تأثیر بگذارد. این پدیده می تواند به دلیل مشکلات اتصال شبکه، حافظه پنهان خراب، مشکلات احراز هویت حساب و موارد دیگر باشد.

1. الگوریتم اینستاگرام را یاد بگیرید

اینستاگرام هیچ حلقه تصادفی را انتخاب نمی کند و آن را در حساب شما نشان نمی دهد. این پلتفرم برای یادگیری رفتار و علایق شما بر الگوریتم ها متکی است. این سیستم قرقره ها را بر اساس صفحات دنبال شده، لایک ها و تعامل شما در سایر پلتفرم های متا مانند فیس بوک و محتوای شما نشان می دهد.

مواقعی وجود دارد که در نهایت همان Reel را می بینید. و کاملاً خوب است. با این حال، این مسئله زمانی پیش می‌آید که اینستاگرام همان قرقره‌ها را به ترتیب نشان می‌دهد. قبل از بررسی ترفندهای پیشرفته، اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید.

در ، باید سینی چند کاره را با کشیدن انگشت به بالا و نگه داشتن از پایین باز کنید و دوباره روی کارت اینستاگرام به بالا بکشید تا بسته شود. پس از اتمام، اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید و Reels را بررسی کنید. اگر همچنان همان قرقره ها را می بینید به خواندن ادامه دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 نکته برای ایمن سازی حساب فیسبوک و جلوگیری از استفاده غیرمجاز

2. اتصال شبکه را بررسی کنید

اگر تلفن iPhone یا Android شما مشکل اتصال به شبکه داشته باشد، برنامه نمی‌تواند حلقه‌های جدید را به شما نشان دهد. دلیل آن این است که اینستاگرام نمی‌تواند فید Reels را به‌روزرسانی کند و به بارگذاری ویدیوهای قدیمی از حافظه پنهان دستگاه ادامه می‌دهد.

باید مشکلات اتصال شبکه را در تلفن خود حل کنید و دوباره امتحان کنید. می توانید حالت هواپیما را روی گوشی خود فعال کرده و پس از مدتی آن را غیرفعال کنید.

حلقه های اینستاگرام به تکرار 5حلقه های اینستاگرام به تکرار 5

اگر مشکلات شبکه در تلفن شما ادامه دارد، تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید و دوباره امتحان کنید. همچنین می‌توانید راهنمای اختصاصی ما را برای یادگیری مفاهیم بازنشانی تنظیمات شبکه در اندروید و آیفون بررسی کنید.

3. سرورهای اینستاگرام را بررسی کنید

وقتی سرورهای اینستاگرام با قطعی مواجه می‌شوند، حتی در عملیات‌های اولیه با اشکالاتی مواجه می‌شوید. ممکن است نتوانید فید برنامه را بارگیری کنید، پیام ارسال یا دریافت کنید، با داستان های مشابه مواجه شوید و با مشکلات دیگری روبرو شوید. از آنجایی که سرورهای اینستاگرام غیرقابل دسترسی هستند، برنامه ممکن است همان حلقه‌ها را از حافظه پنهان دستگاه بارگیری کند.

می توانید به Downdetector بروید و اینستاگرام را جستجو کنید. اگر متوجه نمودارهای قطعی بالا و نظرات کاربرانی شدید که از همین موضوع شکایت دارند، هیچ یک از ترفندها کارساز نخواهد بود. باید منتظر بمانید تا اینستاگرام مشکلات سمت سرور را عیب یابی کند و پس از مدتی دوباره امتحان کنید.

4. کش اینستاگرام را درک کنید و آن را پاک کنید

کش به فایل‌های کوچکی اشاره دارد که هر برنامه برای بهبود تجربه کاربر جمع‌آوری می‌کند. اینستاگرام حافظه پنهان را جمع‌آوری می‌کند تا موارد جستجو شده شما را ذخیره کند، زمان بارگذاری برنامه را افزایش دهد و داده‌های اینترنت را در حین بارگیری همان فایل‌های رسانه ذخیره کند. اینستاگرام که حلقه‌هایی را که قبلاً دیده‌اید به شما نشان می‌دهد می‌تواند به خاطر حافظه پنهان خراب باشد.

باید کش اینستاگرام خود را پاک کنید و دوباره امتحان کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم ارسال ایمیل توسط جیمیل در اندروید

مرحله 1: روی نماد برنامه اینستاگرام ضربه طولانی بزنید و منوی اطلاعات را باز کنید.

گام 2: روی Storage and cache ضربه بزنید و پاک کردن کش را بزنید.

اینستاگرام را دوباره راه اندازی کنید و Reels را کنید.

کاربران iOS می توانند مراحل زیر را برای پاک کردن کش دنبال کنند.

مرحله 1: تنظیمات را اجرا کنید و به قسمت عمومی بروید.

گام 2: روی iPhone Storage ضربه بزنید و به اینستاگرام بروید.

مرحله 3: روی Delete App ضربه بزنید و برنامه و داده های مرتبط را حذف کنید.

اینستاگرام را دوباره نصب کنید و دوباره امتحان کنید.

5. اکانت اینستاگرام خود را احراز هویت کنید

با رفع خطاهای احراز هویت حساب کاربری، می‌توانید از نمایش حلقه‌های مشابه در اینستاگرام جلوگیری کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: اینستاگرام را راه اندازی کنید و به پروفایل خود بروید.

گام 2: روی منوی همبرگر ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را باز کنید.

مرحله 3: به پایین بروید و از حساب خود خارج شوید.

حلقه های اینستاگرام به تکرار 10حلقه های اینستاگرام به تکرار 10

6. حساب Shadowbann شده است

اگر یکی از دستورالعمل‌ها یا قوانین اجتماعی اینستاگرام را نقض کرده باشید، ممکن است حساب شما با ممنوعیت موقت مواجه شود. وقتی اینستاگرام اکانت های شما را shadowban می کند، بر دسترسی شما به پلتفرم تاثیر می گذارد. همچنین ممکن است با خطاهایی مانند برنامه که همان قرقره ها را به شما نشان می دهد مواجه شوید. راهنمای جداگانه ما را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Shadowban اینستاگرام بررسی کنید.

7. اینستاگرام را به روز کنید

یک برنامه قدیمی اینستاگرام می تواند مقصر اصلی در اینجا باشد. باید اینستاگرام را از اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی به آخرین نسخه به روز کنید و دوباره Reels را بررسی کنید.

حلقه های مد روز را در اینستاگرام بررسی کنید

ویدئوهای کوتاه طوفان اینترنت را گرفته است. این روند با TikTok آغاز شد. در نهایت، سایر برنامه های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام و اسنپ از آنها استفاده کردند. با این حال، اینستاگرام که همان قرقره ها را نشان می دهد، می تواند تجربه شما را خراب کند. کدام ترفند برای شما مفید بود؟ یافته های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

امیدواریم از این مقاله نحوه رفع مشکل نمایش قرقره های مشابه در اینستاگرام مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jnbKic
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *