نحوه مشاهده شماره کارت Apple Pay در آیفون در سال 2023

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه مشاهده شماره کارت Pay در آیفون در سال 2023 با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

بسیاری از تراکنش‌های امروزی به کیف پول شما نیاز ندارند – گوشی شما بیش از اندازه کافی است. به خصوص اگر از آیفون استفاده می کنید، Apple Pay می تواند تراکنش ها را تنها با یک ضربه کامل انجام دهد. با این حال، اگر زمانی که نمی‌توانید به صورت فیزیکی به کارت خود دسترسی داشته باشید، همچنان نیاز به دسترسی به جزئیات کارت خود دارید، در اینجا نحوه مشاهده شماره کارت Apple Pay آورده شده است.

 

اطلاعات کارت کیف پول اپل

در این مقاله می خواهیم دستورالعمل های گام به گام برای دسترسی به اطلاعات کارت خود در Apple Wallet آیفون خود را به شما نشان دهیم. این روش بسیار آسان است و نگران نباشید – برای مشاهده اطلاعات کارت در کیف پول اپل، باید FaceID یا رمز عبور خود را وارد کنید. علاوه بر این، به عنوان یک امتیاز، ما همچنین می‌خواهیم با چند نکته برای استفاده ایمن از Apple Pay در آیفون خود به شما کمک کنیم. شروع کنیم.

شماره کارت کامل را در Apple Pay در iPhone ببینید

در اینجا نحوه مشاهده آسان شماره کارت و دسترسی به اطلاعات آن در اپلیکیشن Apple Wallet در آیفون آمده است.

مرحله 1 : برنامه Wallet را در آیفون خود باز کنید.

مرحله ۲: روی کارتی که می‌خواهید اطلاعات آن را مشاهده کنید ضربه بزنید.

مرحله 3: روی نماد کارت کوچک در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله 4 : با FaceID اقدام را تأیید کنید و می‌توانید شماره کارت Apple Pay خود را ببینید.

مشاهده اطلاعات کارت 1

شما بروید. به این ترتیب می توانید اطلاعات کارت Apple Pay خود را در برنامه Wallet در آیفون خود مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌خواهیم نکاتی را به شما ارائه دهیم تا به خاطر داشته باشید که از Apple Pay ایمن استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای پاورپوینت مایکروسافت که صدا را در ویندوز پخش نمی کند

امتیاز: نکاتی برای استفاده ایمن از Apple Pay در آیفون

  • در اینجا برخی از بهترین نکات برای استفاده ایمن از Apple Pay در آیفون خود آورده شده است. اساساً، این نکات بیشتر شامل ایمن نگه داشتن آیفون شما می شود که به نوبه خود به شما کمک می کند تا با خیال راحت از Apple Pay استفاده کنید.
  • یکی از اولین کارهایی که باید برای ایمن سازی آیفون خود انجام دهید، تنظیم یک رمز عبور قوی همراه با FaceID است.
  • با استفاده از رمز عبوری که نمی توان آن را حدس زد، Apple ID خود را ایمن نگه دارید. احراز هویت دو مرحله ای آن را حتی قوی تر می کند.
  • احراز هویت دو مرحله ای مشکل است، اما مطمئن شوید که آن را فعال کنید زیرا یک لایه امنیتی اضافی به Apple ID شما اضافه می کند.
  • فقط از برنامه ها و های رسمی استفاده کنید. وقتی با Apple Pay خرید می‌کنید، مطمئن شوید که در وب‌سایت واقعی هستید.
  • شبکه‌های Wi-Fi عمومی آنقدر که فکر می‌کنید امن نیستند، بنابراین در صورت امکان از پرداخت خودداری کنید. اگر می توانید به یکی از آنها دسترسی داشته باشید، به جای آن از یک شبکه خصوصی یا داده های تلفن همراه استفاده کنید.
  • همیشه آیفون خود را به آخرین نسخه iOS موجود به‌روزرسانی کنید تا با تمام تقویت‌کننده‌های امنیتی اپل به‌روز بمانید.
  • یک تایمر قفل خودکار کوتاه در آیفون به این معنی است که اگر گوشی را در اطراف خود رها کنید، هیچ کس زمان کافی برای بررسی آنچه در داخل گوشی شما وجود دارد نخواهد داشت. پس تنظیمش کن
  • Find My iPhone را فعال کنید زیرا در صورت دزدیده شدن یا گم شدن به شناسایی آن کمک می کند.
  • تاریخچه تراکنش های Apple Pay خود را به طور مرتب بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ خرید غیرمجازی وجود ندارد.
  • اعلان‌ها را برای تراکنش‌های Apple Pay فعال کنید، بنابراین برای هر خریدی که با کارت‌های مرتبط خود انجام می‌دهید، هشدار دریافت خواهید کرد.
  • اگر اغلب از Apple Pay برای پرداخت های حمل و نقل استفاده می کنید، حالت «Express Transit» را فعال کنید. این به شما امکان می دهد بدون باز کردن قفل دستگاه خود پرداخت کنید.
  • اگر دستگاه خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، مطمئن شوید که آنها بدون اجازه شما نمی توانند به اطلاعات Apple Pay شما دسترسی داشته باشند.
  • اگر مشکوک به هرگونه فعالیت غیرمجاز یا مشکلی با Apple Pay هستید، برای دریافت راهنمایی با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دریافت اکانت تبلیغاتی فیسبوک و دسترسی به صفحه

این همه آن چیزی است که باید در مورد مشاهده شماره کارت Apple Pay در آیفون خود بدانید. اگر سؤال دیگری دارید، می توانید به بخش سؤالات متداول زیر نگاهی بیندازید.

سوالات متداول در مورد اطلاعات کارت پرداخت اپل

1. آیا می توانم اطلاعات کارت Apple Pay را در Apple Watch خود مشاهده کنم؟

آره. همچنین می توانید اطلاعات کارت Apple Pay خود را در اپل واچ خود مشاهده کنید. برنامه Wallet را باز کنید، کارت را انتخاب کنید و روی نماد اطلاعات کارت ضربه بزنید.

2. Apple Pay در کدام کشورها موجود است؟

Apple Pay در چندین کشور در سراسر جهان پشتیبانی می شود. می توانید نگاهی به این لیست که در وب سایت رسمی اپل منتشر شده است بیاندازید. این لیست همچنین با اضافه شدن یک کشور جدید به طور مداوم به روز می شود.

شماره کارت Apple Pay را به راحتی مشاهده کنید

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا به راحتی شماره کارت Apple Pay و تمام اطلاعات آن را در برنامه Wallet در آیفون خود مشاهده کنید. با این حال، توصیه می کنیم به شماره کارت خود در برنامه کیف پول آیفون خود در یک محیط خصوصی امن دسترسی داشته باشید تا چشمان کنجکاو را دور نگه دارید!

امیدواریم از این مقاله نحوه مشاهده شماره کارت Apple Pay در آیفون در سال 2023 مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jQQWbl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *