نحوه وارد کردن ایمیل های یاهو به جیمیل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه وارد کردن ایمیل های یاهو به جیمیل با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

در حالی که Gmail بر صحنه ایمیل مصرف کننده حاکم است، Outlook بر بخش کسب و کار و شرکت تسلط دارد. سایر ارائه دهندگان ایمیل مانند Yahoo، AOL و iCloud در مقایسه با آنها کنان کوچکی هستند. تبلیغات مکرر، افزونه های خبری غیر ضروری، و فقدان ویژگی های نوآورانه، تجربه یاهو را کاهش داده است. اگر از یاهو به جیمیل نقل مکان کرده اید اما نمی خواهید ایمیل های موجود خود را پشت سر بگذارید، ایمیل های یاهو خود را به جیمیل وارد کنید.

 

How_to_Import_Yahoo_Emails_to_Gmail

Gmail از وارد کردن ایمیل و مخاطبین از همه ارائه دهندگان ایمیل محبوب مانند Outlook، Yahoo، AOL و iCloud پشتیبانی می کند. این سرویس یک پوشه اختصاصی برای یاهو ایجاد می کند و تمام ایمیل های دریافتی را به آن وارد می کند. دیگر نیازی به استفاده از برنامه های ایمیل دست و پا گیر یاهو در وب و ندارید. بیایید آن را در عمل بررسی کنیم.

ایمیل های یاهو را به جیمیل وارد کنید

برای وارد کردن صندوق ورودی یاهو خود باید از Gmail Web استفاده کنید. نمی‌توانید این کار را از برنامه‌های تلفن همراه Gmail انجام دهید. مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: از Gmail در وب بازدید کنید و با جزئیات حساب Google خود وارد شوید.

مرحله 2: روی چرخ دنده تنظیمات در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و همه تنظیمات را باز کنید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 1 وارد کنید

مرحله 3: Accounts and Import را در بالا انتخاب کنید. روی “وارد کردن از آدرس دیگری” کلیک کنید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 2 وارد کنید

مرحله 4: وارد آدرس ایمیل یاهو خود شوید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه خود را از TruthFinder حذف کنید
ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 6 وارد کنید

مرحله 5: روی Continue کلیک کنید.

مرحله 6: حساب یاهو خود را انتخاب کنید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 7 وارد کنید

مرحله 7: رمز عبور را از منوی زیر وارد کنید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 8 وارد کنید

مرحله 8: مجوزهای لازم را برای خواندن یاهو، مخاطبین و ایمیل به سرویس بدهید. احراز هویت شما با موفقیت انجام شد. پنجره فعلی را ببندید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 9 وارد کنید

مرحله 9: یک پنجره جدید باز می شود و گزینه های واردات مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید ایمیل ها، مخاطبین را وارد کنید و به مدت 30 روز به وارد کردن ایمیل های جدید ادامه دهید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 10 وارد کنید

توصیه می‌کنیم ایمیل‌ها را برای 30 روز آینده نیز وارد کنید. به طوری که زمان کافی برای اطلاع رسانی به مخاطبین، مشتریان، کارمندان و مشتریان خود در مورد آدرس جدید جیمیل خود داشته باشید. روی Start import کلیک کنید.

ممکن است چندین ساعت (گاهی تا 48 ساعت) طول بکشد تا پیام‌های وارد شده شما در Gmail مشاهده شود. می توانید برگه و حتی مرورگر را ببندید. Gmail روند انتقال را در پس‌زمینه ادامه می‌دهد.

در مورد مخاطبین یاهو، باید از نسخه وب Google Contacts دیدن کنید تا مخاطبین وارد شده خود را بررسی کنید.

ترفند بالا فقط پیام ها را از حساب یاهو شما منتقل می کند، نه پوشه ها یا برچسب ها. شما باید آنها را از ابتدا سازماندهی کنید.

ایمیل های یاهو را در جیمیل مدیریت کنید

پس از تکمیل فرآیند وارد کردن ایمیل یاهو، Gmail یک برچسب اختصاصی ایجاد می کند تا تمام ایمیل های وارد شده را متمایز کند. می توانید منوی برچسب ها را از نوار کناری گسترش دهید و صندوق ورودی خود را بررسی کنید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 3 وارد کنید

توجه داشته باشید که ایمیل‌های یاهو وارد شده شما جزو فضای ذخیره‌سازی رایگان جیمیل محسوب می‌شوند. Google 15 گیگابایت فضای Drive را ارائه می‌کند که بین Google Photos، فایل‌های Drive و ایمیل‌های Gmail مشترک است. اگر هزاران ایمیل از صندوق ورودی یاهو خود وارد می‌کنید، ممکن است حجم زیادی از فضای Drive را مصرف کند.

ممکن است لازم باشد در یکی از طرح‌های Google One مشترک شوید یا پست اختصاصی ما را بخوانید تا فضای Drive را آزاد کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک حساب اسنپ چت هک شده را بازیابی کنیم

نحوه دانلود ایمیل یاهو

همچنین می توانید ایمیل های یاهو خود را به صورت آفلاین ذخیره کنید. اگر می خواهید ایمیل های محرمانه یاهو را در درایو خارجی دانلود کنید، از مراحل زیر استفاده کنید.

مرحله 1: جیمیل را باز کنید و برچسب ایمیل یاهو خود را از نوار کناری انتخاب کنید.

مرحله 2: ایمیلی را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید. روی منوی سه نقطه کلیک کنید.

مرحله 3: دانلود پیام را انتخاب کنید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 4 وارد کنید

Gmail ایمیل را در قالب .EML دانلود می کند. می توانید همین کار را برای تمام ایمیل های خصوصی خود تکرار کنید و یک کپی آفلاین روی هارد دیسک ایجاد کنید. لازم نیست نگران هرگونه حمله سایبری باشید که ایمیل‌های ارزشمند شما را به سرقت می‌برد.

دریافت ایمیل های جدید یاهو در جیمیل را متوقف کنید

جیمیل ایمیل های یاهو شما را به مدت 30 روز وارد می کند. با این حال، اگر دیگر نمی‌خواهید ایمیل‌های جدید یاهو را در صندوق ورودی جیمیل خود دریافت کنید، از مراحل زیر برای توقف این رفتار استفاده کنید.

مرحله 1: به تنظیمات Gmail در وب بروید (مراحل بالا را بررسی کنید).

مرحله 2: به حساب ها بروید و وارد کنید.

مرحله 3: روی Stop در کنار آدرس ایمیل یاهو خود کلیک کنید.

ایمیل ها و مخاطبین یاهو را به جیمیل 5 وارد کنید

مرحله 4: همین مورد را از منوی زیر تأیید کنید.

جیمیل آدرس ایمیل یاهو شما را از همان منو حذف می کند. با این حال، سیستم ایمیل های وارد شده موجود را حذف نمی کند. فقط برای دریافت ایمیل های جدید یاهو همگام سازی را متوقف می کند.

ایمیل های یاهو خود را پشت سر نگذارید

در حالی که حرکت از یاهو به جیمیل گامی در مسیر درست است، نباید ایمیل های مربوط به یاهو خود را پشت سر بگذارید. متأسفانه نمی توانید ایمیل های انتخابی یاهو را به جیمیل منتقل کنید. این ترفند تمام ایمیل ها و مخاطبین را از یاهو به جیمیل منتقل می کند.

امیدواریم از این مقاله نحوه وارد کردن ایمیل های یاهو به جیمیل مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lfEMYV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *