نمایشگاه نوآوری Med-Tech 2023: پیش نمایش کنفرانس روز اول

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مدیر محتوای گروه، یان بولاند، خلاصه ای از آنچه شرکت کنندگان در نمایشگاه نوآوری Med-Tech می توانند از جلسات کنفرانس در روز اول در 7 ژوئن انتظار داشته باشند، به شما ارائه می دهد.

مطمئن نیستید که در طول حضور خود در نمایشگاه نوآوری Med-Tech در 7-8 ژوئن در کدام جلسات کنفرانس شرکت کنید؟ موضوعات متنوعی در دو مرحله وجود دارد که برای علاقه‌مندان به سیاست‌گذاری از ادارات دولتی، مالکیت معنوی، مسائل زنجیره تامین، برون‌سپاری، بازاریابی و مقررات و همچنین بینش‌های فراوانی از سوی کسانی که در نمایشگاه حضور دارند، ارائه می‌شود.

در اینجا خلاصه ای از آنچه می توانید در روز اول انتظار داشته باشید آورده شده است:

چشم انداز علوم زندگی و استراتژی MedTech انگلستان

یک جفت جلسه مهم بر روی برنامه‌ها و اولویت‌های دولت برای استفاده از فناوری پزشکی به عنوان اهرمی برای رشد در اقتصاد بریتانیا متمرکز بود – ما خوش شانس هستیم که دو سخنران در این زمینه اظهار نظر می‌کنند.

هدر هابسون، رئیس مقررات، دسترسی و رشد در دفتر علوم زیستی، یک جلسه کلیدی در مورد چشم انداز علوم زیستی ارائه می دهد و ما را در مورد پیشرفت دولت به روز می کند و توضیح می دهد که چگونه از فناوری پزشکی پشتیبانی می کند. این بینشی از اولویت های دولت برای این بخش و همچنین به روز رسانی پیشرفت در موضوعات کلیدی چشم انداز ارائه می دهد. در این جلسه جزئیاتی در مورد نحوه پشتیبانی Vision از medtech ارائه خواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 محافظ برتر برای آیفون 15 پرو مکس

به دنبال اعلام اخیر استراتژی MedTech دولت بریتانیا، مدیر فناوری پزشکی از وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی، دیوید لاوسون، به ما ملحق شده است که به روز رسانی پیشرفت در ابتکارات اجرایی برای تحقق چشم انداز را ارائه می دهد. جلسه او بلافاصله پس از هدر هابسون برگزار می شود.

تجارت

دپارتمان تجارت و تجارت که اخیراً تغییر نام داده است، به بررسی آینده برای UK MedTech خواهد پرداخت. مارک اوکس، رئیس علوم زیستی (صادرات) طیف وسیعی از اهرم های دپارتمان را برای حمایت از بخش پر رونق پزشکی انگلستان در سال های آینده و نمونه هایی از فرصت های صادرات به بازارهای کلیدی مانند ایالات متحده توضیح خواهد داد. او همچنین در مورد چگونگی پیشرفت این بخش و پتانسیلی که بریتانیا برای پیشبرد موقعیت پیشرو خود در تحقیق و نوآوری دارد صحبت خواهد کرد.

موضوعات پیشرو

دور از سخنرانان دولت ما در روز اول، صحنه اصلی دارای یک جلسه سرفصل درباره یکی از کلیدواژه های بزرگ صنعت است: پایداری. ما یک جلسه یک ساعته از میشل سالیوان از بوستون ساینتیفیک داریم، که توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان مراقبت‌های بهداشتی صفر خالص را به واقعیت تبدیل کرد، و شرکت‌های فناوری پزشکی برای تحقق این جاه‌طلبی باید چه کاری انجام دهند.

از دیگر سخنرانان محترم می توان به طراحان دستگاه های پزشکی برنده جایزه و همچنین یک یا دو اشاره به نمایش خواهر ما TCT3Sixty اشاره کرد.

یک سال بعد

برای کسانی که در سال گذشته شرکت کردند، ممکن است صحنه پرجمعیت جلسه زنده پادکست MedTalk با تمرکز بر مقررات را به خاطر داشته باشید. ما امسال دوباره بازگشته‌ایم و در مورد آخرین به‌روزرسانی‌ها، وضعیت نظارتی بریتانیا و همسویی‌های احتمالی با سایر مقامات بحث می‌کنیم. امسال یک چهره جدید در پانل وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در ساعت 12:20 در مرحله معرفی سلامتی-تکنولوژی آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم ارسال ایمیل توسط Microsoft Outlook در اندروید و آیفون

طبقه نمایش

بینش واقعاً هیجان‌انگیزی از کسانی که در نمایشگاه در سراسر مرحله معرفی فناوری بهداشتی ما حضور دارند، وجود دارد. اگر نمی‌دانید وقتی وارد سالن 2 می‌شوید از کجا شروع کنید و ابتدا از چه کسی بازدید کنید، پس نگاهی به برنامه در مرحله معرفی فناوری سلامت احتمالاً مکان خوبی برای شروع با جلساتی است که طراحی محصول، اندازه‌شناسی را پوشش می‌دهند. در حال توسعه دستگاه‌های LMIC، دستگاه‌های پزشکی هوشمند و موارد دیگر!

به علاوه

به طور دقیق، این بخشی از جلسه کنفرانس نیست، اما من نمی‌توانم از راه‌اندازی محصول هیجان‌انگیز چشم‌پوشی کنم، زیرا تیم تحقیقات فناوری AND Tento+ را در Connect Lounge در محل نمایشگاه راه‌اندازی کرد. این شامل نمایشی از محصول، سخنرانی‌های مدیرعامل، دکتر نیکولا تورن، سو اسپنسر، رئیس بخش IVD در گروه Qserve قبل از ‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل و نوشیدنی‌ها می‌شود – می‌توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید، و این رویداد در ساعت ۲ بعد از ظهر برگزار می‌شود!

برای شرکت در نمایشگاه نوآوری Med-Tech به صورت رایگان ثبت نام کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AnRDNj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *