نمونه عرشه زمین دانه: عرشه 2.3 میلیون دلاری Netmaker

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نمونه عرشه زمین دانه: عرشه 2.3 میلیون دلاری Netmaker
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در یک دنیا در جایی که افرادی که از خانه کار می کنند هنوز نیاز به دسترسی به شبکه ها و بسیاری از موارد استفاده دیگر دارند، Netmaker به کاربران اجازه می دهد بدون منحنی یادگیری، اتصالات VPN را ایجاد و مدیریت کنند، همانطور که رومن سال گذشته زمانی که این شرکت راند اولیه خود را اعلام کرد نوشت.

Netmaker اولین خود را به TechCrunch+ ارسال کرد و امروز ما نگاهی دقیق به عرشه ای می اندازیم که این شرکت برای افزایش 2.3 میلیون دلاری خود استفاده کرد.


ما به دنبال زمین‌های منحصر به فرد بیشتری برای تخریب هستیم، بنابراین اگر می‌خواهید طرح خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.


در این عرشه اسلاید می شود

Netmaker دارای یک عرشه محکم و 14 کشویی است. این شرکت به من می‌گوید که برخی از داده‌های حساس (مانند اطلاعات مالی) را ویرایش کرده است، اما آن بخش‌ها به وضوح علامت‌گذاری شده‌اند، بنابراین عرشه همچنان در زمینه منطقی است.

  1. کاور اسلاید
  2. اسلاید مشکل
  3. اسلاید ویژن
  4. اسلاید راه حل
  5. اسلاید به اندازه بازار
  6. اسلاید محصول
  7. نحوه کار اسلاید
  8. اسلاید کششی (“در حال استفاده فعال در بیش از 10000 دستگاه”)
  9. اسلاید تکامل محصول
  10. اسلاید ورود به بازار
  11. اسلاید نقشه راه
  12. اسلاید مسابقه
  13. اسلاید تیم
  14. بسته شدن اسلاید

سه چیز برای دوست داشتن

Netmaker اطلاعات زیادی را در چند اسلاید در مورد آنچه که می تواند به عنوان یک فضای بسیار پیچیده و فنی تلقی شود به اشتراک می گذارد. این شرکت کار باورنکردنی برای در دسترس نگه داشتن چیزها انجام داده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه برای رفع خطای Roblox 503 "این سرویس در دسترس نیست"

کشش پادشاه است

[Slide 8] کشش زیاد همه گناهان دیگر را می بخشد و این نمودار در جهت درست نشان داده شده است. اعتبار تصویر: Netmaker

داشتن کشش قدرتمند برای هر استارت آپی عالی است، زیرا رشد سریع نشان می دهد که یک شرکت چیز مهمی در بازار پیدا کرده است و می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند.

با این حال، برخی از این آمار به نظر من مانند معیارهای بیهوده است. به عنوان مثال، چرا داشتن 5500 ستاره در GitHub مهم است؟ آیا این به مشتریان ترجمه می شود؟ چرا تعداد 1000 عضو انجمن مهم است؟ Netmaker می توانست سعی کند نقاط را به هم متصل کند: چرا این معیارها برای شرکت مهم هستند و چگونه رشد سریعی را نشان می دهند؟

من متوجه شدم که با ادعای “50٪ رشد مادر به مدت 6 ماه” دچار مشکل شدم. اغراق کردن اینکه چقدر تاثیرگذار است سخت است، و به عنوان یک سرمایه گذار، احساس می کنم که در حال خارش هستم تا بفهمم موتور رشد اینجا چیست. شرکت چقدر باید برای جذب این مشتریان هزینه می کرد؟ چگونه می تواند در این مسیر ادامه دهد؟

چگونه کار می کند

[Slide 7] چگونه کار می کند. اعتبار تصویر: Netmaker

هنگامی که مخاطبان هدف شما افرادی هستند که زیرساخت های شبکه را طراحی، اجرا و نگهداری می کنند، می توانید شرط ببندید که اکثر سرمایه گذارانی که با آنها صحبت می کنید به طور کامل با پیچیدگی های بازار مواجه نخواهند شد. من VC هایی را می شناسم که دانش عمیق دامنه دارند، اما حتی آنهایی که با تجربه هستند ممکن است اطلاعات بسیار قدیمی داشته باشند. چشم انداز این فضا، مانند بسیاری دیگر، تقریبا هر روز تغییر می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 برتر بهترین تولید کننده میم هوش مصنوعی رایگان

این اسلاید “چگونه کار می کند” ممکن است کمی باشد هم ساده، صادقانه بگویم من دوست داشتم اسکرین شات هایی از صفحه های تهیه/تنظیم واقعی ببینم تا بفهمم پیکربندی شبکه یا اضافه کردن ماشین ها چقدر سخت است. با این اوصاف، این یک مقدمه عالی در سطح پایه برای توضیح بخشی از داستان “این است که ما چه می کنیم و چرا اهمیت دارد” است.

چشم انداز روشنی از آینده

من دوست دارم که چگونه Netmaker در چشم انداز خود برای آینده صنعت خود هیچ ضربه ای نمی کشد. این دیدگاه ممکن است نادرست باشد، اما شرکت گیج نشده است. دیدن چنین وضوح و توانایی این شرکت برای تطبیق چشم انداز خود باعث طراوت می شود:

[Slide 3] وضوح چشم انداز خود از آینده. این یکی از اسلایدهای مورد علاقه من در این عرشه است. اعتبار تصویر: Netmaker

این شرکت در اینجا کاری را بسیار درست انجام می دهد: دیدگاهی روشن، جسورانه و متمایز از آینده را ترسیم می کند.

اکنون، می توانید استدلال کنید که آیا این درست است یا خیر. آیا هیچ کس به هیچ وجه صاحب سخت افزار شبکه خود نخواهد شد؟ آیا نیازی به پیکربندی شبکه های پیچیده نخواهد بود؟ من معمار شبکه نیستم، اما این به نظر کمی کشدار است. حداقل، خود اینترنت و فناوری های زیربنایی که از Netmaker پشتیبانی می کنند، احتمالاً به مقداری سخت افزار نیاز دارند.

با این وجود، من فکر می‌کنم که این شرکت کاری را درست در اینجا انجام می‌دهد: دیدگاهی روشن، جسورانه و متمایز از آینده ترسیم می‌کند و با گام‌هایی که باید برای قرار دادن خود در خط مقدم این حرکت بردارد، از آن حمایت می‌کند.

در ادامه این حذف، ما به سه چیز که Netmaker می‌توانست بهبود ببخشد یا به‌طور متفاوتی انجام دهد، نگاهی می‌اندازیم – همراه با بازی کامل آن!

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FGoMTN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *