بررسی سلامت سوزش سر دل Cyted در سراسر NHS اجرا می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک آزمایش جدید برای تشخیص و کمک به پیشگیری از سرطان مری زودرس از آخر این هفته به بیماران NHS تحویل داده می شود. شرکت تشخیصی Cyted برنامه Heartburn Health Check را به عنوان بخشی از برنامه‌ای با بودجه NHS راه‌اندازی می‌کند که قرار است بیش از ۸۰ مکان در سراسر بریتانیا از آن بهره‌مند شود.

Cyted 15000 آزمایش تشخیص زودهنگام سرطان مری را با فناوری موجود ارائه کرده است. اکنون در حال راه‌اندازی یک دستگاه آزمایشی جدید با نشان‌گذاری UKCA و CE – تست اسفنج کپسول EndoSign – است که در هر دو محیط بالینی و اجتماعی مستقر خواهد شد.

یک گزارش مستقل از Unity Insights نتیجه می‌گیرد که آزمایش Cyted می‌تواند میلیون‌ها پوند از NHS صرفه‌جویی کند و همچنین لیست انتظار آندوسکوپی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این گزارش محاسبه کرد که یک سیستم مراقبت یکپارچه NHS، که در مجموع 42 مورد از آن وجود دارد، می‌تواند با استفاده از این فناوری تا 3.86 میلیون پوند در طول پنج سال صرفه‌جویی کند.

تست‌های Cyted راحت‌تر و در دسترس‌تر از انجام آندوسکوپی هستند – استاندارد فعلی مراقبت برای تشخیص و نظارت بر بیماران مبتلا به بیماری پیش سرطانی مری بارت. استقرار گسترده می تواند به کاهش لیست انتظار و کاهش فشار بر بیمارستان ها کمک کند. سرطان مری یکی از بدخیم ترین سرطان هاست که سالانه بیش از نیم میلیون نفر در سراسر جهان بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه جلوی ظاهر شدن Google Translate در اپلیکیشن ها را بگیریم

دستگاه جدید Cyted نسل بعدی تست اسفنج کپسولی است که دارای قابلیت استفاده بهبود یافته است که آزمایش را برای پزشکان آسان‌تر و سریع‌تر و برای بیماران راحت‌تر می‌کند. در این آزمایش بیماران کپسولی را می‌بلعند که سلول‌های مری را در فرآیندی که کمتر از ده دقیقه طول می‌کشد جمع‌آوری می‌کند. می توان از آن برای نظارت بر بیمارانی که از سوزش معده مزمن و مری بارت رنج می برند، که در معرض خطر ابتلا به سرطان مری هستند، استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که سرطان می تواند زودتر تشخیص داده شود و درمان شود.

برنامه آزمایش‌هایی که قرار است در آخر هفته راه‌اندازی شود، توسط ابتکار تحقیقات کسب‌وکارهای کوچک (SBRI) دولت بریتانیا تأمین مالی شده است که اوایل سال جاری 3.4 میلیون پوند کمک مالی به Cyted ارائه کرد. این در ابتدا به بیمارانی در لنکاوی و ساوت کامبریا، شرق و وسکس ارائه می شود تا هم به نظارت بر بیماران مبتلا به مری بارت کمک کند و هم برای شناسایی افراد مبتلا به سوزش معده که بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان هستند، شناسایی شوند. این کار اضافی بر اساس برنامه آزمایش مداوم Cyted در بیمارستان ها و جوامع در سراسر بریتانیا است.

مارسل گرونگ، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Cyted، گفت: “ما می خواهیم چک سلامت سوزش سر دل خود را تا حد امکان به بیماران بیشتری ارائه دهیم. فناوری جدید EndoSign Cyted تضمین می‌کند که می‌توانیم آزمایش‌های اولیه سرطان را در جوامع بیشتری ارائه کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

«تحویل بررسی سلامت سوزش سر دل در مراکز تشخیصی جامعه و کلینیک‌های عمومی، دسترسی به آزمایش ما را آسان‌تر می‌کند. سرطان مری یک نگرانی عمده برای سلامت عمومی و یکی از کشنده ترین سرطان ها است که نرخ بقای آن کمتر از 15 درصد است. به زبان ساده: تشخیص‌های سریع‌تر و زودتر می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GAFrqh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *