هدف برنامه جدید TikTok شناسایی هنرمندان در حال رشد در صنعت موسیقی است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم هدف برنامه جدید TikTok شناسایی هنرمندان در حال رشد در صنعت موسیقی است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که TikTok در حال راه اندازی برنامه جدیدی است که برای شناسایی موج بعدی هنرمندان در حال رشد در صنعت موسیقی طراحی شده است. برنامه جدید که Elvate نام دارد، قرار است به نوازندگان کمک کند تا شغلی مادام‌العمر در صنعت موسیقی ایجاد کنند، فراتر از یک شگفت‌انگیز بودن.

این شرکت جزئیاتی در مورد نحوه انتخاب دسته هنرمندان خود برای این برنامه ارائه نکرد، اما خاطرنشان کرد که به «استعدادهای امضا شده و امضا نشده، برای ایجاد فهرستی از هنرمندانی که در سراسر جهان و بسیاری از ژانرهای موسیقی را شامل می‌شود» نگاه کرده است.

از طریق Elevate، TikTok با هنرمندان در حال رشد کار می کند تا منابعی را هم در برنامه خود و هم در دنیای واقعی برای آنها فراهم کند، از جمله دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید، تقویت محتوا و پشتیبانی از دسته های اجتماعی رسمی TikTok.

این برنامه اجراهای انحصاری را از هر هنرمند در زادگاهشان در مکان هایی اجرا می کند که الهام بخش موسیقی آنها بوده است. TikTok در ی به TechCrunch گفت که کنسرت‌ها برای دوستان، طرفداران و خانواده صمیمی خواهد بود، اما آنها به عنوان بخشی از یک سری محتوای اصلی موجود در TikTok فیلمبرداری خواهند شد تا طرفداران در سراسر جهان بتوانند اجراها را تماشا کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع باز نشدن مایکروسافت اج در ویندوز 11

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: «ما می دانیم طرفداران TikTok روحیه ای هستند که به هنرمندان کمک می کند تا در دنیای موسیقی نفوذ کنند، و این پلتفرم بهترین مکان برای هنرمندان برای تعامل با طرفداران در مقیاس جهانی است. به همین دلیل، به عنوان بخشی از Elevate، تجربیات هنرمندان منحصربه‌فردی را برای طرفداران به ارمغان می‌آوریم، از جمله اجراهای انحصاری در مکان‌های مهمی در شهر خود که الهام‌بخش موسیقی آن‌ها است. از طریق Elevate، هنرمندان محتوا و به‌روزرسانی‌های جدید را در مورد انتشارات موسیقی آینده به اشتراک می‌گذارند، به علاوه نگاهی صمیمی به تکامل حرفه موسیقی خود در TikTok و از طریق دسته‌های اجتماعی @musicontiktok ما.»

کلاس افتتاحیه برنامه شامل چینچیلا، سام باربر، عمر کورتز، ایزابل لا روزا، کالی و لو کالا. این هنرمندان در سراسر جهان در زادگاه خود اجرا خواهند کرد، از جمله در کانادا، جورجیا، مریلند، میسوری، پورتوریکو و بریتانیا.

Elevete امروز با برنامه افتتاحیه خود که تا اکتبر ادامه دارد آغاز می شود. TikTok قصد دارد در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد گروه‌های Elevate آینده منتشر کند.

TikTok ابزاری محبوب برای کشف و ترویج موسیقی است و اغلب می‌تواند منجر به افزایش محبوبیت آهنگ‌ها پس از استفاده از آنها در ویدیوها و ترندهای ویروسی شود. با توجه به تأثیر این برنامه بر صنعت موسیقی، منطقی است که این شرکت شروع به ترویج استعدادهای در حال رشد در پلتفرم خود هم در برنامه خود و هم در دنیای واقعی کند، به خصوص که به نظر می رسد صنعت موسیقی را به بیش از یک روش انجام دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین پایه و نگهدارنده تبلت خودرو برای سال 2023

در اوایل این ماه، این شرکت یک سرویس پخش موسیقی جدید با نام «TikTok Music» را در برزیل و اندونزی راه‌اندازی کرد. موسیقی TikTok به کاربران این امکان را می دهد که این سرویس را با حساب های TikTok موجود خود همگام کنند و آهنگ ها را گوش دهند، دانلود کنند و به اشتراک بگذارند. این سرویس شامل کاتالوگ های شرکت های بزرگ ضبط موسیقی، از جمله Universal Music Group، Warner Music Group و Sony Music است. TikTok قبلاً بر بازار ویدیوهای کوتاه و رسانه های اجتماعی تسلط داشته است و اکنون به دنبال مقابله با و Music با سرویس پخش موسیقی خود است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XKjHdZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *