واتس اپ قابلیتی را برای خاموش کردن خودکار تماس با شماره های ناشناس معرفی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم واتس اپ قابلیتی را برای خاموش کردن خودکار تماس با شماره های ناشناس معرفی می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

واتس اپ ویژگی جدیدی را برای خاموش کردن خودکار تماس های شماره های ناشناس معرفی کرده است. این پس از آن صورت می گیرد که چندین مشتری در هند، بزرگترین بازار برنامه با بیش از 500 میلیون کاربر، از افزایش تماس های هرزنامه در چند ماه گذشته شکایت کرده اند.

روز سه‌شنبه، مارک زاکربرگ از ویژگی خاموش کردن تماس به همراه گزینه جدید بررسی حریم خصوصی خبر داد.

او گفت: «اکنون می‌توانید برای حفظ حریم خصوصی و کنترل بیشتر، تماس‌های دریافتی از مخاطبین ناشناس در واتس‌اپ را به‌طور خودکار خاموش کنید.

کاربران می توانند با رفتن به این گزینه را فعال کنند تنظیمات > حریم خصوصی > تماس ها و گزینه “خاموش شدن تماس گیرنده ناشناس” را انتخاب کنید. واتس‌اپ گفت که در حالی که تماس‌های شماره‌های ناشناس به‌طور خودکار خاموش می‌شوند، در اعلان‌ها و لیست تماس‌های برنامه نمایش داده می‌شوند. این در صورتی است که بخواهید بعداً بررسی کنید که آیا از طرف کسی است که می‌شناسید اما شماره او را در مخاطبین ذخیره نکرده‌اید.

اعتبار تصویر: واتس اپ

وقتی از شماره ناشناس تماسی دریافت می کنید، تلفن فقط شماره را همراه با پیام “شماره ناشناس خاموش شده” به شما نشان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هانی ول مجموعه فیبر Spectra Medical Grade BIO را گسترش می دهد

به طور جداگانه، یک ویژگی جدید بررسی حریم خصوصی را اضافه کرده است که در بخش Privacy ظاهر می شود. بررسی چندین مرحله را طی می‌کند تا شما را از کنترل‌های مختلف حریم خصوصی آگاه کند، مانند «انتخاب چه کسی می‌تواند با شما تماس بگیرد»، «اطلاعات شخصی خود را کنترل کنید»، «افزودن حریم خصوصی بیشتر به چت‌هایتان» و «افزودن حفاظت بیشتر به حسابتان». ” کاربران می‌توانند تنظیماتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای را تغییر دهند، تصمیم بگیرند که چه کسی می‌تواند آنها را به گروه‌ها اضافه کند، یک تایمر پیش‌فرض برای پیام‌های ناپدید شده تنظیم کند و کنترل کند که چه کسی می‌تواند تصویر خود را از طریق این فرآیند ببیند.

اعتبار تصویر: واتس اپ

ماه گذشته، واتس‌اپ به‌روزرسانی‌های بک‌اند را برای کاهش تماس‌های اسپم با مشتریان در هند ارائه کرد. این شرکت گفت که ظرفیت تشخیص مبتنی بر یادگیری ماشینی خود را افزایش داده و انتظار دارد این تماس ها تا 50 درصد کاهش یابد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YdRRLO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *