والپیپر iOS 18 را برای آیفون خود دانلود کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6والپیپر iOS 18 را برای خود دانلود کنید می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

خلاصه
  • در رویداد WWDC 24 از iOS 18 رونمایی کرد. تاکنون فقط یک والپیپر جدید iOS 18 دیده ایم.
  • با این حال، چندین شایعه حاکی از آن است که اپل قصد دارد تصاویر پس زمینه نسخه های قدیمی آیفون را با iOS 18 اضافه کند.
  • iOS 18 در سپتامبر 2024 همراه با عرضه آیفون های جدید برای عموم در دسترس خواهد بود.

رویداد اصلی پرقدرت WWDC 24، راه اندازی iOS 18 را به نمایش گذاشت – که در درجه اول بر روی آوردن برخی از ویژگی های سفارشی سازی مورد انتظار تمرکز داشت. مثل همیشه – یک کاغذ دیواری کاملاً جدید نیز وجود دارد که می توانید به سرعت آن را در دست بگیرید!

ماکت iOS 18

کاغذدیواری جدید دارای پس‌زمینه گرادیان رنگ صورتی مایل به هلویی است که به آرامی با رنگ زرد روشن ترکیب می‌شود. قسمت پایین به رنگ سرد و آبی مایل به آبی تبدیل می شود. ما در نسخه های قبلی والپیپرهای پیش فرض واضح تری دیده ایم، اما اگر رنگ های تسکین دهنده بصری را دوست دارید، این یکی برای شماست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کلر مطرح می کند، دیل از اتهامات دفاع می کند و مرکوری ارقام رشد پس از SVB را به اشتراک می گذارد.

سوالات متداول در iOS 18

1. iOS 18 چه زمانی برای دانلود در دسترس است؟

نسخه بتای توسعه دهندگان پس از این رویداد در دسترس است، بتای عمومی در ماه جولای و نسخه پایدار در ماه سپتامبر به همراه آیفون های جدید در دسترس خواهند بود.

2. کدام نسخه از آیفون با iOS 18 سازگار است؟

iOS 18 برای SE 2 و iPhone XS، XR و نسخه‌های بعدی در دسترس است.

3. برخی از به روز رسانی های کلیدی در iOS 18 چیست؟

مهم‌ترین ویژگی‌های جدید iOS 18 شامل گزینه‌های جدید سفارشی‌سازی صفحه اصلی، به‌روزرسانی iMessage، مرکز کنترل اصلاح‌شده و برنامه عکس‌های بازطراحی‌شده است.

همچنین بخوانید: نحوه تنظیم والپیپر زنده در آیفون

امیدواریم از این مقاله والپیپر iOS 18 را برای آیفون خود دانلود کنید مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nCdGos
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *