وبینارهای IMed برای مشاوره در مورد ورود به بازار ایالات متحده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشاوره تنظیم مقررات تجهیزات پزشکی IMed یک سری وبینار برگزار خواهد کرد که توضیح می دهد چگونه تولیدکنندگان می توانند محصولات خود را به بازار ایالات متحده ببرند.

IMed شاهد افزایش درخواست‌ها برای پشتیبانی برای ورود به بازار ایالات متحده بوده است زیرا محیط نظارتی در اتحادیه اروپا و بریتانیا همچنان نامشخص است و این شرکت می‌گوید متوجه شده است که شرکت‌ها معامله با سازمان غذا و دارو (FDA) را به عنوان یک امر دلهره‌آور درک می‌کنند. چشم انداز.

راهنمای گام به گام در FDA وجود دارد تا به تولیدکنندگان بگوید دقیقا چه کاری انجام دهند. FDA انتظار دارد که دستورالعمل ها به درستی دنبال شده و تولیدکنندگان به خوبی آماده باشند، اما IMed می گوید که تنظیم کننده عموماً هم عملگرا و هم در طول فرآیند تأیید مفید است.

IMed می‌گوید که می‌خواهد به رفع موانعی که اغلب خود تحمیلی بر سر راه تأییدیه‌های نظارتی ایالات متحده برای تولیدکنندگان است کمک کند و به همین دلیل مجموعه‌ای از وبینارهای متمرکز بر دسترسی به بازار ایالات متحده را راه‌اندازی می‌کند که از 18 می شروع می‌شود.

مدیر فنی مشاور تیم باب و کوین مالاسک از سازمان تجاری “Mentor Means Business” در شهر منتور، اوهایو، اولین نگاهی اجمالی به تولیدکنندگان از فرآیند تایید دستگاه های پزشکی ایالات متحده و IVD خواهند داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد و استفاده از الگوهای جدول سفارشی در Microsoft Word

اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه وبینار را می توانید در اینجا بیابید.

IMed در نمایشگاه Med-Tech Innovation Expo در کنار Health Tech Enterprise در تاریخ 7 تا 8 ژوئن در غرفه C59 به نمایش خواهد گذاشت. ثبت نام رایگان در www.med-techexpo.com.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uhv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *