ویژگی‌های iOS 18 یک جهش بزرگ را برای اپل نشان می‌دهد، و در اینجا دلیل این است که من چنین فکر می‌کنم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6ویژگی‌های iOS 18 یک جهش بزرگ را برای نشان می‌دهد، و در اینجا دلیل این است که من چنین فکر می‌کنم
می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

خوراکی های کلیدی
  • iOS 18 اپل عملکردهای مختلفی را در کنار تغییرات زیبایی شناختی در پلتفرم معرفی می کند.
  • به نظر می رسد اپل آماده تغییر است و به بازخورد کاربران گوش داده است.

اکنون که اپل از ویژگی‌های آی‌او‌اس 18 رونمایی کرده و گرد و غبار فروکش کرده است، مدتی فرصت داشتم تا به این فکر کنم که این ویژگی‌های سفارشی‌سازی جدید و «هوش‌محوری» برای اپل چه معنایی دارند و چرا نشان‌دهنده تغییر در طرز فکر این شرکت هستند.

چرا گزینه های سفارشی سازی جدید iOS 18 گامی رو به جلو برای اپل هستند؟

تقریباً مثل این است که اپل دیگر در راه خود گیر نکرده و اکنون برای تغییر باز است. ما این را با مقررات اتحادیه اروپا که استفاده از USB-C را اجباری می‌کند و باز کردن پلتفرم iOS برای چندین فروشگاه برنامه (فقط اتحادیه اروپا) مشاهده کرده‌ایم.

در حالی که این تغییرات اجباری بود، تصمیم اپل برای انتشار مسلماً جامع‌ترین به‌روزرسانی iOS در تقریباً یک دهه اخیر، گویای مسیر آینده این شرکت است. اجازه دهید توضیح دهم که چگونه این تغییرات می تواند گامی رو به جلو برای اپل باشد و چرا ممکن است منجر به انعطاف پذیری بیشتر اپل شود.

iOS 18 می تواند کاربران سابق را بازگرداند

بسیاری از کاربران سخت‌کوش اپل، علی‌رغم لذت بردن از میوه‌های ضرب المثل «باغ دیواری» اپل، از آنجا دور شدند. این در درجه اول به چند دلیل بود: اول، اپل تمایلی نداشت به کاربران اجازه دهد دستگاه های خود را سفارشی کنند. تقریباً همه صفحه‌های اصلی یکسان به نظر می‌رسند. دوم، فقدان ویژگی هایی مانند RCS و ضبط تماس، بسیاری را از بین برد.

با این حال، به روز رسانی های اخیر iOS کاربران را به تغییرات قابل توجه امیدوار کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، با اضافه شدن ویجت‌ها در iOS 14 شروع شد. و اکنون، اپل به کاربران اجازه داده است تا با سفارشی‌سازی (با iOS 18)، از جمله حالت تاریک و آیکون‌های تک رنگ، تقریباً با الهام از طراحی Material You اندروید، تمام تلاش خود را انجام دهند. زبان

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه گرفتن اسکرین شات در Apple TV 4K

ضبط تماس، قفل کردن برنامه و RCS دلایل بهتری برای بازگشت به iOS هستند. بله، ضبط تماس به هر دو طرف هشدار می دهد که ضبط در حال انجام است، اما این رویکرد درستی است زیرا شفافیت را تضمین می کند.

ضبط تماس در iOS 18

همچنین بخوانید: iOS 18 بالاخره یک دهه دیرتر از آنچه که باید بود، شماره گیری T9 و قفل برنامه را دریافت کرد

iOS 18 چیزها را برای کاربران فعلی تازه نگه می دارد

من، برای یک، از همان صفحه اصلی قدیمی خسته شده بودم. بله، می‌توانید ویجت‌ها را تغییر دهید و پشته‌های هوشمند بسازید، اما همیشه محدود به نظر می‌رسید. هر زمان که به دستگاه اندرویدی برمی گشتم، چه برای آزمایش یا استفاده شخصی، به دلیل گزینه های سفارشی سازی بی شمار، بلافاصله احساس بهتری داشتم. احساس رهایی بخش بود. مثل برگشتن به خانه

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا فکر می‌کنم اپل این را تغییر داده است و کاربران فعلی خود را از طریق این به‌روزرسانی خوشحال می‌کند:

مرکز کنترل جدید مستقیماً از Playbook اندروید بیرون آمده است

یکی از حوزه‌های کلیدی که در iOS برای من وجود نداشت، مرکز کنترل بود. در حالی که یاد گرفتم با آن زندگی کنم، کاری که اپل با iOS 18 انجام داده است، درست به نظر می رسد. اکنون می‌توانید به سرعت ترتیب را تغییر دهید و اندازه کنترل‌ها، از جمله کنترل‌های اصلی مانند Wi-Fi و را تغییر دهید. این تغییر عمده دیدگاه من را نسبت به iOS تازه کرده است.

این امر iOS 18 را تقریباً با آنچه می توانید در اندروید انجام دهید برابری می کند و این به تنهایی گویای این تغییر بزرگ است. نمی‌توانم آن را به اندازه کافی بیان کنم، اما داشتن کنترل‌های صدا و روشنایی در بالای صفحه، حداقل برای من بسیار ارزشمند است.

iMessage نیز عشق می گیرد

تعداد کمی از ما از iMessage برای ارتباط استفاده می کنیم. با ویژگی‌های جدید که ارسال پیامک را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند، من معتقدم که پذیرش گسترده‌تری نیز خواهد داشت. اکنون می توانید متن را پررنگ، مورب، خط خطی و متحرک کنید. Tapback های جدید حتی به شما امکان می دهند استیکرهای خود را ارسال کنید و تجربه بسیار سرگرم کننده ای را ایجاد کنید. به علاوه، البته، شما ویژگی زمان‌بندی پیام را دریافت می‌کنید، که، بیایید واقعی باشیم، اغلب می‌تواند در کلاچ باشد.

ابزارهای پیامک اپل

هوش اپل نشان می دهد که چگونه می توان از هوش مصنوعی مولد برای افزودن لمس شخصی استفاده کرد

چند بار آرزو کرده اید که بتوانید یک کاریکاتور سریع از عزیزان خود را درست در دستگاه خود ایجاد کنید؟ من … بارهای بی شماری دارم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دور دیگری از اخراج دسته جمعی در متا این هفته پیش بینی می شود

بنابراین، وقتی اپل فاش کرد که مدل‌های تولیدکننده روی دستگاه می‌توانند تصاویر سریعی از دوستان و خانواده شما ایجاد کنند، خوشحال شدم. با ابزارهای نوشتاری و ارتباطی روی دستگاه، ارزش زیادی برای کاربران می‌افزاید.

Genmoji و ایجاد تصویر سرگرم کننده است

این یک لمس شخصی عظیم به مکالمات شما اضافه می کند و نشان می دهد که چگونه می توان از هوش مصنوعی مولد به طور متفاوت استفاده کرد. بهترین بخش این است که همه چیز روی دستگاه اتفاق می افتد، با حفظ حریم خصوصی. لازم نیست به Intelligence بگویید عزیزان شما چه کسانی هستند. از دستگاه شما یاد می گیرد. این یکپارچه سازی یکپارچه، پیاده سازی اپل را از بقیه متمایز می کند.

ابزارهای نوشتن و ارتباط روی دستگاه

این ابزارها برای کاربر معمولی بسیار منطقی است. چه خلاصه‌ای از مقالات، ایمیل‌ها و یا تهیه یک نامه پوششی، همه این کارها را بدون نصب برنامه‌های شخص ثالث انجام دهید. این حرکت هوش مصنوعی را به جریان اصلی تبدیل می کند و به آن کمک می کند تا به میلیاردها کاربر دسترسی پیدا کند که از این ویژگی ها بهره مند می شوند.

این تغییرات همراه با ویژگی‌های موجود در برنامه‌هایی مانند iMessage، ارتباطات را سرگرم‌کننده می‌کند، که فوق‌العاده است.

ابزار نوشتن سیب

همچنین بخوانید: والپیپرهای iOS 18 را برای آیفون خود دانلود کنید

آیا ما شاهد یک اپل انعطاف پذیرتر هستیم؟

اپل برای تطبیق سریع از نظر سخت افزار و نرم افزار شناخته شده نیست. بیش از یک دهه طول کشید تا در آیفون به USB-C تغییر دهید. iOS تا زمان iOS 18 در چندین نسل عملاً یکسان به نظر می رسید. اما من معتقدم که اپل اکنون بیش از هر زمان دیگری برای تغییر آماده است و این تازه آغاز راه است.

این چیزهای کوچک است که اهمیت دارد. اپل بالاخره یک موتور تم به iOS اضافه کرد که به شما امکان تغییر رنگ آیکون ها را می دهد. این به من امید به آینده‌ای می‌دهد که در آن بتوانید بسته‌های آیکون شخص ثالث را نصب کنید و با سفارشی‌سازی بی‌حرمتی کنید. اگرچه ممکن است این ترجیح همه افراد نباشد، اما برای شخصی مثل من که دوست دارد به همه چیز شخصیت اضافه کند و با دستگاه های اندرویدی بزرگ شده است، این یک حرکت خوشایند است.

موارد بیشتری وجود دارد: به میانبرهای سریع قفل صفحه، زمان‌بندی پیام‌ها در iMessage، برنامه رمزهای عبور، مسیرهای سفارشی در Maps و یک برنامه Photos واقعاً شخصی فکر کنید. همه این‌ها نشان‌دهنده یک تغییر عظیم در روش کار اپل است و من با آن موافقم.

امیدواریم از این مقاله ویژگی‌های iOS 18 یک جهش بزرگ را برای اپل نشان می‌دهد، و در اینجا دلیل این است که من چنین فکر می‌کنم مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MRiBIG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *